Idem. Leek langs te trekken maar kwam toch deze kant op.quote:Op woensdag 26 juli 2023 06:53 schreef StephanL het volgende:
Woei! Onweer, regen en hagel omg Leiden
Zelfs niet toen het ongeveer de hele juni niet geregend heeft?quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:46 schreef Drass het volgende:
Ik heb al 2 maanden buiten mijn planten geen water hoeven te geven. 🥲
Voor mijn gevoel ging het ergens halverwege juni weer wat regenen, maar wellicht vergis ik mij.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Zelfs niet toen het ongeveer de hele juni niet geregend heeft?
Ik al 2 dagen niet. Hoog tijd dus weerquote:Op woensdag 26 juli 2023 08:46 schreef Drass het volgende:
Ik heb al 2 maanden buiten mijn planten geen water hoeven te geven. 🥲
Waar was je geweest?quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:34 schreef Pisces29 het volgende:
Luchtvochtigheid 87%.
En ook echt het eerste wat je voelt zodra je op Schiphol een stap uit het vliegtuig zet.
C'est la vie.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:38 schreef INViCTuS het volgende:
Gvd toch sneu dit. Nu hoor je die meteorologen nooit klagen. Precies zoals het er staat. Niks met zomer te maken. Tyfus herfst
[ twitter ]
Herfstig zee klimaat, ja laat dat maar snel veranderen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:44 schreef Dven het volgende:
[..]
C'est la vie.
Een beeld wat overigens perfect past in het klimaat van noord(west) Europa.
Welkom terug!quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:34 schreef Pisces29 het volgende:
Luchtvochtigheid 87%.
En ook echt het eerste wat je voelt zodra je op Schiphol een stap uit het vliegtuig zet.
Da's waar. Dat het niet abnormaal is betekent alleen nog niet dat mensen per se blij worden van veel grijs, regen en wind tijdens 'hun' zomervakantie.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:44 schreef Dven het volgende:
[..]
C'est la vie.
Beeld past trouwens ook precies niet. Het is nog geen 14 graden en het regent alweer. Past precies half oktoberquote:Op woensdag 26 juli 2023 09:44 schreef Dven het volgende:
[..]
C'est la vie.
Tering.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:10 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Beeld past trouwens ook precies niet. Het is nog geen 14 graden en het regent alweer. Past precies half oktober
Beeld past juist prima op een regenachtige zomerdag. Het is nota bene net 10:00 hèquote:Op woensdag 26 juli 2023 10:10 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Beeld past trouwens ook precies niet. Het is nog geen 14 graden en het regent alweer. Past precies half oktober
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |