Als je daar 2 weken vantevoren heen gaat zou je daar toch geen last van moeten hebben? Of speelt dat zo erg mee?quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:25 schreef TheVulture het volgende:
Wel interessant om te zien hoe de Australische ploeg volgend jaar voor de dag komt in een andere tijdzone. Heb het idee dat ze op de Spelen in Europa altijd een paar tandjes minder zijn.

heywoodu

heywoodu

Wel uitstekend gezwommen, zowel qua indeling als qua tijd. Dik PR dacht ik?quote:

Je zou zeggen van niet nee, maar het is wel mijn gevoel dat ze altijd wat minder zijn op de OS die niet in hun eigen buurt worden gehouden.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:27 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als je daar 2 weken vantevoren heen gaat zou je daar toch geen last van moeten hebben? Of speelt dat zo erg mee?

Australiaantjes hebben toch ook wel een paar keer relatief matig gepresteerd in die tijd.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Heeft die wel al lang mazzel.

Marchand zit eigenlijk toch in Amerika qua training? Dus daar heeft Jacco dan nog minder credits van.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof Australië niet in de 20 jaar daarvoor al aardig schroeide in het zwembad. Jacco wordt overschat. Nu heeft ie ook gewoon de mazzel dat Marchand smerig goed is.
Jacco is gewoon goed in centen harken. Slim.

heywoodu

heywoodu

Aan de andere kant, 'de Spelen in Europa', dan heb je 2012, 2004 en 1992 als vorige edities....dat zijn toch elke keer hele andere generaties, en is ook nu weer totaal anders, ik denk dat het weinig zegtquote:Op woensdag 26 juli 2023 13:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zou zeggen van niet nee, maar het is wel mijn gevoel dat ze altijd wat minder zijn op de OS die niet in hun eigen buurt worden gehouden.

Goed verhaal.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel uitstekend gezwommen, zowel qua indeling als qua tijd. Dik PR dacht ik?

heywoodu

heywoodu

heywoodu

heywoodu

Tja, het punt is toch een beetje dat je het maximale eruit haalt lijkt me. Als je PR in de 1:56 staat is 1:53 zwemmen (wat nodig was voor een medaille) nou niet echt realistischquote:

Je zou zeggen dat spelen in (Zuid-)Amerika ook niet bepaald gunstig zijn omdat Amerika dan harder zou schroeien.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Aan de andere kant, 'de Spelen in Europa', dan heb je 2012, 2004 en 1992 als vorige edities....dat zijn toch elke keer hele andere generaties, en is ook nu weer totaal anders, ik denk dat het weinig zegt

Grousset, maar dat was op de 50 vlinder.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:30 schreef TheVulture het volgende:
Hoeveel medailles heeft de Franse ploeg nu eigenlijk dit toernooi? Het is volgens mij ook echt Marchand en voor de rest niet veel bijzonders

Was een grapje naar aanleiding van Pieter zijn woorden vanochtend.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, het punt is toch een beetje dat je het maximale eruit haalt lijkt me. Als je PR in de 1:56 staat is 1:53 zwemmen (wat nodig was voor een medaille) nou niet echt realistisch

Extra vleugels, DQquote:

heywoodu

heywoodu

Die badmutskleur helpt ook niet mee.quote:

heywoodu

heywoodu

Valt toch allemaal wel mee?quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:36 schreef Szura het volgende:
De 100m heeft weleens sprekendere namen gehad

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |