Duurde lang. Sorryquote:
Ja, was spannend he?quote:
Niet echt een inspirerend circuitquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:21 schreef Starflyer het volgende:
Dit weekend de race in Nashville, die volgend seizoen de laatste race van het seizoen wordt.
[ twitter ]
De pits lijken een kwartier omrijden te zijn?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:21 schreef Starflyer het volgende:
Dit weekend de race in Nashville, die volgend seizoen de laatste race van het seizoen wordt.
[ twitter ]
Dan slaap ik alquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:03 schreef Peterselieman het volgende:
Kwali uitgesteld tot 00.15 uur NL tijd
Sowieso ná 18:00quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:59 schreef H_T het volgende:
Hoe laat wordt groen verwacht? Dan kan ik daar rekening mee houden als ik ga koken
Dank! Dan hoef ik nu nog niet te beginnenquote:Op zondag 6 augustus 2023 17:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sowieso ná 18:00![]()
Maar ff serieus: wrsch rond 18:30 uur (mits droog) als we de verwachtingen van diverse mensen op Twitter mogen geloven. Ik garandeer echter niks 😉
Ik zat keurig met een bord zuurkool klaar voor de startquote:
Vroege 1e stop en dus zo goed als vooraan vd vroege stoppers. Goede strategie en goed geredenquote:Op zondag 6 augustus 2023 19:35 schreef Zorro het volgende:
Zo, ik kijk nu ook.
Hoe is Rinus zo ineens 7e??
Goed gereden of meevallertjes?
quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:42 schreef Zorro het volgende:
Rossi zit achter Rinus.
Ik zou hem opwachten, NASCAR style
Nog beterquote:Op zondag 6 augustus 2023 19:43 schreef Starflyer het volgende:
Rossi lijkt problemen te hebben. Karma!
ik vrees het. Hij moet echt weg bij ECR anders zie ik Rinus niet snel weer een race winnenquote:
Zowel Rinus, Josef als Palou zijn zwaar brandstof ah sparen..quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:00 schreef Peterselieman het volgende:
Rinus is het tempo ook helemaal kwijt
Palou vindt het wel primaquote:Op zondag 6 augustus 2023 20:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
ACHTER Palou finishen is niet de bedoeling
Is het nieuw dat ze ook op Youtube uitzenden?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:04 schreef Starflyer het volgende:
Uitzending is begonnen. Op Ziggo Sport Racing, maar ook op YouTube.
Groene vlag rond 20.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Starflyer op 12-08-2023 20:22:43 ]No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Voor het eerst, denk ik. Zag het op Twitter langskomen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Is het nieuw dat ze ook op Youtube uitzenden?
7,5quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hmm, niet mijn favoriete uitvoering vh volkslied
Dat is NIET grappigquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:34 schreef Starflyer het volgende:
Palou dus die Armstrong raakte en daarmee Newgarden zo goed als uitschakelt
Hij kon nergens heen he?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het zag er nogal knullig uit hoe Newgarden er op reed
Ging volgens mij niet soepel getuige de slechte rondetijden van beidenquote:
mooi, opgerot met die charlatans. ik vond het sowieso al vreemd dat ie ineens Yasukawa ontsloeg en zich door McLaren liet inpalmen. salaris verhoging alleen had gekund aangezien hij bij CGR een rookie contract had, maar waarom een niet bestaand F1 verhaal geloven als backdrop voor Piastri? ik had het na de uitspraak van dat contract review board al eerder verwacht eigenlijkquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:09 schreef Starflyer het volgende:
De Palou saga gaat nog even door. Palou wil nu, ondanks een contract met McLaren, bij Ganassi blijven![]()
https://apnews.com/articl(...)0548118bd864a91d8400
Lees ook dat Honda er misschien achter zit om hem te behouden en hem mogelijk een F1 rol willen geven vanaf 2026 bij Aston Martin.
https://twitter.com/Jenna(...)NCsqGf4J4SYXmug&s=19
Zijn management is er in ieder geval klaar mee.
https://monacoincrease.co(...)crease-management-2/
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 18 - #06 - Meyer Shank - Catroneves - 177 19 - #14 - AJ Foyt - Ferrucci - 163 20 - #20 - Ed Carpenter - Daly/Hunter-Reay - 154 21 - #78 - Juncos Hollinger - Canapino - 151 22 - #60 - Meyer Shank - Pagenaud/Daly/Blomqvist/Lundqvist - 148 23 - #30 - Rahal LL - Harvey - 146 24 - #29 - Andretti - DeFrancesco - 145 25 - #51 - Dale Coyne - Robb - 113 26 - #55 - AJ Foyt - Pedersen - 102 |
https://racer.com/2023/08(...)meyer-shank-at-wwtr/quote:Lundqvist is expected to be confirmed as a new Chip Ganassi Racing driver for 2024, having used his performances with MSR as the springboard to draw the interest of the championship-leading team.
SPOILER: Leader Circle stand 18-26Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er de afgelopen dagen nog wat silly season geruchten die de ronde doen. Zo zou David Malukas in gesprek zijn geweest met Ed Carpenter. Die gesprekken lijken echter verstomd, waarschijnlijk omdat Malukas een aanbieding bij een beter team zou hebben gekregen. Hier zou het volgens de een gaan om Andretti en de ander om McLaren. Romain Grosjean zou nu, in plaats van Malukas, in beeld zijn bij Ed Carpenter. Al wordt daar ook de naam van Devlin DeFrancesco genoemd, maar die wordt bij elk team genoemd dat geld nodig heeft![]()
McLaren zou een samenwerking willen met Juncos Hollister Racing en een van de Juncos auto's als een vierde McLaren willen inzetten. Een beetje zoals Penske met Foyt gaat doen en Andretti met Meyer Shank Racing heeft. Zelf hebben ze nog geen plek voor een vierde auto, dat komt pas als ze intrekken in het gebouw waar Andretti nu nog huist. Die gaan volgend seizoen verhuizen naar een nieuw hoofdkwartier dat gebouwd wordt. Mogelijk dat deze 'vierde' McLaren voor Ilott is, die erg in trek is, maar nog voor een jaar vast ligt. Rosenqvist of Malukas worden genoemd voor de auto die eigenlijk voor Palou bestemd was. Al lijkt het erop dat Rosenqvist volgend seizoen teamgenoot van Blomqvist wordt bij Meyer Shank Racing.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:48 schreef Starflyer het volgende:
Juri Vips gaat de laatste twee races voor Rahal Letterman Lanigan racen. Hij mag proberen om de #30 binnen de Leader Circle te houden. Daar is het onderin erg spannend met de teams tussen plek 21 en 24 binnen 4 punten, waar de top 22 dus bijna 1 miljoen dollar krijgt. Daarnaast is het mogelijk een sollicitatie voor volgend seizoen waar hij volgens de laatste silly season geruchten de belangrijkste gegadigde is.
https://racer.com/2023/08(...)r-of-indycar-season/Erg mooi dat Vips eindelijk weer echt een dik terechte kans krijgt ergensSPOILER: Leader Circle stand 18-26Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er de afgelopen dagen nog wat silly season geruchten die de ronde doen. Zo zou David Malukas in gesprek zijn geweest met Ed Carpenter. Die gesprekken lijken echter verstomd, waarschijnlijk omdat Malukas een aanbieding bij een beter team zou hebben gekregen. Hier zou het volgens de een gaan om Andretti en de ander om McLaren. Romain Grosjean zou nu, in plaats van Malukas, in beeld zijn bij Ed Carpenter. Al wordt daar ook de naam van Devlin DeFrancesco genoemd, maar die wordt bij elk team genoemd dat geld nodig heeft![]()
McLaren zou een samenwerking willen met Juncos Hollister Racing en een van de Juncos auto's als een vierde McLaren willen inzetten. Een beetje zoals Penske met Foyt gaat doen en Andretti met Meyer Shank Racing heeft. Zelf hebben ze nog geen plek voor een vierde auto, dat komt pas als ze intrekken in het gebouw waar Andretti nu nog huist. Die gaan volgend seizoen verhuizen naar een nieuw hoofdkwartier dat gebouwd wordt. Mogelijk dat deze 'vierde' McLaren voor Ilott is, die erg in trek is, maar nog voor een jaar vast ligt. Rosenqvist of Malukas worden genoemd voor de auto die eigenlijk voor Palou bestemd was. Al lijkt het erop dat Rosenqvist volgend seizoen teamgenoot van Blomqvist wordt bij Meyer Shank Racing.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Iemand moet hem vertellen dat hij daar een ander type auto voor nodig heeftquote:
21 uur begint de uitzending, 21.15 de race.quote:Op zondag 3 september 2023 18:13 schreef Wertha het volgende:
Allen, jullie zijn hier beter over geïnformeerd dan ik. Start om 21:15 de race?
Opvallend hoe vaak dat de mist in gaatquote:Op zondag 3 september 2023 21:13 schreef Peterselieman het volgende:
Belachelijk dat ze op Racing voetbal uitzenden, gelukkig zijn er meer zenders.
Alleen dat volkslied wordt weer eens vernaggeld ...
Ik focuste mij op de verkeerde auto. Zag de auto van Nieuwetuin aan voor die van Rinusquote:
Same here.quote:Op zondag 3 september 2023 21:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik focuste mij op de verkeerde auto. Zag de auto van Nieuwetuin aan voor die van Rinus
Achter Power. Muurvast.quote:
Al een behoorlijke tijd inmiddelsquote:Op zondag 3 september 2023 22:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nu wel ja. Rinus zit ook in die groep
Gebeurt niet echtquote:Op zondag 3 september 2023 22:13 schreef Peterselieman het volgende:
Willie is nu weg. Tijd om het tempo op te schroeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |