Nou lekker dan, moet hij eens denken dat iemand dat bij zijn dochter zou doenquote:
Morguh heerquote:
lopend, bijna hinkelendquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh heer![]()
De Nederlandse taal kan je alle kanten mee op
Ik ga het plaatje even draaien, anders kan ik het niet lezen..quote:
Middag, ja wat een prut weer he, met name voor al die mensen die nu vakantie hebben en op de camping staanquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Goedemiddag op deze regenachtige dag
Ja, is echt zo dag voor. Ik ook twee keer vandaagquote:Op donderdag 27 juli 2023 15:05 schreef Lovely het volgende:
Beetje nat geworden door de regen jakkie bah
Blijft nu wel droog volgens mijquote:Op donderdag 27 juli 2023 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, is echt zo dag voor. Ik ook twee keer vandaag
Hier is het al sinds vanmorgen 5 uur aan een stuk door aan het regenenquote:
Hier mottig vanmiddag en later een beste bui, verder niks kreeg wel een melding dat er een bui aan kwamquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier is het al sinds vanmorgen 5 uur aan een stuk door aan het regenen
ben je alweer in NL dan??/quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier is het al sinds vanmorgen 5 uur aan een stuk door aan het regenen
Technisch gezien niet, maar ik zit dichter bij mijn geboorteplaats dan mijn huidige woonplaatsquote:
dan weet ik denk ik wel waar je bentquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Technisch gezien niet, maar ik zit dichter bij mijn geboorteplaats dan mijn huidige woonplaats
Morguh HCquote:
Ah had net geantwoordquote:Op vrijdag 28 juli 2023 06:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh HC![]()
Nog een beetje kunnen slapen?
Bijna F1quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Insgelijks.
Valt er nog iets te juichen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |