Here you goquote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh dat interview gemist - had best willen (terug?) zien![]()
Of was dat met de huppeltut van Sky Sports met d'r schattige deerndle jurkje aan...?![]()
Dan had ik het wel een beetje gezien, hahaha
Die poepstart viel wel mee. Hij was maar 0.1s langzamer van 0-100 km/uur, zag ik (op basis van de telemetrie). Hij verloor het vooral bij het aanremmen voor de bocht. Verstappen remde veel later.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat, en dat hij gewoon een poepstart had en de rest veel beter weg was. En als je nu nóg niet weet hoe Max rijdt, dan heb je al die jaren zitten slapen.
Wat ik achteraf las is dat Mercedes ook wat te weinig koeling had waardoor ze zaterdag wat sneller waren maar zondag de motor terug hebben moeten schroeven omdat die de hitte niet kwijt kon, Red Bull had de auto volledig op race pace getrimd, met dus wel voldoende koeling maar wat op zaterdag wel een paar tiende scheelde voor hun.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die poepstart viel wel mee. Hij was maar 0.1s langzamer van 0-100 km/uur, zag ik (op basis van de telemetrie). Hij verloor het vooral bij het aanremmen voor de bocht. Verstappen remde veel later.
https://twitter.com/FData(...)rPGiCq0AS-X3RNg&s=19
Dan nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Achteraf gezien was het niet wijs.quote:
Thnx - die kijk ik graag nog es, lol!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Here you go
= oh sorry gemiat dat je die toch al gezien had
Ik was al lang blij dat het geen crash werd maar ook met een topstart van Lewis had het niet heel lang geduurd voor Max er voorbij zou gaan maar was hij waarschijnlijk wel als 2e gefinisht.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Achteraf gezien was het niet wijs.
Maar ik heb respect voor iedereen die Verstappen zo veel mogelijk dwars zit op de baan.
Volgende keer beter.
Met twee McLarens erachter die minimaal net zo snel waren is een P3 denk ik reeelquote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik was al lang blij dat het geen crash werd maar ook met een topstart van Lewis had het niet heel lang geduurd voor Max er voorbij zou gaan maar was hij waarschijnlijk wel als 2e gefinisht.
Uiteindelijk maakte Max een fout en verbeterde zijn tijd niet, terwijl Hamilton er een flinke 0,003 seconde onder zat. Oftewel, het scheelde maar een haartje, maar nu Hamilton zijn eerste pole heeft gehaald in weet ik hoeveel races wordt het opgeblazen alsof ie 5 seconden sneller was als de rest.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ik achteraf las is dat Mercedes ook wat te weinig koeling had waardoor ze zaterdag wat sneller waren maar zondag de motor terug hebben moeten schroeven omdat die de hitte niet kwijt kon, Red Bull had de auto volledig op race pace getrimd, met dus wel voldoende koeling maar wat op zaterdag wel een paar tiende scheelde voor hun.
In 33 races, las ik. The irony.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Uiteindelijk maakte Max een fout en verbeterde zijn tijd niet, terwijl Hamilton er een flinke 0,003 seconde onder zat. Oftewel, het scheelde maar een haartje, maar nu Hamilton zijn eerste pole heeft gehaald in weet ik hoeveel races wordt het opgeblazen alsof ie 5 seconden sneller was als de rest.
Terwijl nr #44 de pole position hadquote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max die zijn 44e F1-race won met 33 seconden voorsprong
Met drie duizendste voorsprong. Drie keer raden wie er dit weekend terugkeerde en de teamgenoot van Max was toen die zijn eerste zege boektequote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Terwijl nr #44 de pole position had
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Met drie duizendste voorsprong. Drie keer raden wie er dit weekend terugkeerde en de teamgenoot van Max was toen die zijn eerste zege boekte
Allemaal geen toeval en dat in de 33e Formule 1-race die Guanyu Zhou reed
En nummer 3 een zetje gaf.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Met drie duizendste voorsprong. Drie keer raden wie er dit weekend terugkeerde en de teamgenoot van Max was toen die zijn eerste zege boekte
Zhou die een Alpine junior was, terwijl Alpine uiteraard gewoon Renault is. En Max die zijn 1e race won met een Renaultmotor in zijn bolide in 2016. Het cirkeltje = rondquote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
We zijn iets op het spoorquote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zhou die een Alpine junior was, terwijl Alpine uiteraard gewoon Renault is. En Max die zijn 1e race won met een Renaultmotor in zijn bolide in 2016. Het cirkeltje = rond![]()
Dacht al dat het zoiets was.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
"De start was niet de slechtste die ik heb gehad, maar het was overduidelijk niet zo goed als die van Max. Ik had wat wielspin en toen zat Max aan de binnenkant. Daarna duwde hij mij wijd."
Dit is louter een weergave van de gebeurtenissen, ik zie Lewis nergens per se klagen over Max. Misschien wel in één van de andere interviews, maar dat is niet op te maken uit het artikel. Het artikel haalt namelijk een interview van Sky Sports aan, terwijl de uitspraak van DC afkomstig is uit een programma van Channel 4.
Er is een veel makkelijkere oplossing. De post van jou en chevy wegjorissen en over tot de orde van de dag.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dacht al dat het zoiets was.
Eigenlijk moet je hier continu met 3 man contra-modereren om alle smaad en leugens te weerleggen
Hooguit tot de as vh kwaadquote:Op woensdag 26 juli 2023 13:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er is een veel makkelijkere oplossing. De post van jou en chevy wegjorissen en over tot de orde van de dag.
Ontopic. Behoort Hamilton tot het as van het kwaad of nog niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |