Deze man houdt zich echt meer bezig met Ajax dan 95% van alle Ajacieden. Weet waarschijnlijk ook uit zijn hoofd hoeveel goals en assists Ziyech heeft gegeven in pak m beet seizoen 17/18quote:
negen doelpunten en vijftien assistsquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:50 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Deze man houdt zich echt meer bezig met Ajax dan 95% van alle Ajacieden. Weet waarschijnlijk ook uit zijn hoofd hoeveel goals en assists Ziyech heeft gegeven in pak m beet seizoen 17/18
Ook in de betere jaren deden ze onbegrijpelijke dingen, but who cares als ze maar betalen. Zo'n Kudus lijkt me geen basisspeler in de top van de PL maar hij kan wel wat creëren uit het niets dus wedstrijden die op slot zitten kan hij wel wat mee.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Chelsea is ook wel ver afgegleden, in de betere jaren zou zo'n Kudus daar toch nooit aan de bak komen.
Al CV of CVM? Ik kan me herinneren dat toen hij gehaald werd hij meer als centrale verdediger werd gezien, maar recente experimenten pakten niet goed uit geloof ik?quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:36 schreef Simmertje het volgende:
Ben benieuwd of het mogelijk is om Alvarez toch te verleiden voor nog een jaartje wanneer Kudus is verkocht. Tot nu toe hebben zich nog niet echt heel interessante clubs zich gemeld voor hem (op Dortmund na). Jaartje aanvoerder zijn en dan volgend jaar mogen vertrekken voor circa 25 miljoen, met de belofte dat je dan ook niet moeilijk gaat doen over meer geld.
waar speelt ie eigelijk bij Mexico? Voor nu zou ik hem cv doen, rechts (is ook rechtsbenig dacht ik?) Als meer ervaren man naast Hatoquote:Op woensdag 26 juli 2023 12:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Al CV of CVM? Ik kan me herinneren dat toen hij gehaald werd hij meer als centrale verdediger werd gezien, maar recente experimenten pakten niet goed uit geloof ik?
Zou wel een uitkomst zijn als hij daar zou kunnen staan wmb.
Als verdedigende middenvelder vind ik hem wel beter, voor CV mist hij toch wel wat snelheid en wendbaarheid.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:51 schreef Malavita het volgende:
[..]
waar speelt ie eigelijk bij Mexico? Voor nu zou ik hem cv doen, rechts (is ook rechtsbenig dacht ik?) Als meer ervaren man naast Hato
Eens hoor, alleen zou ik niet weten wie je anders rcv zet momenteel die wat ervaring heeftquote:Op woensdag 26 juli 2023 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als verdedigende middenvelder vind ik hem wel beter, voor CV mist hij toch wel wat snelheid en wendbaarheid.
Sven zal toch iemand moeten halen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:14 schreef Malavita het volgende:
[..]
Eens hoor, alleen zou ik niet weten wie je anders rcv zet momenteel die wat ervaring heeft
Rensch en dan Sanchez rb uit pure nood omdat er geen aankopen zijn gedaan.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:14 schreef Malavita het volgende:
[..]
Eens hoor, alleen zou ik niet weten wie je anders rcv zet momenteel die wat ervaring heeft
Dat kan hij Maurice en ons niet aandoen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:19 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Rensch en dan Sanchez rb uit pure nood omdat er geen aankopen zijn gedaan.
ondertussen tikt de tijd doorquote:Op woensdag 26 juli 2023 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kan hij Maurice en ons niet aandoen.
Die zal dus ook wel niet komenquote:
Mjah, spelen geen europees, denk ook niet dat ze echt beter betalen. Dan wordt het meer waar wil hij spelen.quote:
Ruilen voor Taylor én Klaassen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:25 schreef Scrummie het volgende:
Donny wil graag terug. Willen jullie Donny ook terug?
Donny Klaassen? Nee dankje.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:25 schreef Scrummie het volgende:
Beter dan Klaassen en Taylor, maar het is niet de droomtransfer waar we allemaal op zitten te wachten.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:25 schreef Scrummie het volgende:
Moet echt een verbod komen op het kopen van spelers van AZ. Sterker nog, verbod op het kopen van spelers uit de Eredivisie.quote:
Inderdaad, echt niet meer doen. Zeker niet van AZ.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:29 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Moet echt een verbod komen op het kopen van spelers van AZ. Sterker nog, verbod op het kopen van spelers uit de Eredivisie.
Niet echt, al is/was hij wel een betere versie van Klaassen, United wil wel wat teveel zag ik voor een speler die net aan het terugkomen is van een zware blessure.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:25 schreef Scrummie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |