SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
NOS, met 3sdehand en Rox
Sporza, met helaas Ruben Van Gucht en helaas Ine Beyen
Eurosport, met hopelijk het gouden koppel Nick Stöpler en Jip van den Bos
poll
pollThe owls are not what they seem
Kom je ook nog normaal meeposten of is het de usual drek die uit je toetsenbord komt?quote:Op maandag 24 juli 2023 17:27 schreef Nober het volgende:
Als de vrouwen Tour ook drie weken zou duren.
Toch wel dusquote:Op maandag 24 juli 2023 17:28 schreef Remco het volgende:
Kan me inderdaad niet voorstellen dat Annemiek voorin zit na zo'n afdaling.
'Dood of de gladiolen' kwam toch van haar vader?quote:Op maandag 24 juli 2023 17:28 schreef tong80 het volgende:
Weer ergeren aan emotieloze 'soort van' Knetemann.
quote:Op maandag 24 juli 2023 17:29 schreef Nober het volgende:
'Dood of de gladiolen' kwam toch van haar vader?
https://onzetaal.nl/schat(...)dood-of-de-gladiolenquote:Het oudste citaat met de dood of de gladiolen dateert van 20 juli 1977. Journalist Theo Koomen citeert op die dag in een artikel de bekende wielrenner en ploegleider Peter Post: "Oké zei ik dan, ik rij me dood of ik pluk de gladiolen. Het is een bekende uitdrukking geworden in de wielersport!" De wielrenner Gerrie Knetemann wordt vaak genoemd als de bedenker van de dood of de gladiolen, maar dat is waarschijnlijk niet terecht.
Vandaag win je de tour niet.quote:Op maandag 24 juli 2023 17:34 schreef Faraday01 het volgende:
We schrijven Kopecky alvast op, hoe dom kun je rijden
Kopecky vind ik wat lachwekkender, die komt ineens lachend alle bergen over.quote:Op maandag 24 juli 2023 17:33 schreef DiegoFuser het volgende:
Reusser ook weer mee zonder te ademen. Lachwekkend.
Die wint zo lachend het sprintjequote:Op maandag 24 juli 2023 17:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kopecky lijkt het nu toch wat moeilijk te hebben
Dat was ook eigenlijk alleen Demi die dat zo noemde.quote:Op maandag 24 juli 2023 17:38 schreef Starflyer het volgende:
Veel te grote groep voor een koninginnerit
Gefeliciteerd met de tweede plaats allen.quote:Op maandag 24 juli 2023 17:38 schreef WAvanBuren het volgende:
Nou gefeliciteerd allen weer met varkensneusje.
Te vroeg op kop.quote:
Die is dan ook op de Tourmaletquote:Op maandag 24 juli 2023 17:38 schreef Starflyer het volgende:
Veel te grote groep voor een koninginnerit
Ik ben begonnen met de docu over de Tour van vorig jaar van SD Worx. Danny Stam is geen tactisch genie.quote:Op maandag 24 juli 2023 17:39 schreef wimderon het volgende:
Vollering had hier gemakkelijk bonis kunnen pakken als ze zelf had gesprint.
Ze had dit sprintje denk ik makkelijk gewonnen als Lotte aangetrokken hadquote:Op maandag 24 juli 2023 17:39 schreef wimderon het volgende:
Vollering had hier gemakkelijk bonis kunnen pakken als ze zelf had gesprint.
Dat denk ik ook, vrij bijzondere keus op deze manier te rijden.quote:Op maandag 24 juli 2023 17:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze had dit sprintje denk ik makkelijk gewonnen als Lotte aangetrokken had
Op SD na is er natuurlijk geen ploeg sterk genoeg om te controleren. En die gokten op deze sprint.quote:Op maandag 24 juli 2023 17:40 schreef TommyL0204 het volgende:
Waar je bij de mannen mooi een team op kop ziet en gecontroleerd rijden zien we hier de dames elke keer breed uitgewaaierd over de weg. Hele andere tactieken wel
IJskoningin Van der Breggen is ook een leuke rubriek.quote:Op maandag 24 juli 2023 17:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met de docu over de Tour van vorig jaar van SD Worx. Danny Stam is geen tactisch genie.
De BV Kopecky die zichzelf compleet overschat, je verwacht het niet!quote:Op maandag 24 juli 2023 17:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze had dit sprintje denk ik makkelijk gewonnen als Lotte aangetrokken had
Sowieso wel een pittige dame, ook tijdens de avondetappe eerder.quote:Op maandag 24 juli 2023 17:41 schreef itchycoo het volgende:
Commentator Knetemann reageert steeds een beetje alsof haar co-commentator haar de les probeert te lezen, terwijl die gewoon voor de kijkers aan het praten is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |