Spa is wel een zeer grote aanrader! Zeker als je het hele weekend op de camping gaatquote:
Moet het niet regenenquote:Op maandag 24 juli 2023 20:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Spa is wel een zeer grote aanrader! Zeker als je het hele weekend op de camping gaat
Hoort juist bij de beleving johquote:
Dan laat maarquote:Op maandag 24 juli 2023 20:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Spa is wel een zeer grote aanrader! Zeker als je het hele weekend op de camping gaat
Je moet er wel wat voor over hebbenquote:
Ah, wilde het net komen melden.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:19 schreef pullup het volgende:
Van alles gewisseld, zal wel weer niets helpen
https://nos.nl/artikel/24(...)rsnellingsbak-op-spa
Je kan nog van hem af @:D.
quote:Je hebt nog tot vrijdag 28 juli 2023 16:59 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
Dat gaat nog een lang weekeinde worden zoquote:
Ja ... als dat riviertje maar niet weer overstroomt daar onder in het parcourquote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat gaat nog een lang weekeinde worden zo
Wie durft er op slicks idd.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:16 schreef chufi het volgende:
Het blijft een gok.... bij de F2 net was het uiteindelijk 1 run die er gemaakt kon worden
Mijn wissel heeft me vooralsnog goed gedaan tot nu toe.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:42 schreef D. het volgende:
[..]
Straks even rekenen of mijn wissel mij goed gedaan heeft
Twee in de top 10quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn wissel heeft me vooralsnog goed gedaan tot nu toe.
Als de McLaren mee blijft gaan qua updates zie ik ze nog 2e worden in het constructeurs kampioenschap als Mercedes en Ferrari niet uitkijken.quote:
Zal me niet verbazen.quote:
Zou heel goed kunnen ja.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als de McLaren mee blijft gaan qua updates zie ik ze nog 2e worden in het constructeurs kampioenschap als Mercedes en Ferrari niet uitkijken.
quote:
Ik dacht al dat ik het voor de verandering een keer niet beroerd gedaan hadquote:
McLaren is het voor 4 hierquote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik het voor de verandering een keer niet beroerd gedaan had
Ik zie je nog🧐quote:
Ik heb mezelf vastgeketend aan je trekhaakquote:
Dan geef ik extra gas morgenquote:Op zondag 30 juli 2023 01:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb mezelf vastgeketend aan je trekhaak
quote:
Ik vond het al raar, da's ineens een hele andere 'trekhaak' dan, aangezien je voor ligt op chufiquote:
Als er geen Mercedes tegen 'm aanrijdt...quote:Op zondag 30 juli 2023 14:02 schreef pullup het volgende:
Die hele Max kan dit toch niet meer verliezen?
Ik vond achteruit rijden met die caravans en Van Duin erg leuk vroegerquote:Op zondag 30 juli 2023 14:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vond het al raar, da's ineens een hele andere 'trekhaak' dan, aangezien je voor ligt op chufi
chufi ziet jou graag tegemoet komenquote:Op zondag 30 juli 2023 14:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vond achteruit rijden met die caravans en Van Duin erg leuk vroeger
quote:
quote:
Piastri had een goede zaterdag maar dat is niet waar je de punten scoort.quote:
12 punten wel te verstaanquote:Op zondag 30 juli 2023 15:37 schreef engine het volgende:
[..]
Piastri had een goede zaterdag maar dat is niet waar je de punten scoort.
Detailsquote:Op zondag 30 juli 2023 15:37 schreef engine het volgende:
[..]
Piastri had een goede zaterdag maar dat is niet waar je de punten scoort.
Heb je zoveel geld?quote:Op zondag 30 juli 2023 20:12 schreef chufi het volgende:
Over een mandje gaan we verder ..... in Zandvoort.. Denk dat ik all-in op Red Bull ga
Wie zijn budget steel je? Of ben jij zo rijk?quote:Op zondag 30 juli 2023 20:12 schreef chufi het volgende:
Over een mandje gaan we verder ..... in Zandvoort.. Denk dat ik all-in op Red Bull ga
Wishfull thinkingquote:Op zondag 30 juli 2023 20:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wie zijn budget steel je? Of ben jij zo rijk?
Misschien komen ze in de bonusquote:
Tegen de tijd dat zijn budget cap wordt gecontroleerd is de manager allang definitief.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wie zijn budget steel je? Of ben jij zo rijk?
Lol..jullie hebben gelijk.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat zijn budget cap wordt gecontroleerd is de manager allang definitief.
Ik ga dat ook doen
Eerst vakantiequote:
Ik kreeg al afkickverschijnselenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:07 schreef D. het volgende:
*topic afstoft
Dit weekend weer [ afbeelding ]
Het voelt idd bijna als een nieuw seizoenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:12 schreef pullup het volgende:
Ik heb geen idee meer of ik iemand wilde wisselen of waarom![]()
Laat het lekker zo staan dus
En nog van harte gefeliciteerd @D.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:17 schreef D. het volgende:
[..]
Het voelt idd bijna als een nieuw seizoen
Haha eerste race die ik wellicht ga zien danquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:55 schreef chufi het volgende:
[..]
En nog van harte gefeliciteerd @:D.![]()
BTW: Voor de mensen die niet altijd beeld hebben is er dit weekend gewoon op NPO1 de race live te kijken...
quote:Je hebt nog tot zaterdag 26 augustus 2023 12:29 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
zaterdag?quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat ik bij het invoeren van de ronde de FP3-tijd nog niet wist en die gezien de andere GP's meestal om 12.30u begint.
Deze keer niet blijkbaar, dus ik heb het zojuist aangepast.
Het is vaker tot net voor FP3 geweestquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:21 schreef engine het volgende:
Nog steeds raar. Is toch standaard middernacht
Ah dat is wel een heel duidelijke regel jaquote:
Ze glibberen goedquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:58 schreef engine het volgende:
Dit was te verwachtenmaar het is wel vermakelijk.
gaat lang duren zoquote:
In Rotterdam viel het net met bakken naar benedenquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:21 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens buienradar rond 15:45u een buitje
Ik wapper met oranjequote:
De allermooiste kleur!quote:
Ja vandaag is alles weer andersquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:31 schreef engine het volgende:
Waar ik gisteren heel tevreden was met mijn team ziet het er vandaag een stuk minder gunstig uit.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:31 schreef engine het volgende:
Waar ik gisteren heel tevreden was met mijn team ziet het er vandaag een stuk minder gunstig uit.
Paraplu's verboden hoor ikquote:
Voor het publiek ja ...quote:
hahaha ze zijn van de buis gehaald want voetbal stond geplandquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor het publiek ja ...
Wat zijn de Ziggo mannetjes zielig bezig , race bekritiserend vanaf een bank ....
Hij heeft het toch niet alsnog verknald he ?quote:
3e.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij heeft het toch niet alsnog verknald he ?
quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:07 schreef engine het volgende:
[..]
3e.
Hij was beetje blij over de boordradio
Klein beetje maarquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:07 schreef engine het volgende:
[..]
3e.
Hij was beetje blij over de boordradio
van de kwalis zijn dezequote:Op zondag 27 augustus 2023 19:56 schreef D. het volgende:
De punten!
1 D. 5391
2 oma-Nijn 5368
3 Zorro 5210
4 DerRabbit 5022
5 engine 4991
6 chufi 4984
7 aloa 4838
8 pullup 4355
9 Prisha 4301
10 Lovely 4273
oh ja ... beste score van het jaar zie ik ... ik klaag nietquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie het!
De punten staan wel bij teamgeschiedenis, maar staan nog niet in het profiel
Snap ikquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:05 schreef chufi het volgende:
[..]
oh ja ... beste score van het jaar zie ik ... ik klaag niet
quote:Op zondag 30 juli 2023 20:12 schreef chufi het volgende:
Dat doet ze anders nooit.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:20 schreef D. het volgende:
Punten!
@:oma-Nijn, wat doe je nou?
1 oma-Nijn 5661
2 D. 5660
3 Zorro 5486
4 DerRabbit 5361
5 chufi 5299
6 engine 5272
7 aloa 5014
8 pullup 4664
9 Prisha 4598
10 Lovely 4483
Ik had tot vrijdagavond hetzelfde team, en heb toen de boel omgegooidquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat doet ze anders nooit.
Dit was een move van SF... alles McLaren
Had je Max eruit gegooid?quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had tot vrijdagavond hetzelfde team, en heb toen de boel omgegooid
idemquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had tot vrijdagavond hetzelfde team, en heb toen de boel omgegooid
Jij ook weer geswitched?quote:
Dat moet je dan wel op de eerste rijdag doen he.quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:26 schreef pullup het volgende:
Ik heb vet de beste score tot nu toe gehaaldMaar slechts een paar plekkies omhoog dus ik zal rijdag weer eens goed gaan puzzelen. Gasly blijft nu sowieso want die is cool
Ik reken met je meequote:Op vrijdag 1 september 2023 13:24 schreef oma-Nijn het volgende:
Ben benieuwd deze week... Hier wordt nog vol gerekend wat er gewisseld gaat worden/of niet.
Jij al uitgerekend?quote:
Jij vertelt je uitkomst ook niet.quote:
Ik laat bijna iedere race doorschemeren wat mijn team is/wasquote:Op vrijdag 1 september 2023 18:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jij vertelt je uitkomst ook niet.![]()
Ik word niet wijzer van jullie
Voordat ik dat uitgevogeld heb, zitten we alweer bij de volgende racequote:Op vrijdag 1 september 2023 18:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik laat bijna iedere race doorschemeren wat mijn team is/was
Dat mag .... Hier 1 wijziging in het voordeel van het thuisteamquote:Op vrijdag 1 september 2023 18:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik laat bijna iedere race doorschemeren wat mijn team is/was
Tjaquote:Op vrijdag 1 september 2023 18:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Voordat ik dat uitgevogeld heb, zitten we alweer bij de volgende race
Jep KO staat er toch weg er mee ... morgen achteraan beginnenquote:Op zaterdag 2 september 2023 19:19 schreef pullup het volgende:
Heeft maar de helft de streep gehaald
Stom zegquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Jep KO staat er toch weg er mee ... morgen achteraan beginnen
jajajajajaja ja het gaat er hard ... over voor je er erg in hebt ..quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:40 schreef pullup het volgende:
Gewoon een beetje rechtdoor rijden zou ik zeggen. Dit circuit ziet er poepsimpel uit
quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ik ga mn best doen om dat te veranderen..
Ik bedoel waarom vindt jij het discutabelquote:
Is een schone zaakquote:
Yepquote:
Hij heeft er zin in vandaagquote:
Ik ben er ook nog niet zo zeker van dat Verstappen wint vandaag.quote:Op zondag 3 september 2023 15:38 schreef chufi het volgende:
Wel leuk zo dat Ferrari weer eens wat tegenstand toont
Kans is groot dat er iets fout gaat bij een pitstopquote:Op zondag 3 september 2023 15:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog niet zo zeker van dat Verstappen wint vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |