Hoofdrace volgens mij.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:30 schreef Black-Death het volgende:
Als Max dit weekend een nieuwe motor steekt, geldt de straf dan voor de sprintrace of voor de hoofdrace?
Straffen gelden alleen voor de hoofrace ja.quote:
Een herhaling van de flopshow uit 2021 dreigt.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:08 schreef franske19 het volgende:
Bij onweer of een flinke storm kunnen ze niet racen want dan kan de medische heli niet vliegen. Helemaal na die ellende van een paar weken geleden zullen ze voorzichtig zijn.
[..]
Straffen gelden alleen voor de hoofrace ja.
Welnee, meer wind nu. In 2021 was het probleem dat het praktisch niet waaide en de mist bleef hangen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Een herhaling van de flopshow uit 2021 dreigt.
Jij riep voor Imola ook het hardst dat het allemaal wel mee zou vallen. We weten allemaal wat er daarna gebeurde.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee, meer wind nu. In 2021 was het probleem dat het praktisch niet waaide en de mist bleef hangen.
Ik zei er ook bij dat een afgelasting het gevolg zou zijn van de bende in de omgevingquote:Op woensdag 26 juli 2023 12:49 schreef DjVero het volgende:
[..]
Jij riep voor Imola ook het hardst dat het allemaal wel mee zou vallen. We weten allemaal wat er daarna gebeurde.
We gaan het zien (of juist niet)quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik verwacht gewoon dat er geracet wordt.
Hij krijgt helemaal geen straf als hij een nieuwe motor pakt. Je mag er dit jaar 4 gebruiken, Max heeft er pas 3 in de poule. Alleen qua versnellingsbak zit hij aan het maximum.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:30 schreef Black-Death het volgende:
Als Max dit weekend een nieuwe motor steekt, geldt de straf dan voor de sprintrace of voor de hoofdrace?
Het zou kunnen als die twee motoren zou nemen in het weekend denk ik toch? Wat misschien niet waarschijnlijk is.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:29 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hij krijgt helemaal geen straf als hij een nieuwe motor pakt. Je mag er dit jaar 4 gebruiken, Max heeft er pas 3 in de poule. Alleen qua versnellingsbak zit hij aan het maximum.
Wel leuk hoe dat deze week in allerlei podcasts voorbij komt waarin deskundigen weten dat hij er hier wel een pakt omdat hij dan toch het hele veld weer inhaalt, terwijl dat dus helemaal niet kan.
'Deskundigen'quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:29 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hij krijgt helemaal geen straf als hij een nieuwe motor pakt. Je mag er dit jaar 4 gebruiken, Max heeft er pas 3 in de poule. Alleen qua versnellingsbak zit hij aan het maximum.
Wel leuk hoe dat deze week in allerlei podcasts voorbij komt waarin deskundigen weten dat hij er hier wel een pakt omdat hij dan toch het hele veld weer inhaalt, terwijl dat dus helemaal niet kan.
Als er heel veel spray is, dan nietquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We gaan het zien (of juist niet)
Maar hij kan er theoretisch dan toch meteen 2 nieuwe in de poule gooien?quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:29 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wanneer gaat dat plaatsvinden?quote:
mag je dan nog van vier vers een goede vers maken zodat je geen nieuwe hoeft in te zetten?quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:29 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dit soort filmpjesquote:
Volgens mij niet, maar houd me tegoed. Laat ik het zo stellen: ik denk niet dat Verstappen een gridpenalty pakt.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mag je dan nog van vier vers een goede vers maken zodat je geen nieuwe hoeft in te zetten?
Nog onbekend. Maar er was wel gezegd dat, na Madrid, New York, Londen en Amsterdam die tentoonstelling zouden krijgen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:32 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Maar hij kan er theoretisch dan toch meteen 2 nieuwe in de poule gooien?
[..]
Wanneer gaat dat plaatsvinden?
Penelope heeft de kapotte beker als speelgoedquote:Op woensdag 26 juli 2023 15:18 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Kreeg deze net doorgestuurd van m'n vriendin, er mist iets![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |