Tja. Jan Roos is zelf veroordeeld voor mishandeling van een minderjarige, dus die mag zich wel een beetje bescheidener opstellen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
SCOOOOOOOOOOOOOP. @:nober
Indirect misschien maar niet direct of weet jij meer dan wij?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:40 schreef Noek het volgende:
Dat "ook" mag ook wel de titel want dat geeft nog ruimte om sympathie voor hem op te brengen want och och, al die smerige vrouwen overal. De vuige aandachtshoeren.
Deze goede vader ging even klaarkomen op 14 jarigen en heeft daarmee direct zijn eigen dochter genaaid.
Katja en Igone bevestigen ditquote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:51 schreef Marsenal het volgende:
Meerderjarige vrouwen en Thijs zijn geen goede combo meer nee.
Misbruik heeft meestal juist weinig met seks te maken. De meeste kindermisbruikers zijn ook geen pedofiel.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:44 schreef Poolbal het volgende:
Het is weer een partij gladjakkerij zeg. Amai wat ben ik blij dat ik me niet op zulk glad ijs beweeg. Het is ook wel ff een partij dom..
Feit is, dat je een succesvolle acteur bent met geld. Je kunt met heel veel vrouwen zijn. 18 jarigen zelfs, als je de grens wilt opzoeken. Maar je gaat lopen kloten met 14 jarige meisjes.
Ik gok dat er wellicht wat coke en een seksverslaving aan hangt. En dus een voorkeur voor jonger, nog jonger, jongst.
Maar vooral als mentor. Een mentor die gewoon open is over zijn seksualiteit.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is wel het enge aan deze zaak, je hebt het niet over een of andere loner die niemand heeft en dan voor een jong meisje valt, je hebt het over iemand die makkelijk met veel succes in de categorie 18-21 had kunnen zwemmen, maar er actief voor kiest om zich (ook) bezig te houden met de jongere categorie.
jeugdjournaal.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ben benieuwd waar Thijs vanavond aanschuift
https://www.telegraaf.nl/(...)ik-was-14-jaar-thijsquote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:44 schreef Poolbal het volgende:
Het is weer een partij gladjakkerij zeg. Amai wat ben ik blij dat ik me niet op zulk glad ijs beweeg. Het is ook wel ff een partij dom..
Feit is, dat je een succesvolle acteur bent met geld. Je kunt met heel veel vrouwen zijn. 18 jarigen zelfs, als je de grens wilt opzoeken. Maar je gaat lopen kloten met 14 jarige meisjes.
Ik gok dat er wellicht wat coke en een seksverslaving aan hangt. En dus een voorkeur voor jonger, nog jonger, jongst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |