Appels en peren.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
De man van het winnende doelpunt in die finale van de gold cup is vandaag gewoon begonnen met trainen.
Stukje toewijding.
Deze man heeft dan ook vooral op de bank gezeten, dit i.t.t. onze mislukte rechtsback genaamd Sanchez. Verschil moet er zijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
De man van het winnende doelpunt in die finale van de gold cup is vandaag gewoon begonnen met trainen.
Stukje toewijding.
Tering, dan moet die andere rechtsback wel echt gehandicapt zijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:44 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Deze man heeft dan ook vooral op de bank gezeten, dit i.t.t. onze mislukte rechtsback genaamd Sanchez. Verschil moet er zijn.
Vandaar dat ik het ook vroeg, of dat heel verstandig is gaan we afwachten maar het kan ook zo zijn dat Ajax al min of meer afscheid heeft genomen van die 2, het moet alleen nog officieel worden.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Stukje toewijding.
Is ook zo. Heeft staar geloof ik, want die dekt steeds aan verkeerde kant.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Tering, dan moet die andere rechtsback wel echt gehandicapt zijn.
Stukje bankzitter.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Stukje toewijding.
Volgende week vrijdag is al de supercup, dan kan hij nu nog wat ritme meepakken de komende oefenwedstrijden. Kan het ook zijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het ook vroeg, of dat heel verstandig is gaan we afwachten maar het kan ook zo zijn dat Ajax al min of meer afscheid heeft genomen van die 2, het moet alleen nog officieel worden.
Uiteraard maar een beetje vakantie is ook wel prettig, een week is wel heel kort.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag is al de supercup, dan kan hij nu nog wat ritme meepakken de komende oefenwedstrijden. Kan het ook zijn.
Selectie is een weekje naar Ibiza geweest tussen de laatste twee competitiewedstrijden door en na de laatste is er ook nog een korte vakantie geweest. Maar dan blijft het kort ja, al heeft hij toch niet veel gespeeld.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteraard maar een beetje vakantie is ook wel prettig, een week is wel heel kort.
Harvard thesissen in het Dunglishquote:Op maandag 24 juli 2023 20:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
mitsawar: we sold you to fulham...you have to sign this week
Bassie: i dont want to go...ik like ajax and the girls in holland
Mitselawat: i dont care...we come to a agreement with fullham...we want you to leave ...you are not good enough for ajax
Bassie: no no i have contract till 2026....i like holland and the girls here
Steijn: we fukking dont care ...you HAVE TE LEAVE THE CLUB
Bassie: no no i want to stay....i think i am good enough to play next season...i will train better this year
Steijn: you fukking ashole ....you wil not play ....i put you on the bench and the tribune
Bassie: I dont cate ....i like bench
Mitslewat: YOU HAVE TO LEAVE IDIOT....I WANT THAT YOU LEAVE ...WE NEED MONEY
bASSIE: NO NO NO I WILL TO STAY TO AJAX...I LOVE THIS CLUB VERY MUCH
sTEIJN: YOU WIL PLAY NEVER FOOTBAL AGAIN IDIOT! goodbye
Blijft zwaar zo'n toernooi hoor ook al ben je wissel en ook nog Nations League ervoor toch, absurd eigenlijk dat je als club dus gewoon moet wachten.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Selectie is een weekje naar Ibiza geweest tussen de laatste twee competitiewedstrijden door en na de laatste is er ook nog een korte vakantie geweest. Maar dan blijft het kort ja, al heeft hij toch niet veel gespeeld.
Caissiera, Orejuela en Grillitsch waren ook goedkoop of zelfs gratis en wat waren die goed he.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En die snap ik dan weer niet. Waarom moet er nou weer 30-40 miljoen in.
Martinez, Tagliafico, Davinson Sanchez, die hebben allemaal vrij weinig gekost. Juist dat soort spelers zou je moeten halen. En daar moet juist je scouting goed voor zijn.
Nu dure spelers halen hoeft niet nodig te zijn en is duidelijk geen garantie voor succes.
Mooi, dan kunnen we een dikke inkomende transfer verwachten.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
We mogen straks wat geld bijschrijven voor Danilo.
5 jaar bij Ajax gespeeld voor zijn 23ste. Dat zal iets meer dan een ton zijn.
Joepie.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:05 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen we een dikke inkomende transfer verwachten.
Leuke transfer, ik gun het die jongen wel.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:08 schreef Black-Death het volgende:
Is die martelgang nog ergens live te volgen?
Dat veldquote:
Past wel bij de komedie die Taylor , Daramy , Wijndal en Deef brengen vandaag.quote:
Ik hoop zó dat dit het reserveteam is dat Steijngod in gedachten heeft.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Past wel bij de komedie die Taylor , Daramy , Wijndal en Deef brengen vandaag.
Wat moet hij anders?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:26 schreef Black-Death het volgende:
En waarom loopt Mislintat naast het veld in een trainingspak?
Zo dik is Witschge nou ook weer nietquote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:26 schreef Black-Death het volgende:
En waarom loopt Mislintat naast het veld in een trainingspak?
Zit je nou serieus live een oefenwedstrijd van Ajax te kijken. Echt stop met de act en geef gewoon toe dat je fan van Ajax bentquote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:33 schreef klaasweetalles het volgende:
Als die duitsers de bal hebben zie ik tot nu snelheid in het spel
als ajax de bal heeft zie ik 2 tempoos minder snelheid
bal aannemen om je heen kijken en dan pas spelen
mijn hemel
Tussen de regels door wordt het steeds duidelijker dat Klaas zijn comments niet gezien moeten worden als kritiek op Ajax maar als een schreeuw om hulp. Zijn kritiek is eigenlijk bedoeld als een aanmoediging aan Mislintat om er wat aan te doen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zit je nou serieus live een oefenwedstrijd van Ajax te kijken. Echt stop met de act en geef gewoon toe dat je fan van Ajax bent
Dat is nogal een understatement...quote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:39 schreef Scorpie het volgende:
Erg povertjes hoor wat we te zien krijgen.
Die wil zo graag versterkingen dat hij nu maar gewoon het G-team opstelt.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maurice strooit ons, en voornamelijk klaas, zout in de ogen.
Of zand?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maurice strooit ons, en voornamelijk klaas, zout in de ogen.
He bah, weer twee dagen ertussen. Kom op, niet verzaken!quote:
Je verwacht het weer niet . Maar we moeten die laatste 100 jaar de tijd geven want hij heeft tAleNtquote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:23 schreef Simmertje het volgende:
Goh, Klaassen en Taylor zijn eruit en het loopt opeens een stuk beter.
je speelt tegen een club van het niveau fc katwijk en je komt 2-0 achterquote:
Feyenoord 0 - 7 Kopenhagen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je speelt tegen een club van het niveau fc katwijk en je komt 2-0 achter
Jij bent altijd zo boos.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
He bah, weer twee dagen ertussen. Kom op, niet verzaken!
Nog Sutalo nieuws?quote:
Viesmad.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:46 schreef Scorpie het volgende:
Wat een wereldpot
We gaan ze allemaal milkshaken
Steijn verdient een standbeeld
Wat een GEWELDIGE SELECTIE
Teleurgesteldquote:
Geef nou maar gewoon toe dat je er COMPLEET naastzat. Geeft niks kan gebeuren.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je speelt tegen een club van het niveau fc katwijk en je komt 2-0 achter
Beter dan Grillitsch?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Branco 'Pirlo' van den Boomen, voetbal voor de fijnproever.
Maakt echt een vliegende start so far.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nopequote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:57 schreef Malavita het volgende:
[..]
als dat niet doorgaat houden we jou verantwoordelijk he.
Goed begin iigquote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zal dan wel geblesseerd raken binnenkort.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maakt echt een vliegende start so far.
You wish...quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zal dan wel geblesseerd raken binnenkort.
Ik zou eerder Taylor wegdoen dan Klaassen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:11 schreef freaky40 het volgende:
Over Klaassen moet ik dan toch eigenlijk toegeven dat het mooi is geweest. Heb tot in deze voorbereiding nog gezegd je kunt hem er best bij houden en misschien is captain wel iets goeds voor hem om weer een beetje op te leven en glans te geven, maar helaas. Doet pijn om te zeggen maar op een gegeven moment is het klaar en tijd om een prachtig afscheid voor hem te organiseren. Dat verdiend hij en moet natuurlijk dan beter dan met Daley. Klaassen via de voordeur exit!
Doen wequote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mag ik je dan komend jaar lastigvallen als Stengs er geen kut van blijkt te kunnen?
Allebei. Het scheelt niet veel.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou eerder Taylor wegdoen dan Klaassen.
Helaas is er geen enkel buitenlands team die in Taylor trapt. Dat zegt eigenlijk ook wel genoeg, dat we Bassey voor 21 miljoen kunnen verkopen en er niemand aanklopt voor Taylor.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou eerder Taylor wegdoen dan Klaassen.
hoe weet je datquote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Helaas is er geen enkel buitenlands team die in Taylor trapt, dat zegt eigenlijk wel genoeg, dat we Bassey voor 21 miljoen kunnen verkopen en er niemand aanklopt voor Taylor.
Taylor is brandhout, het is het gewoon net niet. En voor 'net niet' is geen plaats meer bij ons...kappa!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Helaas is er geen enkel buitenlands team die in Taylor trapt, dat zegt eigenlijk wel genoeg, dat we Bassey voor 21 miljoen kunnen verkopen en er niemand aanklopt voor Taylor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |