Hallo Herfstquote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:28 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is zelfs nog koeler als 2021 waar we tenminste een paar zomerse dagen kregen.
Er is ook geen reden om naar buiten te gaan als je binnen ook gewoon fok hebtquote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is genoeg binnen Europa, dus geen reden om erbuiten te zoeken.
Op die rare uitschieters rond 7/8 augustus na ziet dit er best prima uit toch? Overdag voor het gros van de mensen wel aangenaam en 's nachts koelt het normaal afquote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:28 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is zelfs nog koeler als 2021 waar we tenminste een paar zomerse dagen kregen.
Dit is toch geen zomer zo manquote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op die rare uitschieters rond 7/8 augustus na ziet dit er best prima uit toch? Overdag voor het gros van de mensen wel aangenaam en 's nachts koelt het normaal af
Altijd fijn om in de avond te kunnen luchten.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op die rare uitschieters rond 7/8 augustus na ziet dit er best prima uit toch? Overdag voor het gros van de mensen wel aangenaam en 's nachts koelt het normaal af
Een beetje de betaalbare versie van wonen op cruiseschepen, dat doen veel gepensioneerde Amerikanen (die met geld dan). Een all inclusif resort is serieus goedkoper dan levensonderhoud in NL (huis, eten, vervoer enz)quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:49 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wow, wist niet dat je op zo'n resort ook daadwerkelijk kon wonen?! Wat fascinerend. Wie doet zoiets idd...
Klinkt wel als een mooi script voor een droge comedy serie op Netflix
We hebben welgeteld 1 mooie week in de zomer zelf gehad. Ik vind dit echt zo'n enorme dooddoenerquote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:14 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ben je al die hete weken alweer vergeten?
Het heeft een maand ongeveer niet geregend...quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We hebben welgeteld 1 mooie week in de zomer zelf gehad. Ik vind dit echt zo'n enorme dooddoener
Maar toen was het niet élke dag 30 graden en ongemakkelijk warm, dus dan telt het niet echt!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Het heeft een maand ongeveer niet geregend...
Ja, in het voorjaar. Dat de meteorologen 1 juni als grens nemen is prima, maar voor de rest van de wereld begint de zomer pas aan het einde van juni. En sinds eind juni is het eigenlijk nog geen week onafgebroken zomers weer geweest.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel de meteorologische kalender omdat die de contouren van het weer beter volgt dan de astronomische kalender doet.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, in het voorjaar. Dat de meteorologen 1 juni als grens nemen is prima, maar voor de rest van de wereld begint de zomer pas aan het einde van juni. En sinds eind juni is het eigenlijk nog geen week onafgebroken zomers weer geweest.
Nee, het knmi heeft besloten om daar de grens te leggen omdat dat makkelijk is. In ons klimaat is dit de warmste week van het jaar, vanaf hier gaat het langjarig gemiddelde de daglengte achterna (quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel de meteorologische kalender omdat die de contouren van het weer beter volgt dan de astronomische kalender doet.
Dat was wel chill. Lage luchtvochtigheid, windje en 24-28 graden. Perfecte maand was dat.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Hier wel een maand. Zo'n beetje heel juniquote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We hebben welgeteld 1 mooie week in de zomer zelf gehad. Ik vind dit echt zo'n enorme dooddoener
Beide niet. Absoluut geen op en top zomer weer. Gore ellende is ook wat overdreven. Wel te vaak regen, te vaak veel wind en wind uit totaal de verkeerde hoek. Ook te vaak veel bewolking.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:06 schreef dick_laurent het volgende:
Ik vind het wel lastig hoor om hier de berichtgeving te lezen. 🤔
Een deel van het publiek hier komt over alsof het werkelijk op-en-top zomerweer is. Goddelijke temperaturen en werkelijk een lading aan zomergenot zodra je buiten komt!
Een ander deel geeft aan dat het een gore bak ellende is met veel wind, regelmatig regen en temperaturen die eerder bij de herfst horen.
Wat is het nou jongens?!?? Ik ben zo in de war
Dit is de eerste droge dag sinds vorige week ergens, en de vooruitzichten zijn ook nat. Is niet zo moeilijk om uit te vogelen wie er gelijk heeft.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:06 schreef dick_laurent het volgende:
Een deel van het publiek hier komt over alsof het werkelijk op-en-top zomerweer is. Goddelijke temperaturen en werkelijk een lading aan zomergenot zodra je buiten komt!
Een ander deel geeft aan dat het een gore bak ellende is met veel wind, regelmatig regen en temperaturen die eerder bij de herfst horen.
Het is een tijdje bloedheet en droog geweest en een tijdje wat natter en frisser, en dan nog een tijdje er tusseninquote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:06 schreef dick_laurent het volgende:
Bloedheet? Was niet overdreven heetquote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is een tijdje bloedheet en droog geweest en een tijdje wat natter en frisser, en dan nog een tijdje er tussenin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |