abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 juli 2023 @ 07:57:56 #151
277627 Seven.
We are Borg.
pi_210065346
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 07:55 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Je kunt kijken wat je van de andere, soortgelijke huizen in de straat vindt met witte kozijnen. Ik vind het er heel aardig uitzien, veel minder belegen.
Dat sowieso. Eigenlijk niet wat ik zelf echt graag wil qua kleuren, maar een stuk frisser dan donkerbruin en geel.
Resistance is futile.
  vrijdag 28 juli 2023 @ 08:06:43 #152
149959 SQ
snelle trees
pi_210065389
Dat zijn toch geen gele bakstenen? :D
Ik heb in een huis met gele baksteen gewoond en dat was echt een totaal andere kleur dan dit huis.

Ik zou het zo houden eigenlijk. Maar goed, ik vind tijdsgeest ook wel charme hebben. Kun je de binnenkant zo modern maken als je wil. Huis is nou eenmaal niet gebouwd in 2013 :P
disclaimer
pi_210065449
Wat zou je qua kleuren willen?

Ik vind zelf gewitte huizen met grijze kozijnen geen geslaagde renovaties, al kan dat ook komen doordat er vaak een verstening van de buitenruimte plaatsvindt. Bij een huis in mijn straat (een semi-bungalow) hebben ze planken tegen de gevel gezet. Mijn keuze was het niet geweest, maar het resultaat valt me mee. Het ziet er nu uit als een landelijk huisje in plaats van een gedateerd huis uit de jaren ‘70.

Een ander huis uit mijn dorp bestaat uit gele bakstenen. Ik kom er bijna elke dag langs. Eerst vond ik het een belegen huis, maar ik ben het steeds meer gaan waarderen. Inmiddels vind ik de gele bakstenen het leukst aan het huis.

Gelukkig heb je nog tijd om hierover na te denken! Wij hadden die luxe niet omdat de kozijnen vervangen moesten worden en de gevel gerestaureerd moest worden voor de spouwmuurisolatie (anders kregen we geen garantie).

Komt er eigenlijk nog een bouwkundige keuring?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 28 juli 2023 @ 10:04:24 #154
277627 Seven.
We are Borg.
pi_210066237
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 08:06 schreef SQ het volgende:
Dat zijn toch geen gele bakstenen? :D
Ik heb in een huis met gele baksteen gewoond en dat was echt een totaal andere kleur dan dit huis.

Ik zou het zo houden eigenlijk. Maar goed, ik vind tijdsgeest ook wel charme hebben. Kun je de binnenkant zo modern maken als je wil. Huis is nou eenmaal niet gebouwd in 2013 :P
Nja, gelig dan. We denken er nog over na. Zelf doen kost iets van 2500-3000 euro. Het staat niet hoog op de prioriteitenlijst, maar het bepaalt wel mede het ontwerpthema voor de tuin. En daar zit ik dus weer aan retro te denken (flagstone terrassen, veel hout, dus totale breuk met het industriële wat we nu hebben). Dat thema past goed bij het huis zoals het nu is, maar niet als het huis zelf wit/antraciet wordt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 08:18 schreef Claudia_x het volgende:
Wat zou je qua kleuren willen?

Ik vind zelf gewitte huizen met grijze kozijnen geen geslaagde renovaties, al kan dat ook komen doordat er vaak een verstening van de buitenruimte plaatsvindt. Bij een huis in mijn straat (een semi-bungalow) hebben ze planken tegen de gevel gezet. Mijn keuze was het niet geweest, maar het resultaat valt me mee. Het ziet er nu uit als een landelijk huisje in plaats van een gedateerd huis uit de jaren ‘70.

Een ander huis uit mijn dorp bestaat uit gele bakstenen. Ik kom er bijna elke dag langs. Eerst vond ik het een belegen huis, maar ik ben het steeds meer gaan waarderen. Inmiddels vind ik de gele bakstenen het leukst aan het huis.

Gelukkig heb je nog tijd om hierover na te denken! Wij hadden die luxe niet omdat de kozijnen vervangen moesten worden en de gevel gerestaureerd moest worden voor de spouwmuurisolatie (anders kregen we geen garantie).

Komt er eigenlijk nog een bouwkundige keuring?
Bouwkundige keuring komt er niet, ivm kopen van bewindvoerder leek ons dat wel een voordeel.

Wit en antraciet ben ik ook niet zo'n fan van. Belgen zijn in de regel minder van de eenheidsworst, daar zie je vaker dit soort combinaties:

En leuk om het naast elkaar te zien:

Grijzig beige oftewel greige ben ik wel helemaal weg van momenteel.
Resistance is futile.
pi_210066320
Anthraciet / grijs lijkt het alsof het nog in de grondverf staat.

Kozijnen in een kleur ‘vreten’ licht in de binnenruimte. Achter in de schuur zijn de kozijnen ikeablauw.
Nu op verzoek van de buren heb ik de buitenkozijnen in de zwarte grondverf als voorbereiding op 9017, verkeerszwart.
De binnenkozijnen worden toch echt verkeerswit.

Tja, onze schuur en vanuit haar tuin kijkt zij erop.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_210079254
Wowie! Gefeli met jullie nieuwe huis *G* Al kan ik nergens een linkje vinden :?
  zaterdag 29 juli 2023 @ 16:18:32 #157
277627 Seven.
We are Borg.
pi_210082489
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 12:06 schreef Blues het volgende:
Wowie! Gefeli met jullie nieuwe huis *G* Al kan ik nergens een linkje vinden :?
Ik stuur je dm :s)
Resistance is futile.
pi_210092564
quote:
Ik denk dat dat kalei is (afwerking muren), moet je eens opzoeken (die Belgische huizen).
  zondag 30 juli 2023 @ 14:19:21 #159
277627 Seven.
We are Borg.
pi_210094193
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 11:26 schreef Managarm het volgende:

[..]
Ik denk dat dat kalei is (afwerking muren), moet je eens opzoeken (die Belgische huizen).
Denk ik ook. Six. ziet meer heil in keimen, want dan blijft de structuur van de bakstenen beter zichtbaar. Ik ben juist meer van het kaleien omdat je dan minder structuur ziet.

Gisteren was ik in België voor een begrafenis dus er natuurlijk op gelet, keimen en vooral kaleien wordt echt heel erg veel gedaan.
Resistance is futile.
pi_210094476
quote:
14s.gif Op zondag 30 juli 2023 14:19 schreef Seven. het volgende:

[..]
Denk ik ook. Six. ziet meer heil in keimen, want dan blijft de structuur van de bakstenen beter zichtbaar. Ik ben juist meer van het kaleien omdat je dan minder structuur ziet.

Gisteren was ik in België voor een begrafenis dus er natuurlijk op gelet, keimen en vooral kaleien wordt echt heel erg veel gedaan.
Ja, wij woonden op de grens van België (ergens in de buurt van Kalmthout).
  zondag 30 juli 2023 @ 15:16:34 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210095027
#teamkaleien :Y

Kom maar op met die poll! :Y

(Ik zou er iig wel iets aan willen doen. Ik vind het een superleuk huis, maar heel oubollig van buiten. Of de kozijnen en deur dan met het dak matchen zou ik iets minder spannend vinden.)
  zondag 30 juli 2023 @ 15:49:38 #162
277627 Seven.
We are Borg.
pi_210095619
Gisteren weer langs het huis gereden. Kennis gemaakt met de naaste buren, leuke mensen! We hebben al het telefoonnummer van de buren met de sleutel, wie weet komt dat van pas. Verder tot de ontdekking gekomen dat de oprit echt best smal is, je stapt direct in de groenstrook.

Even globaal het eindplaatje geschetst. Definitieve plaatsing van het schuurtje en overkapping moeten we nog bepalen. Six. zegt terecht dat we met de bebouwing echt helemaal tegen de achtergrens aan zullen moeten. Dus kan zijn dat de overkapping korter wordt en de schuur dan verder naar achteren.Tuin, kaleien, buiten schilderwerk en aanbouw gebeurt later. En tot de aanbouw er staat, hebben we een schuur.

Het plan van de vintage tuin blijft wel plakken. Dus flagstone terrassen zouden het moeten worden. En eigenlijk wil ik de paden ook meepakken in flagstone (dus met de stipjes, verwarrende tekening want dat lijkt natuurlijk grind). De kasseien kunnen we allemaal gebruiken voor de oprit dus de karrensporen gaan er dan uit, waarschijnlijk moeten we daar dan iets van bij halen. Ik wil graag een wadi: greppel zou best kunnen voor de achterschutting. Daar zal gras sowieso niet willen groeien. Dan moeten we voor het pergola terras langs een open gootje moeten maken.

Ik denk dat hier wel duidelijk wordt waarom we niet alle struiken kunnen houden.
Resistance is futile.
pi_210100540
Voor t veranderen van de gevel zou ik wel even een check doen of je een vergunning nodig hebt. Je weet t nooit, verschilt per gemeente. Verder toffe plannen!
  zondag 30 juli 2023 @ 22:16:49 #164
277627 Seven.
We are Borg.
pi_210101071
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 21:47 schreef Puala het volgende:
Voor t veranderen van de gevel zou ik wel even een check doen of je een vergunning nodig hebt. Je weet t nooit, verschilt per gemeente. Verder toffe plannen!
Ja, denk wel dat dit vergunningsplichtig is in onze gemeente. En dankjewel! Zal wel ff duren voor alles gedaan is maar als het goed is zitten we er eind van dit jaar al warmpjes bij.
Resistance is futile.
  maandag 31 juli 2023 @ 09:53:15 #165
80382 manny
30 is best veel
pi_210103869
Keimen, kaleien. Leer weer wat nieuws hier.

Leuk leuk leuk. Wit huis is sowieso pluspunten vind ik.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  maandag 31 juli 2023 @ 11:15:32 #166
277627 Seven.
We are Borg.
pi_210104661
quote:
19s.gif Op maandag 31 juli 2023 09:53 schreef manny het volgende:
Keimen, kaleien. Leer weer wat nieuws hier.

Leuk leuk leuk. Wit huis is sowieso pluspunten vind ik.
Ja, ik vond het ook een supertoffe toevoeging hier. Ik kom wel terug op dat wit trouwens. Maar iets anders op deze belegen kleurencombinatie lijkt me wel een goeie :P . Momenteel neig ik naar blanke lak op de kozijnen en dan kleur 1, 2, 4, 9 of 10:

Even om verwarring te voorkomen:
Bovenste rij links: 02 - 01 - 10
Middelste rij rechts: 04 - 09

[ Bericht 1% gewijzigd door Seven. op 31-07-2023 11:34:30 ]
Resistance is futile.
  Vis een optie? maandag 31 juli 2023 @ 11:19:41 #167
70532 loveli
N
pi_210104690
Leuk, zoekplaatje.

Mijn innerlijke autist heeft moeite met de plaatsing van de vakjes.
crap in = crap out
pi_210104785
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 11:19 schreef loveli het volgende:
Leuk, zoekplaatje.

Ik zat precies hetzelfde. :') :D Lijkt me overigens heel lastig om kleur zo uit te zoeken.
  maandag 31 juli 2023 @ 11:31:49 #169
277627 Seven.
We are Borg.
pi_210104794
Keukenplannenupdate!

We dachten dus: we gaan gewoon weer voor Ikea + K14 combinatie. Dat is omdat ik de Ikea frontjes net niet speciaal genoeg vind. Maar goed, toen kwamen we dus deze front tegen, dus die moeten we binnenkort eens in het echt gaan bekijken want ik zie het wel zitten:

In de keukenplanner ziet dat er zo uit. Let niet op de roze muren, dat was domweg de beste match met de frontjes in de planner (die zijn veel lichter in het echt).

Bovenste screenshot is als je vanuit de gang de keuken inloopt. De doorloop tussen werkblad en hoge kasten is minimaal 120cm. Het werkblad is wederom 75cm diep, gewoon omdat dat heel goed bevalt. Ik wil deze keer graag een quooker ipv boiler, die gaat te snel leeg. De gootsteen is 50x40, bevalt ons ook heel goed nu. Alleen wat wel jammer is: bij Ikea kun je alleen voor een opbouw spoelbak kiezen. Ik overweeg nog wel om voor het werkblad en spoelbak evt bij K14/Reginox/Jetstone aan te kloppen, dan kunnen we weer voor een 1,2cm werkblad kiezen met onderbouw spoelbak. Ikea heeft tegenwoordig ook een smallere inductiekookplaat met ingebouwde afzuiging, die willen we graag. Ik vind de grote versie nogal lomp ogen en wij hebben niet zo'n enorme kookplaat nodig. Bovendien past de kleinere versie in een 60cm kastje waardoor we de breedte van de kastjes over de hele wand gelijk kunnen houden. Ik ga heel hard proberen om die lijn uit het filmpje door te trekken over de hele breedte in onze keuken straks. Dus 2 kleine lades boven 1 diepe lade, al zit die indeling er niet precies achter: we zullen creatief moeten worden door de fronten zelf te koppelen op de vaatwasser, spoelbak en kookplaat kasten (zie foto 4). De aannemer krijgt wel opdracht om een doorvoer te maken naar buiten, ipv recirculatie. Het plan is om alle (deur)openingen op precies dezelfde hoogte te laten zetten als de keukenkasten om een mooi geheel te maken. En als de aanbouw staat, dan kijk je vanuit de keuken door de bijkeuken naar een raam van vloer tot plafond over het (flagstone?) terras met pergola. In de bijkeuken dan ook dezelfde frontjes.

Als de deur tussen de keuken en de gang open blijft, dan wordt dat hoekje nog een kissing edge ipv kozijn. Maar ik denk dat een deur wel handig is ivm toch naar trapgat en toiletdeur die direct naast de keuken zit. Aan de andere kant.. hoe vaak gaan we die deur echt dicht doen? Besluit daarover komt nog wel, momenteel neigen we naar afsluiten.

[ Bericht 24% gewijzigd door Seven. op 31-07-2023 12:05:53 ]
Resistance is futile.
  maandag 31 juli 2023 @ 11:33:12 #170
277627 Seven.
We are Borg.
pi_210104804
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 11:19 schreef loveli het volgende:
Leuk, zoekplaatje.

quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 11:30 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ik zat precies hetzelfde. :') :D Lijkt me overigens heel lastig om kleur zo uit te zoeken.
Hahaha, sorry voor de verwarring maar dit was wel de beste kleurenkaart die ik kon vinden :P .
Resistance is futile.
pi_210105422
Detail: in een enorme keuken met groot/lang blad maakt een 60 brede inductieplaat een karige indruk. Op de 70 brede kun je nog wat schuiven met pannen.
Je bent ook gaan bakken…als dat gebeurt met koken…
#Just a tip.
  maandag 31 juli 2023 @ 12:47:09 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210105597
Ik mag hopen dat die kookplaat met afzuiging idd breder is dan 60, anders blijft er helemaal niets aan kookruimte over :X

Edit: I stand corrected, ik zie dat Ikea idd een 60 cm kookplaat met afzuiging heeft, dat zou ik niet doen, ik zou voor de 83 cm gaan.

Wij hebben al spijt dat we geen 90 cm ipv 80 cm genomen hebben en bij ons is de afzuiging niet eens geïntegreerd maar is het één groot flexibel kookvlak.
Was ongeveer een vergelijkbaar prijsverschil, en met alle kosten die we al hadden dacht ik dat dat een prima besparing was.

[ Bericht 24% gewijzigd door Leandra op 31-07-2023 12:59:03 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 31 juli 2023 @ 12:50:15 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210105627
Wij hebben de doorvoer van de afzuigkap naar buiten door de kruipruimte trouwens, en hebben daar de T175 Koekoek.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 31 juli 2023 @ 13:32:39 #174
277627 Seven.
We are Borg.
pi_210106010
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 12:27 schreef AnneX het volgende:
Detail: in een enorme keuken met groot/lang blad maakt een 60 brede inductieplaat een karige indruk. Op de 70 brede kun je nog wat schuiven met pannen.
Je bent ook gaan bakken…als dat gebeurt met koken…
#Just a tip.
Hahah! >:)
Six. is degene die kookt hier thuis :9~ .

quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 12:47 schreef Leandra het volgende:
Ik mag hopen dat die kookplaat met afzuiging idd breder is dan 60, anders blijft er helemaal niets aan kookruimte over :X

Edit: I stand corrected, ik zie dat Ikea idd een 60 cm kookplaat met afzuiging heeft, dat zou ik niet doen, ik zou voor de 83 cm gaan.

Wij hebben al spijt dat we geen 90 cm ipv 80 cm genomen hebben en bij ons is de afzuiging niet eens geïntegreerd maar is het één groot flexibel kookvlak.
Was ongeveer een vergelijkbaar prijsverschil, en met alle kosten die we al hadden dacht ik dat dat een prima besparing was.
We hebben de 83cm dus nu al zo'n 1,5 jaar in gebruik, eigenlijk is die voor ons net een maatje te groot. Ik vind 'm ook echt lelijk en overheersend, maar hij werkt wel als een tierelier verder. Schuiven met de zones hebben we 2 keer gedaan. Heel af en toe is het handig dat we een enorme onderzetter hebben. Maar met een keramisch werkblad maakt dat ook niet meer uit.

Op zich wel nog gevoelig voor het argument dat de kleinere versie wat ielig gaat lijken. Maar op zich.. de kleinere versie is dus nu ingetekend op 75cm diep blad, en daar vind ik 'm echt niet megaklein lijken.

We stappen trouwens ook af van de stoomoven. We hebben de functie niet 1 keer gebruikt in 1,5 jaar tijd. In plaats daarvan doen we wel een magnetron (die hebben we nu helemaal niet).
Resistance is futile.
  maandag 31 juli 2023 @ 13:39:06 #175
277627 Seven.
We are Borg.
pi_210106061
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 12:50 schreef Leandra het volgende:
Wij hebben de doorvoer van de afzuigkap naar buiten door de kruipruimte trouwens, en hebben daar de T175 Koekoek.
Mooie oplossing! Ik had er nog niet over nagedacht :@ .
Resistance is futile.
pi_210106164
quote:
7s.gif Op maandag 31 juli 2023 13:32 schreef Seven. het volgende:

[..]
[..]
We hebben de 83cm dus nu al zo'n 1,5 jaar in gebruik, eigenlijk is die voor ons net een maatje te groot. Ik vind 'm ook echt lelijk en overheersend, maar hij werkt wel als een tierelier verder. Schuiven met de zones hebben we 2 keer gedaan. Heel af en toe is het handig dat we een enorme onderzetter hebben. Maar met een keramisch werkblad maakt dat ook niet meer uit.

Op zich wel nog gevoelig voor het argument dat de kleinere versie wat ielig gaat lijken. Maar op zich.. de kleinere versie is dus nu ingetekend op 75cm diep blad, en daar vind ik 'm echt niet megaklein lijken.

We stappen trouwens ook af van de stoomoven. We hebben de functie niet 1 keer gebruikt in 1,5 jaar tijd. In plaats daarvan doen we wel een magnetron (die hebben we nu helemaal niet).
Ik vind een magnetron met crisp-functie geweldig. Die gebruiken wij regelmatig voor vlees.
  maandag 31 juli 2023 @ 13:51:42 #177
277627 Seven.
We are Borg.
pi_210106184
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 13:49 schreef Managarm het volgende:

[..]
Ik vind een magnetron met crisp-functie geweldig. Die gebruiken wij regelmatig voor vlees.
Crisp functie had ik nog nooit van gehoord :D ^O^
Resistance is futile.
  maandag 31 juli 2023 @ 13:53:36 #178
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210106203
quote:
14s.gif Op maandag 31 juli 2023 13:39 schreef Seven. het volgende:

[..]
Mooie oplossing! Ik had er nog niet over nagedacht :@ .
Nou hebben wij een eiland dus je moet wat, als je aanrecht met kookgedeelte tegen een buitenmuur komt is het een stuk eenvoudiger.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 31 juli 2023 @ 14:17:58 #179
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_210106421
quote:
7s.gif Op maandag 31 juli 2023 13:32 schreef Seven. het volgende:

[..]
[..]

Hoe is de kookplaat een maatje te groot (anders dan dat je het zwarte vlak niet mooi vind in een licht blad). Ik zou wel even gaan testen (of six in dit geval) of je nog fatsoenlijk een paar pannen tegelijk kwijt kunt op een kleinere kookplaat. Dat is voor mij altijd de reden om een grotere plaat te nemen niet omdat ik perse wekelijks 5 pitten gebruik.
Qua kostenbesparing zou ik een keramiekblad nog even tegen een composietblad houden. Keramiek schijnt als voordeel te hebben dat je een pan rechtstreeks van de kookplaat op de aanrecht kunt zetten maar heeft wat wij in onze vergelijking hebben begrepen dat er makkelijker een chipje afbreekt bij de spoelbak. Aangezien ik nooit iets warms rechtstreeks op de aanrecht zet, maar wel regelmatig tegen de zijkant van de spoelbak stoot vond ik dat een belangrijke afweging. Het prijsverschil was mooi meegenomen.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
  maandag 31 juli 2023 @ 15:25:26 #180
277627 Seven.
We are Borg.
pi_210107322
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 14:17 schreef SV-tje het volgende:

[..]
Hoe is de kookplaat een maatje te groot (anders dan dat je het zwarte vlak niet mooi vind in een licht blad). Ik zou wel even gaan testen (of six in dit geval) of je nog fatsoenlijk een paar pannen tegelijk kwijt kunt op een kleinere kookplaat. Dat is voor mij altijd de reden om een grotere plaat te nemen niet omdat ik perse wekelijks 5 pitten gebruik.
Qua kostenbesparing zou ik een keramiekblad nog even tegen een composietblad houden. Keramiek schijnt als voordeel te hebben dat je een pan rechtstreeks van de kookplaat op de aanrecht kunt zetten maar heeft wat wij in onze vergelijking hebben begrepen dat er makkelijker een chipje afbreekt bij de spoelbak. Aangezien ik nooit iets warms rechtstreeks op de aanrecht zet, maar wel regelmatig tegen de zijkant van de spoelbak stoot vond ik dat een belangrijke afweging. Het prijsverschil was mooi meegenomen.
Kosten is wat mij betreft geen factor in deze afweging. Die 500 euro halen we ergens anders wel terug op zo'n budget. We gaan zeker nog checken bij Ikea hoe die kleine kookplaat aanvoelt qua ruimtelijkheid. Wij koken hier trouwens in de regel voor 3 mensen, dus het is ook weer niet zo dat er wekelijks voor 6-10 man gekookt moet worden. Ik vind van de grote fordelaktig vooral het afzuigingsgedeelte echt heel erg lomp en lelijk. Die is in de kleine versie een stuk slanker. Ter vergelijking beide versies onder elkaar, hier kun je goed zien dat de ruimtebesparing vooral zit in het afzuigsysteem:

Keramiek vs composiet: goeie! Daar hebben we nog geen besluit over genomen. We hebben nu composiet. Wat ik jammer vind is dat bij Ikea de dikte van het blad minimaal 1,2cm is. Wij hebben nu de allersmalste en dat vind ik wel supermooi. Alleen bij de kookplaat en wasbak zie je dus wel de gaten van het ventilatierooster in de kast erachter als je aan tafel zit omdat zo'n dun blad absoluut geen overhang mag hebben. Dat is met 1,2cm wel opgelost.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')