Wat jij nu doet is vele malen triester...quote:Op zondag 23 juli 2023 17:13 schreef Jane het volgende:
Wel mooi dat RIC niet eens meer z'n eigen excuses hoeft te verzinnen. Dat doen z'n fans wel voor hem.
Dit lijkt me handwerk, maar is vast te repareren.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:15 schreef Jane het volgende:
Ze zullen toch wel een reserve-set hebben gemaakt?
Die is weer zijn voorhuid in gekropen na de start.quote:
Wel redelijk, ging lekker op en neer met de gaps en George een goede race gereden.quote:
Is er officieel bekend gemaakt dat hij schade had, dan? Mocht ik het gemist hebben, dan sorry.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat jij nu doet is vele malen triester...
Joh, beetje bizon contactlijm....quote:Op zondag 23 juli 2023 17:15 schreef Jane het volgende:
Valt dat wel onder de budgetcap?quote:
Die rekening mag naar Mclarenquote:Op zondag 23 juli 2023 17:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Valt dat wel onder de budgetcap?
Van 150 miljoenquote:
Neem aan dat teams een decenniavoorraad van dat soort spullen hebben aangeschaft voor de budgetcap.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 juli 2023 17:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Boeien zal Max het denk ik niet.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:15 schreef Jane het volgende:
Ik vind het vooral jammer eigenlijk dat het niet wat spannender is geworden.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:25 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik moet nu wel lachen om al die Britten die dachten dat het spannend zou worden tussen Max en Ham. Gewoon ff 33 seconden wegrijden van de rest van het veld, die dromen kunnen ook de ijskast weer in
Morgen op joetjoeb.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:23 schreef Sally het volgende:
Weet iemand waar de transscripts zijn te vinden van de boardradios?
Dat is ook zo.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:22 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zonde. Maar het is nu helemaal een trofee met een verhaal.
Nee, doel echt op de officiële, op "papier"quote:
Dat dan weer wel ja. Maar erachter is het aan elkaar gewaagd.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:25 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik vind het vooral jammer eigenlijk dat het niet wat spannender is geworden.
Vooral omdat Hamilton ook gewoon zijn start verneukte en meteen 3 plaatsen terugviel.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:25 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik moet nu wel lachen om al die Britten die dachten dat het spannend zou worden tussen Max en Ham. Gewoon ff 33 seconden wegrijden van de rest van het veld, die dromen kunnen ook de ijskast weer in
Wil niks zeggen, maar dat record is afgepakt van Mclaren hequote:Op zondag 23 juli 2023 17:22 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zonde. Maar het is nu helemaal een trofee met een verhaal.
Even je alu-helm afzettenquote:Op zondag 23 juli 2023 17:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wil niks zeggen, maar dat record is afgepakt van Mclaren he
Wil niet stoken hoor of iets zien, maaaaaaaareh...
Ja.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, doel echt de officiële, op "papier"Die zijn wel errrgggennnns.
(maar thnx, neem aan dat het op YT dan gaat om cuts van users en fans? )
Die gaan de komende dagen/week vol op inzetten op complotten en verdeling in de F1.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:25 schreef Donderkonijn het volgende:
Volgend seizoen een gevecht om de titel tussen Verstappen, Norris en Alonso zou ik wel heel tof vinden. Vrij onwaarschijnlijk helaas.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben vooral onder de indruk van de McLarens. Waar AM stagneert, gaan zij wel vooruit. Echt tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |