Bij Openbank was er een actie dat je travel+ er gratis bij krijgt zolang je rekening looptquote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:40 schreef koffiekoekjes het volgende:
Ik heb Travel+ opeens aanstaan bij 1 van mijn bankpassen (gratis plan staat er)
Hebben anderen dit ook of heeft mijn zeiken van weken (maanden?) geleden bij de klantenservice geholpen?
Ja ik had dat eerder niet gekregen, nu opeens welquote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:12 schreef lipje het volgende:
[..]
Bij Openbank was er een actie dat je travel+ er gratis bij krijgt zolang je rekening loopt
Ik kan nu ook een potje aanmaken via de app.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:29 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Dat is vaker bij LPB. Een potje aanmaken kan alleen op de browser en niet in de app. Als je het potje hebt aangemaakt in de browser zie je het vervolgens in de app.
Ben je bij het gebruik van travel+ nog tegen vreemde dingen aangelopen? Ik wil het vooral voor die 5x gratis wereldwijd geld pinnen gebruiken, kosten pin en cc zijn vrij minimaal bij een gemiddelde bank.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:46 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Bij mij staat het uit. Ik heb het een tijd geleden wel zelf aangezet vanwege reis naar VS. Het viel me toen erg teken dat de pas op heel veel plekken niet werd geaccepteerd.
Ik trof alleen geldautomaten aan die nog steeds kosten berekende (voor de eigenaar van deze automaten). Voor geldopname in VS was de goedkoopste optie om geld bij te pinnen bij een supermarkt. Dus een normale pintransactie bij afrekenen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:20 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ben je bij het gebruik van travel+ nog tegen vreemde dingen aangelopen? Ik wil het vooral voor die 5x gratis wereldwijd geld pinnen gebruiken, kosten pin en cc zijn vrij minimaal bij een gemiddelde bank.
Je hoeft het niet te doenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:06 schreef Werkperd het volgende:
Allemaal gekke banknamen waar je nog nooit van gehoord hebt. Is dat wel veilig allemaal?
Ik heb nog nooit iets betaald om geld te verplaatsen naar een andere bankquote:En stel je wil een ton van ene bank naar andere bank verplaatsen. Hoeveel moet je normaal gesproken daarvoor gaan betalen?
Is het jou al gelukt om in zo'n potje een deposito aan de maken?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:22 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Ik kan nu ook een potje aanmaken via de app.
[ afbeelding ]
Neequote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:34 schreef kibo het volgende:
Blijf je met Raisin ook onder de radar van de Nederlandse belastindienst?
Ik gebruik geen potjes en heb een ook geen deposito bij LPB. Ik zag enkel deze optie staan in mijn app.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:50 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Is het jou al gelukt om in zo'n potje een deposito aan de maken?
Ik wil mn deposito's kunnen categoriseren.
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:34 schreef kibo het volgende:
Blijf je met Raisin ook onder de radar van de Nederlandse belastindienst?
Wordt op jaarbasis afgerekendquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:26 schreef Vatta het volgende:
Vraagje. Bij ING krijg je over je basisspaarrekening je spaarrente maandelijks uitgekeerd. Nu gaat de rente bij Rabo naar 1,5. Weet iemand hier of je die ook maandelijks uitgekeerd krijgt?
Je bent wel dief van je eigen portemonnee als je spaart bij een grootbank.quote:De rente op je rekening berekenen wij op basis van je dagelijkse valutaire saldo. Daarbij gaan wij uit van het werkelijke aantal dagen in een maand en jaar. Deze methode heet juist/juist. In 2024 rekenen wij bijvoorbeeld met 366 dagen omdat het een schrikkeljaar is.
De rentes op deze pagina gelden per jaar, maar omdat wij de rente van je betaalrekening per maand afrekenen kan de effectieve rente anders zijn. Voor de meeste spaar- en beleggersrekeningen rekenen wij de rente per jaar af.
Dankje. Ik ben een beetje angstig en totaal niet bekend met buitenlandse banken.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:24 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Per maand inderdaad
[..]
Je bent wel dief van je eigen portemonnee als je spaart bij een grootbank.
Hogere rente kan ook makkelijk bij banken die vallen onder Nederlands depositogarantie. Kies hier bij filter Nederlands + zonder beperkende voorwaarden + evt. maandelijkse rentequote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:29 schreef Vatta het volgende:
[..]
Dankje. Ik ben een beetje angstig en totaal niet bekend met buitenlandse banken.
Enige ervaring of kennis over Bunq? Online bank.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:52 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Hogere rente kan ook makkelijk bij banken die vallen onder Nederlands depositogarantie. Kies hier bij filter Nederlands + zonder beperkende voorwaarden + evt. maandelijkse rente
https://www.geld.nl/sparen/spaarrente/overzicht
Hier ook...wellicht helpt het als je een ticket aanmaakt om te vragen of dat klopt.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:57 schreef ondeugend het volgende:
De dagelijks verkregen rente is niet meer te zien in de Bunq app?
Je kon dat zien door op het rentepercentage te klikken maar je wordt nu doorverwezen naar de bunq site met algemene rente info
Ja had m'n broertje ook. Hij had de update gedraaid, ik niet. Bij mij werkt het nog welquote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:57 schreef ondeugend het volgende:
De dagelijks verkregen rente is niet meer te zien in de Bunq app?
Je kon dat zien door op het rentepercentage te klikken maar je wordt nu doorverwezen naar de bunq site met algemene rente info
Lloyds bank gaat omhoog van 2,0% naar 2,5% per 22 augustus.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 00:36 schreef KrekelJapie het volgende:
Opvallend weinig renteverhogingen sinds verhoging ECB.
kan je het niet gewoon categoriseren bij de eerste vraag die gesteld wordt bij het aanvragen van een nieuwe deposito? Waar wil je voor sparen....wordt dat niet uiteindelijk de naam van de deposito?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:50 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Is het jou al gelukt om in zo'n potje een deposito aan de maken?
Ik wil mn deposito's kunnen categoriseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |