Ik twijfelde ook even, maar volgens mij was hij serieus ja, gezien z’n latere reactie op haar uitleg.quote:Op maandag 24 juli 2023 20:52 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij een grapje maakte, maar hij meende het he?
ben wel benieuwd of hij bij Nathalie wat minder zweverig gaat doen want die lijkt me juist vrij no nonsensequote:
Die op de berg? Mwah, valt me niet direct op, vind het vooral een nogal saai overdreven type met een eentonig stemgeluid. Ben (nog) niet echt fan van hem.quote:Op maandag 24 juli 2023 20:48 schreef Groepfunder het volgende:
Telkens als ik Joy hoor praten denk ik dat hij nog in de kast zit. Ben ik de enige die dat denkt?
Ze zijn wellness rechts. Net als Walter trouwens.quote:Op maandag 24 juli 2023 20:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook even, maar volgens mij was hij serieus ja, gezien z’n latere reactie op haar uitleg.
En wat hebben hij en Babette met mannelijkheid en vrouwelijkheid. Niet echt verlicht.
Hans heeft al haar pastis opgezopen. Ja mens, wat wil je? Alsof ze daar zelf alleen maar thee zit te drinken.quote:Op maandag 24 juli 2023 21:09 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Petri houdt niet op met de sneertjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |