SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Treehut362 op 26-07-2023 08:34:01 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ik ben ook net zo gelovig als een hamster maar dit is ook mooi.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:08 schreef cosmosis het volgende:
Ik ben niet gelovig, maar heb wel de neiging om met mn handen in de lucht halve cirkels te draaien als ik dit op heb haha....
Don't underestimate hamsters! https://www.reddit.com/r/(...)assed_stay_with_you/quote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben ook net zo gelovig als een hamster maar dit is ook mooi.
quote:
Ja godverdomme zeg.quote:
Heerlijk die! Een mix tussen Amerikaanse country en...iets anders...quote:
Ja vind haar mooie stem hebbenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:39 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Heerlijk die! Een mix tussen Amerikaanse country en...iets anders...
Een van m'n favoriete nummers van The Earring.quote:
Zo eventjes luisteren!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:45 schreef UitStraling het volgende:
Zodra schuchterheid, breekbaarheid, dromerigheid, schoonheid, kleinheid en ongemakkelijkheid tezamen het mooiste mensje ooit creëren.
Erg mooi, die 2 meter sessions zijn net als KEXP ook een mooie hidden gem van artiesten hee...quote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:45 schreef UitStraling het volgende:
Zodra schuchterheid, breekbaarheid, dromerigheid, schoonheid, kleinheid en ongemakkelijkheid tezamen het mooiste mensje ooit creëren.
Lilly Wood is een topper inderdaad!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 00:20 schreef Klepper272 het volgende:
Het origineel !
Met de prachtige dwarsfluit.
Ah jij zit al in de jaren 80 disco, heerlijke generatie even zoeken!quote:
Herkenbaar, maar ik viel toen wel op van alles, zelfs blond.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 00:36 schreef cosmosis het volgende:
Op haar had ik op een of andere manier een zware crush..
Zelfs blond waaa vroegah was iedereen maagdelijk schoon en blond helaas was ik toen nog een klein opdondertje die alles van onderen zag....quote:Op zaterdag 29 juli 2023 00:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar ik viel toen wel op van alles, zelfs blond.
Steviequote:Op zaterdag 29 juli 2023 00:46 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Zelfs blond waaa vroegah was iedereen maagdelijk schoon en blond helaas was ik toen nog een klein opdondertje die alles van onderen zag....
Jaa die zijn lache, ook die met Jimmy Fallon!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 00:44 schreef Shii het volgende:
Wow geweldig als je zo'n band 'zomaar' zou zien optreden.
Verboden Vrucht!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 00:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stevie![]()
Iets in dat ordinaire, dat vrijgevochtene, platte Amerikaanse vrouwelijke deed het hem, maar die stem, en die gekke dansjes![]()
Terwijl je weet dat je de schorpioenensteek kunt verwachten
Ik vond hem wel leuk vroeger. Ik hield wel van dat aparte. Nog steeds trouwens. Lijkt me een hele fijne man, excentriek in z'n uiterlijk misschien voor sommigen, maar toch 'gewoon'.quote:
Ik hoop altijd maar dat ik voor 99 procent op hem lijk van binnen, haal ik niet maar ik doe mijn bestquote:Op zaterdag 29 juli 2023 00:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vond hem wel leuk vroeger. Ik hield wel van dat aparte. Nog steeds trouwens. Lijkt me een hele fijne man, excentriek in z'n uiterlijk misschien voor sommigen, maar toch 'gewoon'.
Zo vet als je dit tegen zou komenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 00:44 schreef Shii het volgende:
Wow geweldig als je zo'n band 'zomaar' zou zien optreden.
Geweldig, die kende ik nog niet.quote:
Die met die blote bips neemt wel een klein risico.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 01:04 schreef Shii het volgende:
[..]
Mmmm totdat de vellen eraf liggen als het misgaat.
Noregretzzquote:Op zaterdag 29 juli 2023 01:04 schreef Shii het volgende:
[..]
Mmmm totdat de vellen eraf liggen als het misgaat.
Tegelijk?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 01:16 schreef Shii het volgende:
Dat wil ik ook ooit kunnen, saxofoon en keyboard spelen.
Haha inderdaad, Saxofoon lijkt me echt onmogelijk om te leren, beter beetje pingelen en zingen erbijquote:Op zaterdag 29 juli 2023 01:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat is een uitdaging.![]()
Maar wel in één nummer beide instrumenten spelen.
Haha ik huurde ook muziek in de bibliotheek, maar eindigde met dit....Kan de lyrics wel dromen, zo ging dat in die tijd...quote:Op zaterdag 29 juli 2023 01:26 schreef UitStraling het volgende:
Ik was alleen thuis, 13 jaar, beetje vreemd maar dat viel eigenlijk nog niet zo op, ik was vooral verlegen en had het lieve snuitje dat ik nu nog een beetje bezit.
De buurman (leuke gast, leek op David Lee Roth in zijn goeie tijd) kwam vragen of ik meeging naar een of ander motorgebeuren in de Brabanthallen even verderop in de straat.
Maar ik was alleen thuis en had mijn lievelingsijsjes in de vriezer (ontelbaar), mijn nieuwe boxen, de hond op schoot en ik had bij de Bieb Alchemy weten te lenen en ik was daar compleet ondersteboven van.
Ik wist ineens zeker dat ik zo ooit gitaar wilde leren spelen, dat ik popmuzikant wilde worden en dat ik ook zo over meisjes zou denken en meisjes over mij, buurman weg gestuurd en vooral Expresso Love Live duizendmaal liggen luisteren.
Ik heb toen ook Love van The Cult geleend en nooit meer terug gebracht, LP hangt op de plee hier.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 01:30 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Haha ik huurde ook muziek in de bibliotheek, maar eindigde met dit....Kan de lyrics wel dromen, zo ging dat in die tijd...
Vroegah kon dat gewoon...goeie ouwe tijd.....quote:Op zaterdag 29 juli 2023 01:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb toen ook Love van The Cult geleend en nooit meer terug gebracht, LP hangt op de plee hier.
Die kwam ik al eerder tegen vanavond, dat meisjequote:
Zulke gemixte gevoelens krijg ik als ik dat meisje zie zingen inderdaadquote:Op zaterdag 29 juli 2023 01:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kwam ik al eerder tegen vanavond, dat meisje
Ik wil met haar trouwen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 01:50 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Zulke gemixte gevoelens krijg ik als ik dat meisje zie zingen inderdaad
hommo!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 01:50 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Zulke gemixte gevoelens krijg ik als ik dat meisje zie zingen inderdaad
Ik denk dat die wel eens verrassend uit de hoek kan komen inderdaadquote:
Ik ben het nog allemaal aandachtig aan het bestuderen voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 01:55 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik denk dat die wel eens verrassend uit de hoek kan komen inderdaad
Dans filmpjes, heerlijk! Call me gay @DeHovenier maar dat maakt je nog wel blijquote:
Mij niet gezienquote:Op zaterdag 29 juli 2023 02:04 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Dans filmpjes, heerlijk! Call me gay @:DeHovenier maar dat maakt je nog wel blij [ link | afbeelding ]
Dibs op de getinte op 02:46quote:
Kom op shake it, ik weet dat je zit te hupsen op je stoel...quote:
je kent mequote:Op zaterdag 29 juli 2023 02:07 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Kom op shake it, ik weet dat je zit te hupsen op je stoel...
DeHoof is duidelijk los aan het gaan, geef hem groot gelijk!quote:
\m/quote:Op zaterdag 29 juli 2023 02:10 schreef cosmosis het volgende:
[..]
DeHoof is duidelijk los aan het gaan, geef hem groot gelijk! [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Hoof weet de lekkerste harde platen te vindenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 02:10 schreef cosmosis het volgende:
[..]
DeHoof is duidelijk los aan het gaan, geef hem groot gelijk! [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Nou dat gaan we eens eventjes analyseren!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 02:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou voorzichtig voor de linkse gaan.
Precies!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 02:17 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Nou zeker! Hier een buikdans voor de positiviteit!
Real rock and rollquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |