Tuuuurlijk.quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:08 schreef BraddianoItaliano het volgende:
[..]
Ik ben geen Bradley, je zit er compleet naast
Wat een onzin, dit is pas mijn eerste profiel hier. Jij bent zeker een van de stalkers?quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tuuuurlijk.
Net zoals alle voorgaande klonen in dit topic de afgelopen paar weken.
Exact dezelfde schrijfstijl, en nadat het vorige account gelijk gedumpt is toen mensen het vermoeden had dat hij het was, nu met zijn nieuwste poging toch maar even in een Bassie en Adriaan-topic gereageerd, want dat is de logica van zo'n persoon. "Ze zeggen dat ik geleerd heb niet in B&A-topics te reageren met kloontjes, als ik dat nou eens wél weer ga doen zullen ze er al helemaal niet achterkomen dat ik het ben!"quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:10 schreef Modus het volgende:
[..]
En de volgende https://forum.fok.nl/user/history/504377
Dit is wel een matige Bradge-imitatie als je hem niet bent:quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:15 schreef BraddianoItaliano het volgende:
[..]
Wat een onzin, dit is pas mijn eerste profiel hier. Jij bent zeker een van de stalkers?
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:11 schreef BraddianoItaliano het volgende:
Een pizza is veel lekkerder. Drie tegelijk nog beter
quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:55 schreef BraddianoItaliano het volgende:
Wil binnenkort weer gaan knallen in de sportschool. Kan ik beter met gewichten of met apparaten trainen. Ik heb weinig ervaring en ben niet erg sportief gebouwd. Wat is de beste optie?
Hij is al weggemodereerdquote:Op maandag 7 augustus 2023 11:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dit is wel een matige Bradge-imitatie als je hem niet bent:
[..]
[..]
Ik wist dat ik nog iets met dit topic moestquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:38 schreef PS. het volgende:
[..]
Waarom is dit dubbele topic nog open? Of voeg ze samen ofzo
en een vordering benadeelde partijquote:
Je lijkt Braddie wel , maar die is niet uitgemergeldquote:
je zou toch willen dat ze die opgepakte lui net zo lang martelen tot ze namen loslaten van de rest van deze gastenquote:
quote:
quote:Haar dochters van destijds 10 en 14 die bedreigingen ontvangen op hun mobiele telefoons
quote:Een filmpje op Telegram waarin een man masturbeert op mijn foto. Ik voel me aangerand.
Man wat een kansloze debielen zeg.quote:Weet je wat het met je doet als je per uur twintig bezorgers aan de deur krijgt? Als de hele nacht door mensen aanbellen of op je ramen kloppen?
Schandalig. En ook jammer dat zo'n knappe vrouw hier last van ondervindt.quote:
Maar het is dus wel een familie met nogal wat schaduwkanten als ik het allemaal zo lees?quote:Op zondag 13 augustus 2023 22:18 schreef Pila200 het volgende:
[..]
Schandalig. En ook jammer dat zo'n knappe vrouw hier last van ondervindt.
Als dat boek van haar uitkomt over deze situatie ga ik die ook zeker lezen.
Zijn moeder = de moeder van Bradley bedoel je.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:10 schreef Elan het volgende:
Zo dan iemand uit dat kliekje belt hem even doodleuk op terwijl hij live was met de mededeling dat als hij op straat komt hij wordt lekgeprikt die doodsbedreigingen gaan dus gewoon door.
Diegene klonk daarbij veel te rustig terwijl zijn moeder op de achtergrond boos werd, echt freaky.
Bizar dat de politie hier dus kennelijk niks tegen kan doen, ze pakken er een paar op en dagen later begint het weer van voor af aan![]()
Hoi Braddiequote:Op zondag 13 augustus 2023 22:18 schreef Pila200 het volgende:
[..]
Schandalig. En ook jammer dat zo'n knappe vrouw hier last van ondervindt.
Als dat boek van haar uitkomt over deze situatie ga ik die ook zeker lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |