Waarom ga jij in godsnaam naar the little mermaid?quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:51 schreef Caland het volgende:
The Little Mermaid
7/10
In de zeemeerminnentijd waren er helemaal geen negers
@:ggmm @:onlogisch @:maxi-mus @:afcniels zie review
Ik deed dat voor user @anneloos.quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom ga jij in godsnaam naar the little mermaid?
Vrienden van mij gingen uit eten dus mocht even op de kleine meid passen. Wel tof, met dat 3D erbij moest ik eerlijk bekennen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom ga jij in godsnaam naar the little mermaid?
quote:Strengere regels Zomercarnaval: niet te 'vulgair' dansen en beperkte alcoholverkoop
Voor het Zomercarnaval in Rotterdam zijn dit jaar de regels aangescherpt. Zo wordt het verkopen van alcohol door supermarkten en winkeliers ingeperkt en komen er strengere dansregels voor de deelnemers van de straatparade. Volgens de organisatie werd er tijdens de vorige editie namelijk te 'vulgair' gedanst.
Specifiek bubbling is in de ban gedaan: een dansstijl waarbij twee of meer mensen onder andere hun onderlijf tegen elkaar aanschuren. Dit wordt door de organisatie gekenmerkt als een provocerende ordinaire dans, zo valt in het reglement te lezen.
Naast bubbling staan er geen dans- en muzieksoorten op de verboden lijst. "Maar bubbling staat er echt om bekend dat de dansers met hun genitaliën tegen elkaar aanschuren. Dat willen we dus niet."
Ik kan Roland niet plaatsen in de Jimmy.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voor nu heeft hij alleen een review van Jimmy Woo.
Dat gifje is eigenlijk meer van dancehall op Jamaica. Bij zomercarnaval is het meer schuren tegen de billen neem ik aan.quote:Op donderdag 27 juli 2023 00:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Sta jij ook zo te bouncen in de club, ouwe Anti?
Dat vroeg ik niet.quote:Op donderdag 27 juli 2023 00:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat gifje is eigenlijk meer van dancehall op Jamaica. Bij zomercarnaval is het meer schuren tegen de billen neem ik aan.
Je bent een lieve jongenquote:Op woensdag 26 juli 2023 23:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik deed dat voor user @:anneloos.
Je bent een lieve jongenquote:Op woensdag 26 juli 2023 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Vrienden van mij gingen uit eten dus mocht even op de kleine meid passen. Wel tof, met dat 3D erbij moest ik eerlijk bekennen.
Niet meegekregen toen, jij wel @Kukelecucktsju10quote:Vijf jaar geleden maakte O'Connor bekend dat ze tot de islam was bekeerd en dat ze haar naam had veranderd in Shuhada Sadaqat
Ja.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet meegekregen toen, jij wel @:Kukelecucktsju10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |