Borderline Katja. Wat zal dat een combi met Thijs geweest zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:52 schreef -Spring het volgende:
Dit klinkt idd niet erg empathisch
[ afbeelding ]
Liefde maakt blind, enzo.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:55 schreef Pisces29 het volgende:
En waarom Igone zo wanhopig is, iemand?
Van iemand houden is wanhopig?quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Borderline Katja. Wat zal dat een combi met Thijs geweest zijn.![]()
Het redderssyndroom.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:55 schreef Pisces29 het volgende:
Moest de naam opzoeken. Dat is zijn huidige vriendin/vrouw. In wat voor staat behoort die dan te zijn? Hoopvol?quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan samen een kind opvoedenquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:55 schreef Pisces29 het volgende:
Het is geen borderline: https://www.zin.nl/2022/03/30/beroemd-en-bipolair/ en https://www.linda.nl/nieu(...)boerderij-van-dorst/quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Om vervolgens in interviews te melden dat je achter Thijs staat en Nena een verward kind is.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:19 schreef -Spring het volgende:
[..]
Tuurlijk is ze zelf verantwoordelijk.
Ik denk dat ze in een dronken, emotionele bui echt de illusie heeft gehad dat ze Nena een hart onder de riem kon steken of zo.
Voor de volledigheid: ik denk dat dit de reden is, maar ik vind het geen excuus.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Om vervolgens in interviews te melden dat je achter Thijs staat en Nena een verward kind is.
Hoe is dat een hart onder de riem? Daar zitten 0 goede intenties bij. Iig niet voor Nena.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:49 schreef -Spring het volgende:
Het was allesbehalve handig van Katja, maar in haar geval kan ik me dan nog wel inleven in haar goede intenties.
Edit: in eerste instantie, he. Toen ze het eerste contact zocht.
Wat ik bedoelde is dat het niet zo’n extreem misdrijf is dat je als ouders of ex partner per se alle banden definitief verbreekt.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:34 schreef Noek het volgende:
[..]
En dit krijgt nog likes ook.![]()
Mafkezen. Je hoeft hier nl geen vergelijk te maken.
Dutroux was nu ook weer geen Hitler om die zaak maar een klein beetje te nuanceren.
Vast niet, maar ik zou mijn puberkind er niet meer mee alleen laten.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:01 schreef Ronald het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde is dat het niet zo’n extreem misdrijf is dat je als ouders of ex partner per se alle banden definitief verbreekt.
Kindermisbruikers zijn zelden pedofielen? Volgens mij ben je automatisch een pedofiel als je een kind onder de 12 misbruikt. En kom niet met gelul over machtsgevoel of bla bla want als jij geen pedofiel bent krijg je ook geen stijfje van een koter en dan verkracht je wel een volwassen vrouw of whatever.quote:
Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:21 schreef Purrito het volgende:
Katja is toch een Goois matras, die zal het wel best vinden want zelf deed ze dat als kind ook.
Ja.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:24 schreef roos94 het volgende:
[..]
Kindermisbruikers zijn zelden pedofielen? Volgens mij ben je automatisch een pedofiel als je een kind onder de 12 misbruikt. En kom niet met gelul over machtsgevoel of bla bla want als jij geen pedofiel bent krijg je ook geen stijfje van een koter en dan verkracht je wel een volwassen vrouw of whatever.
Katja is een aardige vrouwquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:21 schreef Purrito het volgende:
Katja is toch een Goois matras, die zal het wel best vinden want zelf deed ze dat als kind ook.
is digitale ontucht minder erg? Leg eens uit..quote:
dat is met eenen en nullenquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:42 schreef Ole het volgende:
[..]
is digitale ontucht minder erg? Leg eens uit..
Pardon?quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:21 schreef Purrito het volgende:
Men snapt niet waarom vrouwen Thijs blijven steunen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:48 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Pardon?
Zo ver bekend is heeft ze enkel als volwassen persoon genoten van haar leven met andere volwassen.
Snap niet echt goed dat het hier ineens over de ex en de vriendin/vrouw van Thijs gaat.
Hij is degene die dit gedaan heeft, niet zij.
Dat Katja zich rot geschrokken is en op onhandige wijze 'steun' heeft getoont is een andere discussie.
Zij is geen misbruiker. Hoeveel bedpartners ze wel of niet gehad heeft doet er helemaal niets toe.
En geen enkel kind/jonge puber doet 'dit' zelf ook. Dat zijn allemaal slachtoffers.
Vanwaar de vraag?quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:42 schreef Ole het volgende:
[..]
is digitale ontucht minder erg? Leg eens uit..
Nee? Maar voor Katja, het is vader van haar kind. Denk eerder dat ze die wil beschermenquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Men snapt niet waarom vrouwen Thijs blijven steunen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |