Dat wordt 'verwacht' volgens mij.quote:Op zondag 23 juli 2023 22:03 schreef Szura het volgende:
Waarom zijn die Belgische rennersvrouwen allemaal zo slaafs en idolaats?
Stukje middeleeuwse cultuur.quote:Op zondag 23 juli 2023 22:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat wordt 'verwacht' volgens mij.
Ze wist een Belgische winnaar van het groen!quote:Op zondag 23 juli 2023 22:07 schreef Szura het volgende:
Sinds het gesprek over de vrouwentour heeft Ine niks meer gezegd
Wel met het verschil dat Victor daadwerkelijk iets kan.quote:Op zondag 23 juli 2023 22:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De verering van Campenaerts, dat is wat WIJ ooit deden met Kenny van Hummel. Stop making stupid people famous.
Dat maakt het nog treurigerquote:Op zondag 23 juli 2023 22:10 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Wel met het verschil dat Victor daadwerkelijk iets kan.
23 profzeges voor Kenny!quote:Op zondag 23 juli 2023 22:10 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Wel met het verschil dat Victor daadwerkelijk iets kan.
Het is dat Shari Bossuyt betrapt is op doping, anders was dat een kandidaat geweest.quote:Op zondag 23 juli 2023 22:08 schreef DiegoFuser het volgende:
Wie zou de Victor Campenaerts kunnen zijn bij de vrouwen? Sanne Cant?
Het was van 1940 geleden dat Parijs er nog eens zo somber bijlag.quote:
Tom draait er ook om heen.quote:Op zondag 23 juli 2023 22:16 schreef DiegoFuser het volgende:
Ruben durfde de vraag niet te beantwoorden
Ik dacht eerst dat het Bart was die opkwam en toegejuicht werd.quote:
Dat vermoeden heb ik wel al een tijdje.quote:
Moet Serge zich zorgen maken?quote:
Ik wilde zeggen dat Tom een verstandig mens is, maar dat is ook weer niet helemaal waar. Hij klapt hooguit iets zinniger over de koers.quote:Op zondag 23 juli 2023 22:29 schreef DiegoFuser het volgende:
Tom is het met alles wat Karl zegt oneens. Die zien we niet meer terug.
Ik ben wel jaloers.quote:Op zondag 23 juli 2023 22:34 schreef Dutch_view het volgende:
Frieda heeft liever een fiets op vier wielen.
"Samen fietsen"quote:
Gaan ze niet door met de vrouwen?quote:Op zondag 23 juli 2023 22:37 schreef DiegoFuser het volgende:
Het was weer een fantastisch seizoen. Karl bedankt voor alles!
Het kan nog in september.quote:Op zondag 23 juli 2023 22:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga het wel missen om dagelijks dit programma samen met jullie te fileren.
Gelukkig volgend jaar mét Remco, we gaan dan al helemaal pieken.
Karl zei dat dit de laatste van het jaar was.quote:Op zondag 23 juli 2023 22:41 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Het kan nog in september.
Vorig jaar was er ook een Vive le Velo in september
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220904_96484711
WLR / Vive le vélo #35: Viva el Remco
Teleurstellend. Ik moet het nog zien wanneer Hij in het rood zou staan. (Al denk ik niet dat dat gaat lukken).quote:Op zondag 23 juli 2023 22:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Karl zei dat dit de laatste van het jaar was.
Was het maar een uur. Gisteravond duurde het zelfs 1u15...quote:Op maandag 24 juli 2023 14:27 schreef Sjoerd102 het volgende:
Blijf dit een fijner programma vinden dan de avondetappe.
Al is (zoals hier iemand ook al aangaf) een programma van een uur misschien net te lang.
Persoonlijk zou ik iets meer reportages achter de schermen van de tour willen zien.
Zoals de avondetappe bv dat item had over degene die de finishboog op en afbouwen, of zoals enkele jaren geleden het item over obscene tekeningen die omgetoverd worden tot vlinders.
Zomaar wat onderwerpen:
- Het bedrukken van de leiderstruien hoe gaat dit in zijn werk?
- Hoe ziet een dag in de bezemwagen eruit?
- Wie hangt allemaal die routeborden op langs het parcours?
Na negentien jaar Vive Le Velo hebben de Belgen met Remco eindelijk een kandidaat eindwinnaar! Ook Jasper en WOUT mogen rekenen op de aanmoedigingen van Karrel en de rest van de natie.quote:Al van bij de start van de Tour zal er ook in de EK-omkaderingsprogramma’s aandacht zijn voor de grootste wielerwedstrijd van het jaar. Vive le Vélo begint op zondag 7 juli om 20.05 uur, op de dag van de bijzondere graveletappe. Karl Vannieuwkerke trekt opnieuw naar de mooiste en meest pittoreske locaties van Frankrijk. Hij ontvangt er boeiende gasten voor een gesprek over de rit van de dag, de Tour en het leven. Sammy Neyrinck duikt voor zijn dagelijkse reportages achter de coulissen van de koers en tekent opmerkelijke verhalen op langs het Tourparcours.
Op de voorlopige gastenlijst zien wij helaas de naam van de altijd vervelende Pierre verschijnen. Anniemiek van Vleuten gaat dan weer op voor de Laura Verdonschot Trofee voor de meest zwijgzame vrouw aan tafel.quote:"Ik presenteerde mijn eerste Tourtalkshow op VRT in 2005. Vive le Vélo is dus aan zijn 20e jaargang toe en de voorbije 19 jaar hadden we nooit een Belg die op voorhand bij de kandidaten voor de eindzege in de Ronde van Frankrijk werd gerekend. Met Remco Evenepoel is dat nu wel het geval. De concurrentie is loodzwaar, maar met een talentvolle kerel die al de Vuelta op zijn erelijst heeft staan, weet je nooit. Zoals het land zich tijdens het EK achter de Rode Duivels schaart, gaan we in de Tour supporteren voor Remco, Jasper, Wout en alle andere Belgen."
Verder komt er dit jaar een bingokaart (die moeten we in één aflevering kunnen vullen). Suggesties daarvoor hoor ik graag.quote:Karl ontvangt telkens drie gasten: ex-renners, experts en andere gasten die gepassioneerd zijn door de koers. Het is onder anderen uitkijken naar Tom Boonen, Annemiek van Vleuten, Eli Iserbyt, Nathan Van Hooydonck en Sanne De Clerck.
Als REMCO (of WOUT) een van de eerste etappes wint gaan ze gewoon meteen daar op focussen.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:42 schreef Marcoss het volgende:
Na vanavond acht ik de kans aanwezig dat ze iets eerder beginnen met Vive le Velo
Van Aert is JUMBO! Hij heeft nog niet zoveel teruggekregen van de ploeg.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:47 schreef Faraday01 het volgende:
Sporza heeft vanavond toch een mengeling van een EK programma en een Tour voorbeschouwing
quote:Op maandag 17 juni 2024 20:29 schreef DiegoFuser het volgende:
Vive le Velo start pas op 7 juli vanwege koning voetbal.
Of een algemeen televisie-abonnement hebben natuurlijkquote:Op donderdag 4 juli 2024 20:39 schreef vaarsuvius het volgende:
kunnen wij NLers dit ook op de website bekijken, of moet ik daar eerst weer een VPN voor aanslingeren?
Maar hij vond het wel terecht, dat pleit voor 'em.quote:Op donderdag 4 juli 2024 20:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jasper is een doodbrave jongen
- De woordvoerder van Wout Jasper
oh ja, je kan tegenwoordig gewoon via kpn.com kijken, dat vergeet ik altijd. dank je.quote:Op donderdag 4 juli 2024 20:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Of een algemeen televisie-abonnement hebben natuurlijk
Zit @Koffieplanter aan tafel?quote:Op donderdag 4 juli 2024 20:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Inmiddels is het de schuld van Van der Poel.
Hij zoekt de grenzen op.quote:Op donderdag 4 juli 2024 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jan denkt dat Remco de tijdrit gaat winnen.
Niet zo gek toch, juist met al die lijnen, afwijkingen van de lijn etc., lijkt me dat relatief eenvoudig met een algoritme te bepalen.quote:
'Hoe doen ze dit?'quote:Op donderdag 4 juli 2024 21:21 schreef Slobeend het volgende:
Ligt het nou aan mij of wordt Marijn totaal niet serieus genomen (opzich terecht)? Karl kijkt haar ook helemaal niet aan.
Op de stoeprand, een boks, dubbele bingo.quote:
Dat is een licht-ei.quote:Op zondag 7 juli 2024 20:59 schreef Szura het volgende:
Wat is dat trouwens voor bouwtafel die ze hebben staan
Oliver Naesen is dan ook een proleet.quote:
Steels zou zijn bidon nog weggeven.quote:
Nog tips? Ik krijg pijn aan de bal van de voeten als ik lang fiets.quote:Op maandag 8 juli 2024 21:31 schreef DiegoFuser het volgende:
Schoenplaatjes goed afstellen is wel de hel trouwens.
Nee helaas niet, ik bleef er mee kloten totdat ik een keer zonder kniepijn rond kon rijden. Daarna vanaf blijven.quote:Op maandag 8 juli 2024 21:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nog tips? Ik krijg pijn aan de bal van de voeten als ik lang fiets.
Sammy gaat opzoek naar de traan. Sportjournalisten zijn walgelijke mensen.quote:
We wachten op de boksquote:Op maandag 8 juli 2024 21:39 schreef Felagund het volgende:
Rand van de bed -- check.
Slomo -- check.
Langzaam muziekje -- check.
Pseudo-filosofische vragen -- check.
Complete bingo wordt weer afgevinkt.
Cort geeft van elke hotel/hotelkamer een review altijd op Instagram.quote:Op maandag 8 juli 2024 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Klassiekertje van Sammy. Het is geen dure hotel zo te zien bij Uno-X
Eigenlijk moest Jonas zijn excuses aanbieden. Walgelijk om Sammy z'n item zo te saboteren.quote:Op maandag 8 juli 2024 21:42 schreef DiegoFuser het volgende:
Sammy vist opzichtig naar de traan en biedt vervolgens zijn excuses aan voor de vraag. Dan ben je een hypocriete klootzak.
Karl van Nieuwkerk doet wel z’n best met z’n boekenrubriek, ik heb bijna geneigd naar de kiosk te lopenquote:Op maandag 8 juli 2024 21:47 schreef DiegoFuser het volgende:
Hebben jullie de biografie van Sep al in de kast staan?
De koning is dood, lang leve de koning!quote:Op maandag 8 juli 2024 21:50 schreef DiegoFuser het volgende:
REMCO REMCO REMCO REMCO REMCO
WOUT lijkt echt vergeten
Vive le Velo is een genre opzich.quote:Op maandag 8 juli 2024 22:00 schreef TAmaru het volgende:
toch is dit programma een stuk beter dan de Avondetappe, alleen al omdat Dione er niet bij is
WOUT doet er niet meer toe.quote:
Die neemt een shotje na iedere uitzending met Ine. Dan komt hij weer volledig gerecupereerd aan bij Blanka.quote:Op maandag 8 juli 2024 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Natte Wind wil wel een flesje ketonen
En op de Galibier werd ie ook keihard gelostquote:Op maandag 8 juli 2024 22:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hij werd in iedere bocht op 20 meter gereden maar verder heeft hij geen problemen op gravel hahahahaha.
Vindt Ruben dat goed?quote:Op maandag 8 juli 2024 22:06 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Die neemt een shotje na iedere uitzending met Ine. Dan komt hij weer volledig gerecupereerd aan bij Blanka.
Dat was Ihattaren ook.quote:
Daar zou ik wel mee kunnen leven.quote:Op maandag 8 juli 2024 22:10 schreef Zorro het volgende:
Spanje - Nederland en Spanje kampioen.
Wat een LUL die Remco.
Quincy Promes?quote:
Maar het is nephaarquote:Op maandag 8 juli 2024 22:17 schreef TAmaru het volgende:
Ik blijf het weinige haar van Karl storend vinden
beter afscheren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |