Ik treur wel voor FE DE RI CAquote:
Die treurnis kan ik hebben.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik treur wel voor FE DE RI CA
Niet veel anders te doen daar hèquote:Op woensdag 26 juli 2023 13:22 schreef Marcoss het volgende:
De Australiaantjes zijn best goed in zwemmen hè?
Leave it to Jacco.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:22 schreef Marcoss het volgende:
De Australiaantjes zijn best goed in zwemmen hè?
Die is daar al weer weg hequote:
Wat heeft de Franse coach daarmee te maken?quote:
Directeurquote:Op woensdag 26 juli 2023 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat heeft de Franse coach daarmee te maken?
Oh is hij inmiddels directeurtje en geen bondscoach meer? Jeetje.quote:
Fundamentquote:Op woensdag 26 juli 2023 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat heeft de Franse coach daarmee te maken?
Die lijkt me niet van de vrouwen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:25 schreef RipCity het volgende:
Oh dacht dat die ging proposen
Teveel tiktok gekeken.
Alsof Australië niet in de 20 jaar daarvoor al aardig schroeide in het zwembad. Jacco wordt overschat. Nu heeft ie ook gewoon de mazzel dat Marchand smerig goed is.quote:
Hahaha truequote:Op woensdag 26 juli 2023 13:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die lijkt me niet van de vrouwen.
Jacco heeft wel een neus voor waar het geld en budget zitquote:Op woensdag 26 juli 2023 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof Australië niet in de 20 jaar daarvoor al aardig schroeide in het zwembad. Jacco wordt overschat. Nu heeft ie ook gewoon de mazzel dat Marchand smerig goed is.
Heeft die wel al lang mazzel.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof Australië niet in de 20 jaar daarvoor al aardig schroeide in het zwembad. Jacco wordt overschat. Nu heeft ie ook gewoon de mazzel dat Marchand smerig goed is.
Jacco is gewoon goed in centen harken. Slim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |