Mental support gifjequote:
kaartjes voor wat?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:19 schreef TaMieke het volgende:
Fluffy puppies
In de wachtrij voor kaartjes, duurt heel lang
die waren toch een paar weken terug in Nederland?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Coldplay. Voor mn vader nog wel.
131247 mensen voor me in de rij.
Vorige week zelfs. Toen zou hij gaan maar omdat (stief) oma overleden was, kon hij niet gaan.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die waren toch een paar weken terug in Nederland?
zijn die nu alweer nieuwe kaarten aan het verkopen?
Naaaaawwwwquote:
ah oke.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vorige week zelfs. Toen zou hij gaan maar omdat (stief) oma overleden was, kon hij niet gaan.
Blijkbaar komen ze volgend jaar weer in Duitsland.
Mijnes ook niet. Ben er 1x geweest in Den Haag toen. Daarna ben ik afgehaakt.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke.
niet mijn muziek. maar ik zag het langskomen op insta.
Half Nederland was daar geloof ik
Ah oke. Succes dan, ik weet hoe vervelend geregel is over de grenzenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, huis is Belgie het erfdeel van mijn vader verkopen. Ik blijf voorlopig waar ik ben.
quote:
Geen idee, ik kan gewoon nergens een huis kopen geloof ikquote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Zijn daar nog wel betaalbare huizen te krijgen dan?
2 jaar geduld, kan je mijn huis kopenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah oke. Succes dan, ik weet hoe vervelend geregel is over de grenzen.
[..]![]()
.
[..]
Geen idee, ik kan gewoon nergens een huis kopen geloof ik
Stuur maar een linkje t.z.t..quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
2 jaar geduld, kan je mijn huis kopen
Wel in Tilburg
het vervelendste is wel dat het in het franstalige deel isquote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah oke. Succes dan, ik weet hoe vervelend geregel is over de grenzen.
[..]![]()
.
[..]
Geen idee, ik kan gewoon nergens een huis kopen geloof ik
linkje?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:54 schreef Tegan het volgende:
@:gianni61: Samen het huis van Thijs kopen?
Je ziet dit verkeerd. Dan kunnen we nog een paar jaar aan het idee van meeten wennenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het vervelendste is wel dat het in het franstalige deel is
[..]
linkje?
en waar gaan we dan tot die tijd wonen?
Mag je wel aan de klusquote:
En dan meteen samen klussen. Goeie test.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je ziet dit verkeerd. Dan kunnen we nog een paar jaar aan het idee van meeten wennen![]()
.
Misschien toch maar uitbesteden dan... Ik heb hier slechte ervaringen mee.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan meteen samen klussen. Goeie test.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |