Borderline Katja. Wat zal dat een combi met Thijs geweest zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:52 schreef -Spring het volgende:
Dit klinkt idd niet erg empathisch
[ afbeelding ]
Liefde maakt blind, enzo.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:55 schreef Pisces29 het volgende:
En waarom Igone zo wanhopig is, iemand?
Van iemand houden is wanhopig?quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Borderline Katja. Wat zal dat een combi met Thijs geweest zijn.![]()
Het redderssyndroom.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:55 schreef Pisces29 het volgende:
Moest de naam opzoeken. Dat is zijn huidige vriendin/vrouw. In wat voor staat behoort die dan te zijn? Hoopvol?quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan samen een kind opvoedenquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:55 schreef Pisces29 het volgende:
Het is geen borderline: https://www.zin.nl/2022/03/30/beroemd-en-bipolair/ en https://www.linda.nl/nieu(...)boerderij-van-dorst/quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Om vervolgens in interviews te melden dat je achter Thijs staat en Nena een verward kind is.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:19 schreef -Spring het volgende:
[..]
Tuurlijk is ze zelf verantwoordelijk.
Ik denk dat ze in een dronken, emotionele bui echt de illusie heeft gehad dat ze Nena een hart onder de riem kon steken of zo.
Voor de volledigheid: ik denk dat dit de reden is, maar ik vind het geen excuus.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Om vervolgens in interviews te melden dat je achter Thijs staat en Nena een verward kind is.
Hoe is dat een hart onder de riem? Daar zitten 0 goede intenties bij. Iig niet voor Nena.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:49 schreef -Spring het volgende:
Het was allesbehalve handig van Katja, maar in haar geval kan ik me dan nog wel inleven in haar goede intenties.
Edit: in eerste instantie, he. Toen ze het eerste contact zocht.
Wat ik bedoelde is dat het niet zo’n extreem misdrijf is dat je als ouders of ex partner per se alle banden definitief verbreekt.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:34 schreef Noek het volgende:
[..]
En dit krijgt nog likes ook.![]()
Mafkezen. Je hoeft hier nl geen vergelijk te maken.
Dutroux was nu ook weer geen Hitler om die zaak maar een klein beetje te nuanceren.
Vast niet, maar ik zou mijn puberkind er niet meer mee alleen laten.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:01 schreef Ronald het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde is dat het niet zo’n extreem misdrijf is dat je als ouders of ex partner per se alle banden definitief verbreekt.
Kindermisbruikers zijn zelden pedofielen? Volgens mij ben je automatisch een pedofiel als je een kind onder de 12 misbruikt. En kom niet met gelul over machtsgevoel of bla bla want als jij geen pedofiel bent krijg je ook geen stijfje van een koter en dan verkracht je wel een volwassen vrouw of whatever.quote:
Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:21 schreef Purrito het volgende:
Katja is toch een Goois matras, die zal het wel best vinden want zelf deed ze dat als kind ook.
Ja.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:24 schreef roos94 het volgende:
[..]
Kindermisbruikers zijn zelden pedofielen? Volgens mij ben je automatisch een pedofiel als je een kind onder de 12 misbruikt. En kom niet met gelul over machtsgevoel of bla bla want als jij geen pedofiel bent krijg je ook geen stijfje van een koter en dan verkracht je wel een volwassen vrouw of whatever.
Katja is een aardige vrouwquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:21 schreef Purrito het volgende:
Katja is toch een Goois matras, die zal het wel best vinden want zelf deed ze dat als kind ook.
is digitale ontucht minder erg? Leg eens uit..quote:
dat is met eenen en nullenquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:42 schreef Ole het volgende:
[..]
is digitale ontucht minder erg? Leg eens uit..
Pardon?quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:21 schreef Purrito het volgende:
Men snapt niet waarom vrouwen Thijs blijven steunen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:48 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Pardon?
Zo ver bekend is heeft ze enkel als volwassen persoon genoten van haar leven met andere volwassen.
Snap niet echt goed dat het hier ineens over de ex en de vriendin/vrouw van Thijs gaat.
Hij is degene die dit gedaan heeft, niet zij.
Dat Katja zich rot geschrokken is en op onhandige wijze 'steun' heeft getoont is een andere discussie.
Zij is geen misbruiker. Hoeveel bedpartners ze wel of niet gehad heeft doet er helemaal niets toe.
En geen enkel kind/jonge puber doet 'dit' zelf ook. Dat zijn allemaal slachtoffers.
Vanwaar de vraag?quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee? Maar voor Katja, het is vader van haar kind. Denk eerder dat ze die wil beschermenquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Men snapt niet waarom vrouwen Thijs blijven steunen.
Omdat je tweet gedeeld hebtquote:
Nee men is gewoon misogyn (dat kun je ook als vrouw zijn) en kwaadaardig en schuift graag de schuld af op een vrouw, omdat ze blijkbaar nog iets teveel hempathie hebben voor Thijs.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het verklaart wel de lage strafeis, omdat de zwaar verouderde zedenwetgeving hier nog niet op toegerust is.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Kom zelf niet met je feitenvrije gelul omdat je graag ongefundeerde heksenjachten opent. En als je een kind hebt helpt het om het mechanisme te begrijpen en daarmee je kind beter te beschermen...quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:24 schreef roos94 het volgende:
[..]
Kindermisbruikers zijn zelden pedofielen? Volgens mij ben je automatisch een pedofiel als je een kind onder de 12 misbruikt. En kom niet met gelul over machtsgevoel of bla bla want als jij geen pedofiel bent krijg je ook geen stijfje van een koter en dan verkracht je wel een volwassen vrouw of whatever.
Was antwoord waarom het over Katja ging. Al vanaf het begin wordt er lullig gesproken over zowel Katja als Igone.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:55 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Nee men is gewoon misogyn (dat kun je ook als vrouw zijn) en kwaadaardig en schuift graag de schuld af op een vrouw, omdat ze blijkbaar nog iets teveel hempathie hebben voor Thijs.
Mijn reactie is ook een reactie op het antwoord waarom het over Katja en Igone gaat. Is mijn inziens pure misogynie.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:58 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Was antwoord waarom het over Katja ging. Al vanaf het begin wordt er lullig gesproken over zowel Katja als Igone.
Leg dan die uitspraak eens uit ? "Kindermisbruikers zijn zelden pedofielen"quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:57 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Kom zelf niet met je feitenvrije gelul omdat je graag ongefundeerde heksenjachten opent. En als je een kind hebt helpt het om het mechanisme te begrijpen en daarmee je kind beter te beschermen...
Dat deed Katja dan ook niet.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee jij bent niet ter goeder trouw en het is niet mijn claim. Ga maar lekker wappie-onderzoeken raadplegen voor je pedo-onderbuik.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
Leg dan die uitspraak eens uit ? "Kindermisbruikers zijn zelden pedofielen"
Pedofielen zijn mensen die op kinderen vallenquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
en mensen die met de pubers van de fanclub chatten ??quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:10 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Pedofielen zijn mensen die op kinderen vallen
Kindermisbruikers blijken vaak niet specifiek op kinderen te vallen, maar pijn te willen doen. Verkrachters te zijn.
Een deel van de pedofielen wordt nooit pedoseksueel omdat ze geen pijn willen doen. Verkrachters gaat het niet perse om seks, om lust. Die willen macht voelen, pijn doen e.d.
Lees het artikel maar dat is gepost. Thijs valt naar mijn mening dan onder de gelegenheidspleger.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:14 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en mensen die met de pubers van de fanclub chatten ??
Ik dacht ook dat het semantische onzin was, maar die Chris Klomp heeft wel twee treffende voorbeelden. Als iemand iets in de fik steekt is die persoon niet meteen een pyromaan, steelt iemand maakt het die persoon nog geen kleptomaan.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
Eng hoor een vrouw die openlijk vertelt dat ze heel graag sex heeft. Als ze nu een man was geweest dan was het wel prima geweestquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:08 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Met hele foute vrienden.
Is een schoolvoorbeeld van vrouwen die op de verkeerde man vallen.
ach plegerquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Lees het artikel maar dat is gepost. Thijs valt naar mijn mening dan onder de gelegenheidspleger.
Ik vind deze vergelijking nogal mank gaan hoor.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het semantische onzin was, maar die Chris Klomp heeft wel twee treffende voorbeelden. Als iemand iets in de fik steekt is die persoon niet meteen een pyromaan, steelt iemand maakt het die persoon nog geen kleptomaan.
o da heb ik zo vaak gehoord van vrouwen , die slechts een hobby hebbenquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Eng hoor een vrouw die openlijk vertelt dat ze heel graag sex heeft. Als ze nu een man was geweest dan was het wel prima geweest
Ok. Helder standpuntquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:24 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik vind deze vergelijking nogal mank gaan hoor.
Wat een domme man, die Pieter.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:08 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Nee jij bent niet ter goeder trouw en het is niet mijn claim. Ga maar lekker wappie-onderzoeken raadplegen voor je pedo-onderbuik.
Maar voor de meelezers hier nog wat leesvoer:
[ twitter ]
[ twitter ]
Dat bedoel ik helemaal niet.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Eng hoor een vrouw die openlijk vertelt dat ze heel graag sex heeft. Als ze nu een man was geweest dan was het wel prima geweest
Ik vind het ook een ongelukkige vergelijking.quote:
Dit.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:10 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Pedofielen zijn mensen die op kinderen vallen
Kindermisbruikers blijken vaak niet specifiek op kinderen te vallen, maar pijn te willen doen. Verkrachters te zijn.
Een deel van de pedofielen wordt nooit pedoseksueel omdat ze geen pijn willen doen. Verkrachters gaat het niet perse om seks, om lust. Die willen macht voelen, pijn doen e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |