Zo heb ik ook wel eens gekookt, ok wel niet met een hele koe.quote:
Lekker, ik hoor wel wanneerquote:Op zondag 23 juli 2023 16:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die komt hier van de week wel op tafel
quote:Op zondag 23 juli 2023 16:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo heb ik ook wel eens gekookt, ok wel niet met een hele koe.
Je stookt de stenen heet en dan heb je eigenlijk gewoonweg een oven. Wat we ook wel eens deden is een pan vullen met eten en die in een kuil met gloeiende kolen van het kampvuur plaatsen en dan de kuil afdekken met zand. 1,5 uur later heerlijk gegeten.quote:Op zondag 23 juli 2023 16:57 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja kan natuurlijk ook met een stukje koeheb het nog nooit geprobeerd eigenlijk maar ziet er wel uit als leuk om te doen.
Bikkels / alcoholisten, de grens is vaagquote:Op zondag 23 juli 2023 17:01 schreef pullup het volgende:
Kijk dat zijn de echte bikkels
[ afbeelding ]
Dat is nou weer jammer en teleurstellend.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens waren de boodschappen niet gratis.
Van de week dus, een keer of 2.quote:
Ja ach. Zo is het leven nou eenmaal.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is nou weer jammer en teleurstellend.
We leren wel om ermee te leven.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ach. Zo is het leven nou eenmaal.
Dan maar niet autonoom, scheelt ook weer geld want dan hoef ik geen ambtenaren in te huren voor mijn ambassadequote:Op zondag 23 juli 2023 17:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We leren wel om ermee te leven.
Ja dat leek mij ook, 2-3 porties maxquote:Op zondag 23 juli 2023 17:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van de week dus, een keer of 2.
Maak iets minder, zodat het in 2 keer te eten is.
Dit recept in deze hoeveelheden voor 6 is echt te weinig.
D. een lulletje noemen vind ik wel wat ver gaan.quote:
Hokkeiquote:Op zondag 23 juli 2023 17:46 schreef D. het volgende:
Of wil je het over andere sporten hebben, zoals darten?
Je zegt sport en dan kom je met darten?quote:Op zondag 23 juli 2023 17:46 schreef D. het volgende:
Dat is geen sport.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:46 schreef D. het volgende:
quote:Op zondag 23 juli 2023 17:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je zegt sport en dan kom je met darten?
Zou wat minder aan de drugs zitten als ik jou was![]()
He, da's Marc z'n tekstquote:
En wat voor treintjes had je in gedachte?quote:Op zondag 23 juli 2023 17:50 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik vind dat we het over treintjes moeten gaan hebben.
Ik ben met de autotrein geweest, telt dat ook?quote:Op zondag 23 juli 2023 17:50 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik vind dat we het over treintjes moeten gaan hebben.
quote:Op zondag 23 juli 2023 17:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat voor treintjes had je in gedachte?
Eigenlijk niet maar voor jou maak ik een uitzondering.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben met de autotrein geweest, telt dat ook?
En met een monorail
Waarom niet?quote:Op zondag 23 juli 2023 18:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eigenlijk niet maar voor jou maak ik een uitzondering.
Ik ga vooral over de inrichting van treinen, de modernisering daarvan.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet?
En teken jij ook de trein naar Luxemburg weer eens terug
Deze kende ik ja.quote:
De Arend?quote:Op zondag 23 juli 2023 18:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat vind je de mooiste trein route van Nederland? @:superbadeendje
Dan maak je er een spel van, dat ze steeds onbewuste signalen krijgen vanuit je tekeningenquote:Op zondag 23 juli 2023 18:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga vooral over de inrichting van treinen, de modernisering daarvan.
Ik denk Hilversum - Zwolle, die komt langs veel mooie natuurgebieden.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat vind je de mooiste trein route van Nederland? @:superbadeendje
Eindhoven - Maastricht of Maastricht - Heerlen, zeker in de herfstquote:Op zondag 23 juli 2023 18:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk Hilversum - Zwolle, die komt langs veel mooie natuurgebieden.
Het is een testtrein geweest, de stoom machines hadden hun uiterste efficiëntie bereikt. Men deed met deze trein onderzoek naar nieuwe materialen en stroomleining.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze kende ik ja.
Stel je toch voor dat hier iemand 'voor' springt en in die propeller komt. Dan zijn ze pas echt stukjes aan het zoeken
Interieur voorzien met badeendjes.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan maak je er een spel van, dat ze steeds onbewuste signalen krijgen vanuit je tekeningen
Hoi mevr. badeend.quote:
Ik heb een parkiet op mijn schouder. Pas maar op wat je zegt want ze leest mee.quote:
Nee voetensteunen. Ik kan heelvaak niet bij de grond en dat reist niet echt fijn.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Interieur voorzien met badeendjes.
Ze doet mij toch niksquote:Op zondag 23 juli 2023 18:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een parkiet op mijn schouder. Pas maar op wat je zegt want ze leest mee.
Ik weet niet of ik dat voor elkaar kan krijgen.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee voetensteunen. Ik kan heelvaak niet bij de grond en dat reist niet echt fijn.
Ik wil haar niet jaloers maken.quote:
Als ze erg jaloers wordt, dan maar beter niet jaloers maken neequote:Op zondag 23 juli 2023 18:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil haar niet jaloers maken.
Ohquote:Op zondag 23 juli 2023 18:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat voor elkaar kan krijgen.
quote:Op zondag 23 juli 2023 18:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh![]()
Nouja. Een keertje geen rode of blauwe bekleding?
Ja het liefst maak ik er z'on vintage hol van met zware bloemen bekleding op de banken, maar ik denk dat het te ver gaatquote:
Ja dat gaat ongetwijfeld eerder de andere kant opquote:Op zondag 23 juli 2023 18:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja het liefst maak ik er z'on vintage hol van met zware bloemen bekleding op de banken, maar ik denk dat het te ver gaat
Weinig comfort en gezelligheid.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat gaat ongetwijfeld eerder de andere kant op
Iets heel cleans en steriels met veel plastic en fluoriserende kleurtjes lijkt me waarschijnlijker
Hier weinig tot geen regenquote:Op zondag 23 juli 2023 18:36 schreef aloa het volgende:
[..]
En regen...
Het mag wel weer wat beter weer worden..
Daar zijn ze druk mee bezig ook werken in de trein moet beter mogelijk zijn.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh![]()
Nouja. Een keertje geen rode of blauwe bekleding?
Same here. Echt lastig.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee voetensteunen. Ik kan heelvaak niet bij de grond en dat reist niet echt fijn.
Eet smakelijk.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Same here. Echt lastig.
Anyway, etenstijd en pikkedonker buiten.
Weer blauw. Best jammer. Nouja zolang ik maar kan zitten en een boek kan lezenquote:Op zondag 23 juli 2023 18:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar zijn ze druk mee bezig ook werken in de trein moet beter mogelijk zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stuk breder lijkt het op die 2e foto...quote:Op zondag 23 juli 2023 18:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De nieuwe dubbeldekkers die soms ook enkeldekker zijnquote:Op zondag 23 juli 2023 18:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kun je dan ook op zitten voor extra gezelligheidquote:
Weet ik veel ik deze plaatjes ook maar net van het internet geplukt.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De nieuwe dubbeldekkers die soms ook enkeldekker zijn
Zit je in de weg denk ikquote:Op zondag 23 juli 2023 18:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kun je dan ook op zitten voor extra gezelligheid
Dikke actquote:Op zondag 23 juli 2023 18:49 schreef engine het volgende:
Dat gaat hij nooit redden met nog 40 km te gaanik vind dit mooi.
Kan prima in deze tijd, mensen gaan daar helemaal niet agressief op reagerenquote:
Maakt het uit? Hij kan ook niks doen. Ik kan dit wel waarderen.quote:
En plekken op het balkon om koffers en grote tassen kwijt te kunnenquote:Op zondag 23 juli 2023 18:49 schreef pullup het volgende:
En gewoon een behoorlijk systeem voor fietsvervoer. ben in Italie Zwitserland Frankrijk en Belgie deze zomer en vorig jaar in Spanje geweest en in alle landen hebben ze het onvergelijkbaar veel beter voor elkaar.
En niet een beetje, echt gewoon een wereld van verschil
Ja hoi,quote:Op zondag 23 juli 2023 18:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik veel ik deze plaatjes ook maar net van het internet geplukt.
Exactquote:Op zondag 23 juli 2023 18:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En plekken op het balkon om koffers en grote tassen kwijt te kunnen
Altijd mooi dat niemand de grote koffers een plekje kan geven in de trein terwijl er zoveel ruimte is in de trein. Nee de koffer moet altijd in de weg staan.quote:
Hoezo? Daar zijn de huidige bovenrekken in de dubbeldekkers toch perfect voor?quote:Op zondag 23 juli 2023 18:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En plekken op het balkon om koffers en grote tassen kwijt te kunnen
Daar kan net een jas in johquote:Op zondag 23 juli 2023 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo? Daar zijn de huidige bovenrekken in de dubbeldekkers toch perfect voor?![]()
Je kan het vaak wel tussen de bankjes kwijt, die met rug en rug tegen elkaar staanquote:
Gemiddelde Nederlander krijgt dat daar echt niet in getild hoorquote:Op zondag 23 juli 2023 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo? Daar zijn de huidige bovenrekken in de dubbeldekkers toch perfect voor?![]()
De niet gemiddelde Nederlander ook niet, je mag blij zijn als je daar ene leeg boterhammenzakje in krijgtquote:Op zondag 23 juli 2023 18:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Gemiddelde Nederlander krijgt dat daar echt niet in getild hoor
Klopt, of je legt de koffer neer en het past ineens onder banken.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan het vaak wel tussen de bankjes kwijt, die met rug en rug tegen elkaar staan
De NS moet zich ook meer richten op Europees vervoer. De treinen worden ook steeds meer aangepast tot internationaal rijden. Er komt idd wel meer ruimte beschikbaar om koffers etc te plaatsen.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt, of je legt de koffer neer en het past ineens onder banken.
Maar nee de koffer moet altijd of in het gangpad of in beenruimte van een stoel waardoor de stoel niet gebruikt kan worden.
Maarja je zou je koffer maar eens ergens opbergen waar je het niet kunt aanraken, want iedereen gaat er gelijk met je gigantische koffer vandoor.
quote:Op zondag 23 juli 2023 19:09 schreef aloa het volgende:
Ik had hem binnen 15 seconden...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
68quote:Op zondag 23 juli 2023 19:09 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik in 10quote:Op zondag 23 juli 2023 19:09 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
Ikke in 3.quote:
Echt een supereendquote:Op zondag 23 juli 2023 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ikke in 3.![]()
Kijken naar het laatste getal, die moet uit de tafel van negen bestaan. 73 is dat niet dus in die regel staat de fout.
Ik heb zo mijn heldere momenten.quote:
Dat had je idd goed gezienquote:Op zondag 23 juli 2023 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ikke in 3.![]()
Kijken naar het laatste getal, die moet uit de tafel van negen bestaan. 73 is dat niet dus in die regel staat de fout.
Ik had het niet bedachtquote:Op zondag 23 juli 2023 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn heldere momenten.
quote:
Smaakt Aoibhin een beetje want dan zal ik er morgen in de winkel er eens naar vragen.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:43 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora Pasta, met Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Hoe heb je haar bereid? Of de BBQquote:Op zondag 23 juli 2023 19:43 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee wat er in zit, maar het ziet er zeer smakelijk uit. Eet smakelijk!quote:Op zondag 23 juli 2023 19:43 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ja wat? Ik neem meestal een groene salade oid erbij.quote:
‘Mijn liefde zit erin,’ zegt ze.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee wat er in zit, maar het ziet er zeer smakelijk uit. Eet smakelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Iedereen zijn voorkeurquote:Op zondag 23 juli 2023 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja wat? Ik neem meestal een groene salade oid erbij.
Hij Aodinges
Twijfel nogquote:
Dat zei ik ook regelmatig tegen mijn kinderen en dan reageerden ze meestal met "ow is dat het bittere wat ik proef" :dquote:Op zondag 23 juli 2023 19:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
‘Mijn liefde zit erin,’ zegt ze.
Dankje
Broodje haring met ui hierquote:Op zondag 23 juli 2023 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Twijfel nog
na vandaag moet het wel een heel stuk gezonder
En jij?
Ik heb allang gegeten, broodje hamburger, Vlaamse frieten en een saladequote:
Niks mis mee.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb allang gegeten, broodje hamburger, Vlaamse frieten en een salade
Zeer zeker niet, lekker met gebakken bacon en een spiegeleitje eropquote:
Lekker je weet dat je introverte nootjes kan open breken met een schil ipv je nagels of tandenquote:
Kalfszwezerik met asperges en een gepocheerd eitje.quote:
Brrrr........quote:Op zondag 23 juli 2023 19:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kalfszwezerik met asperges en een gepocheerd eitje.![]()
Met een lekkere Sancerre erbij.
Introverte nootjesquote:Op zondag 23 juli 2023 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker je weet dat je introverte nootjes kan open breken met een schil ipv je nagels of tanden
Klopt daar kwam ik een tijdje terug achterquote:Op zondag 23 juli 2023 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker je weet dat je introverte nootjes kan open breken met een schil ipv je nagels of tanden
Volgens een vriendin op de middelbare school ga je daar groen van poepenquote:Op zondag 23 juli 2023 19:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Avond eten al lang op,dit is mijn avond snack
Ik vind dat zo'n dom iets lasagnette. Please het is lasagna of spagettiequote:
Van pistachenoten ?quote:Op zondag 23 juli 2023 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens een vriendin op de middelbare school ga je daar groen van poepen
Scheelt wel weer snijdenquote:Op zondag 23 juli 2023 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n dom iets lasagnette. Please het is lasagna of spagettie
Ja ik heb het nooit meegemaakt in ieder gevalquote:
Koop dan macaroniquote:
Tenzij je dit koopt.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n dom iets lasagnette. Please het is lasagna of spagettie
Ik ook niet,misschien als je ze alleen maar eet en verder niksquote:Op zondag 23 juli 2023 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik heb het nooit meegemaakt in ieder geval
Ik koop die knorr dingen wel eens. Bobotie is echt lekker en die kip karajokkie ofzo. Maar dit kan ik beterquote:
Pistachenootjes zijn lekker, en dan na afloop het zout van je vinger likkenquote:Op zondag 23 juli 2023 20:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook niet,misschien als je ze alleen maar eet en verder niks
Ik koop die Knorr pakjes sowieso niet.quote:Op zondag 23 juli 2023 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik koop die knorr dingen wel eens. Bobotie is echt lekker en die kip karajokkie ofzo. Maar dit kan ik beter
Nou ja een afrikaanse bobotie maken is best een uitdaging en dat knorr pakket is echt lekkerquote:
Heerlijk jaquote:Op zondag 23 juli 2023 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pistachenootjes zijn lekker, en dan na afloop het zout van je vinger likken
Dit is de tweede keer in een week dat je dit zegt, misschien moet ik het toch eens proberen.quote:Op zondag 23 juli 2023 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja een afrikaanse bobotie maken is best een uitdaging en dat knorr pakket is echt lekker
Nou een weekquote:Op zondag 23 juli 2023 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is de tweede keer in een week dat je dit zegt, misschien moet ik het toch eens proberen.
Je hebt gelijk, net nietquote:
quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zijn echt lekker de Bobotie is heerlijk
Snap het nietquote:
quote:
Ik onthou dingen die er niet echt toe doenquote:Op zondag 23 juli 2023 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]Ik heb wat last van mijn geheugen denk ik of het is niet zo belangrijk
Gewoon een keer kopen het is echt lekkerquote:
Niet?quote:
We houden het op het laatste.quote:Op zondag 23 juli 2023 20:12 schreef Soury het volgende:
En aandelen Knorr waarschijnlijk?quote:Op zondag 23 juli 2023 20:12 schreef Soury het volgende:
Ik ga naar je luisterenquote:Op zondag 23 juli 2023 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon een keer kopen het is echt lekker
Nou die pakjes voor asperges zijn ook echt lekkerquote:
Die kant en klare saus ja, die heb ik ook altijd voor de asperges.quote:Op zondag 23 juli 2023 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou die pakjes voor asperges zijn ook echt lekker
De zakjes ook!quote:Op zondag 23 juli 2023 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou die pakjes voor asperges zijn ook echt lekker
Zie je wel die heb ik ook ooit aanbevolenquote:Op zondag 23 juli 2023 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kant en klare saus ja, die heb ik ook altijd voor de asperges.
Volgens mij heb ik die aanbevolenquote:Op zondag 23 juli 2023 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Zie je wel die heb ik ook ooit aanbevolen
Gedaanquote:
quote:Op zondag 23 juli 2023 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Zie je wel die heb ik ook ooit aanbevolen
*popcorn paktquote:
Oh okquote:
Voorlopig duurt het weer even voordat er asperges zijn.quote:
Knorr you 2quote:Op zondag 23 juli 2023 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Fuck you knorr gek
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 23 juli 2023 20:22 schreef D. het volgende:
Soury in 40+ / [40+ SC #3601] ff wachten......pizza!
quote:Op zondag 9 september 2018 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Busted! Dat is de enige saus die ik uit een pakje eet, die is zo lekker!
Deze?
[ afbeelding ]
Soury en ik hebben ene goede smaakquote:Op zondag 23 juli 2023 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
2 keer dat jullie het er allebei over hebben, en het dus met elkaar eens zijn
Zo is dat, soms komt lekker uit een pakjequote:
Bij wijze van uitzondering dan he, maar die bobiti ga ik binnenkort een keer proberen.quote:Op zondag 23 juli 2023 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo is dat, soms komt lekker uit een pakje
Ja dat is echt een aanrader. Ik eet dat liever met een stokbroodje ipv dan lullige rijst met rozijnen erin.quote:Op zondag 23 juli 2023 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij wijze van uitzondering dan he, maar die bobiti ga ik binnenkort een keer proberen.
Ik kan al 1 ding verklappen. Lekkerrrrr.quote:Op zondag 23 juli 2023 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij wijze van uitzondering dan he, maar die bobiti ga ik binnenkort een keer proberen.
Ja jij bent er nuquote:Op zondag 23 juli 2023 20:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik kan al 1 ding verklappen. Lekkerrrrr.
Hopelijk kan ik die hier ook nog eten.
Deze is ook erg lekkerquote:Op zondag 23 juli 2023 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Bijna alle wereldgerechten al eens (of vaker) gehad, maar die nog nooit
Dat klinkt dan weer wat ranzigquote:
Rozijnenquote:Op zondag 23 juli 2023 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is echt een aanrader. Ik eet dat liever met een stokbroodje ipv dan lullige rijst met rozijnen erin.
Heb je het daar al gegeten?quote:Op zondag 23 juli 2023 20:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik kan al 1 ding verklappen. Lekkerrrrr.
Hopelijk kan ik die hier ook nog eten.
Dit was mijn favoriet, tot ze die uit de handel genomen hebben....quote:Op zondag 23 juli 2023 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze is ook erg lekker [ link | afbeelding ]
Die is echt lekkerquote:Op zondag 23 juli 2023 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ziet er ook lekker uit nog nooit gezienquote:Op zondag 23 juli 2023 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Dit was mijn favoriet, tot ze die uit de handel genomen hebben....
[ afbeelding ]
Keer proberen na te maken, maar smaakte toch niet hetzelfde
Die heb ik inderdaad ook weleens op, in een ver verleden.quote:Op zondag 23 juli 2023 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Dit was mijn favoriet, tot ze die uit de handel genomen hebben....
[ afbeelding ]
Keer proberen na te maken, maar smaakte toch niet hetzelfde
Ja ik kijk, me neem hem ook op ben er niet helemaal met de gedachten bij vanavond.quote:Op zondag 23 juli 2023 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
Kijkt er nog iemand naar The Impossible?
Ja zo nu en dan zijn die best goed. Gelukkig is dit niet CULquote:Op zondag 23 juli 2023 20:41 schreef chufi het volgende:
Opeens blijkt nu dat iedereen hier uit pakjes kookt ....
Nee nu even niet, ik heb hem al gezien.quote:Op zondag 23 juli 2023 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
Kijkt er nog iemand naar The Impossible?
En rijst met rozijntjes he?quote:
Rozijntjes pullik ik liever ook uit de appeltaart, dus helemaal uit warm etenquote:
Dat ziet er lekker uit, zitten daar ok rozijntjes in de rijst?quote:Op zondag 23 juli 2023 20:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2018
quote:Op zondag 23 juli 2023 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rozijntjes pullik ik liever ook uit de appeltaart, dus helemaal uit warm eten
Volgens mij nietquote:Op zondag 23 juli 2023 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ziet er lekker uit, zitten daar ok rozijntjes in de rijst?
Is ook geen Bobotiquote:
Oke, 4,25 en dan ook nog iets weg moeten gooienquote:Op zondag 23 juli 2023 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]Ik flikker dat zakje rijst weg. Ik kan het ook opsturen ofzo
DOe ik eigenlijk niet eens vaak heb liever alles vers. En er gaat ook verse groent en fruit inquote:Op zondag 23 juli 2023 20:41 schreef chufi het volgende:
Opeens blijkt nu dat iedereen hier uit pakjes kookt ....
Hmmm, gaat wel goed komen bij je?quote:Op zondag 23 juli 2023 20:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik kijk, me neem hem ook op ben er niet helemaal met de gedachten bij vanavond.
Nou ja ik weet hoe het eruit ziet.quote:Op zondag 23 juli 2023 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Want Knorr heeft de enige echte ... net als paella met verkeerde soort rijst ... doei
En waarschijnlijk moet je zelf ook nog het vlees kopenquote:Op zondag 23 juli 2023 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oke, 4,25 en dan ook nog iets weg moeten gooien
Dan moet ik er minimaal 2 kopenquote:Op zondag 23 juli 2023 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zijn altijd wel ergens in de aanbieding
Bij de AH deze week zie ik
Hoe kan je zoiets nou zeggen als mod?quote:Op zondag 23 juli 2023 20:50 schreef Deisyy het volgende:
Of ik volg het reept van Gierige Gerda https://gierigegerda.nl/2(...)s-en-zakjes-bobotie/
Boodschappenlijstje voor Bobotie:quote:Op zondag 23 juli 2023 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
En waarschijnlijk moet je zelf ook nog het vlees kopen
Ja en je kruiden uit timboektoe halenquote:Op zondag 23 juli 2023 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe kan je zoiets nou zeggen als mod?
CUL / Knorr Wereldgerechten - De ECHTE recepten!
Wat kost er dan 4.25? een zakje mix ?quote:Op zondag 23 juli 2023 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Boodschappenlijstje voor Bobotie:
225 gram mager rundergehakt, 500 gram sperziebonen, 3 bosuien, 1 appel, 1 ui, 125 gram crème fraîche light en olie.
Daar heb ik users voor, die wrijven mij dit soort topics onder mijn neus. Ik kan daar ook kijken of daar een recept staat wat me meer aanspreekt dan dat van Gierige Gerda, als ziet haar recept er ook lekker uit.quote:Op zondag 23 juli 2023 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe kan je zoiets nou zeggen als mod?
CUL / Knorr Wereldgerechten - De ECHTE recepten!
Wat een etters die userts. Snap niet dan je het volhoudt hoorquote:Op zondag 23 juli 2023 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heb ik users voor, die wrijven mij dit soort topics onder mijn neus. Ik kan daar ook kijken of daar een recept staat wat me meer aanspreekt dan dat van Gierige Gerda, als ziet haar recept er ook lekker uit.
Jawel komt helemaal goed met mijquote:Op zondag 23 juli 2023 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmm, gaat wel goed komen bij je?
Ik ben net begonnen, loop achter dus.
(al ken ik hem al)
Ik ben ze juist dankbaarquote:Op zondag 23 juli 2023 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat een etters die userts. Snap niet dan je het volhoudt hoor
Je kan ook twee verschillende kopenquote:Op zondag 23 juli 2023 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet ik er minimaal 2 kopen
Terwijl ik niet eens weet of ik het lekker vind.
Ik heb hier als eens mijn kip tandoori recept geplaatst, die is ook erg lekker.quote:Op zondag 23 juli 2023 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
De kip Madras heb ik ook al lang niet gehad
Ja nee, ik doe gewoon wat Gierige Gerda zegt.quote:
T is niet een lekker relaxte zondagavond film neequote:Op zondag 23 juli 2023 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jawel komt helemaal goed met mij![]()
Ja ik kende deze ook al, vond het een indrukwekkende film
Kan je beter die 'rampenfilm' van gisteravond hebbenquote:Op zondag 23 juli 2023 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is niet een lekker relaxte zondagavond film nee
Nee, dat zeker niet. Het idee dat mensen dit echt hebben mee gemaakquote:Op zondag 23 juli 2023 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kon toch al de helft weggooien las ikquote:Op zondag 23 juli 2023 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet ik er minimaal 2 kopen
Terwijl ik niet eens weet of ik het lekker vind.
Maandag of dinsdag wel ?quote:Op zondag 23 juli 2023 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja en ik wil nog wel zo graag een keer een cruise maken, de zin is nu wel wat minderquote:Op zondag 23 juli 2023 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je beter die 'rampenfilm' van gisteravond hebben
Ja die lullige zakjes rijst met rozijnenquote:
FF Koen vragen hoe het gaatquote:Op zondag 23 juli 2023 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en ik wil nog wel zo graag een keer een cruise maken, de zin is nu wel wat minder
Je kan kiezen uit:quote:Op zondag 23 juli 2023 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja nee, ik doe gewoon wat Gierige Gerda zegt.
1/3quote:
Op een drijvend flatgebouw over zee waarom?quote:Op zondag 23 juli 2023 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en ik wil nog wel zo graag een keer een cruise maken, de zin is nu wel wat minder
Er is nog een gerecht met rozijntjes, meen ikquote:Op zondag 23 juli 2023 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die lullige zakjes rijst met rozijnen
dus nog een Euro duurderquote:Op zondag 23 juli 2023 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
1/3
Ik lees net wel dat er geen kunstmatige smaakversterkers, kleurstoffen en conserveringsmiddelen meer in die wereldgerechten zitten.
Is de Gyros ook al uit de handel?quote:Op zondag 23 juli 2023 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan kiezen uit:
Argentijnse Beef Chimichurri
Chinese Beef Shanghai
Griekse kofta
Indiase kip Jalfrezi
Indiase Kip Madras
Indiase Kip Tandoori
Indonesische Bami Speciaal
Italiaanse Lasagne
Italiaanse Lasagnette
Italiaanse Risotto
Japanse Teriyaki
Libanese Tabouleh
Marokkaanse Couscous
Mexicaanse Burrito's
Mexicaanse Taco's
Portugese Kip Piri Piri
Singaporese Hokkien Noedels
Spaanse Paella
Surinaamse Roti
Thaise Kip Siam
Turkse Dürüm
Zuid-Afrikaanse Bobotie
Gewoon doen, anders kan je echt nergens meer naartoe op vakantie, er is overal wel iets gebeurd. Kijk nu naar Rhodos.quote:Op zondag 23 juli 2023 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Door de Noorse Fjorden,quote:Op zondag 23 juli 2023 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Op een drijvend flatgebouw over zee waarom?
Dit haal ik net van hun site.quote:
Oh dat zijn niet van die enorme dingen dat lijkt ook wel gaafquote:
Ja erg daar he, maar beide kinderen hebben weinig aan de vakantie gehad door de hitte in Egypte was het bloedheet ze konden alleen in het water of op hun kamer met aircoquote:Op zondag 23 juli 2023 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon doen, anders kan je echt nergens meer naartoe op vakantie, er is overal wel iets gebeurd. Kijk nu naar Rhodos.
@:haags wanneer ging jij daar naartoe?
quote:Op zondag 23 juli 2023 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit haal ik net van hun site.
Maar er is vast nog wel ergens gyros te krijgen hoor
IK ben helemaal niet van op vakantie gaan. `maar dit lijkt mij wel heel mooi. Zal altijd wel een wens blijven want ze zijn best prijzigquote:Op zondag 23 juli 2023 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat zijn niet van die enorme dingen dat lijkt ook wel gaaf
Tja ze kiezen daar voor he?quote:Op zondag 23 juli 2023 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja erg daar he, maar beide kinderen hebben weinig aan de vakantie gehad door de hitte in Egypte was het bloedheet ze konden alleen in het water of op hun kamer met airco
En ook in Italië veel te warm Max is nog flauw gevallen door de warmte
Hebben ze dit allemaal in dat topic?quote:Op zondag 23 juli 2023 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan kiezen uit:
Argentijnse Beef Chimichurri
Chinese Beef Shanghai
Griekse kofta
Indiase kip Jalfrezi
Indiase Kip Madras
Indiase Kip Tandoori
Indonesische Bami Speciaal
Italiaanse Lasagne
Italiaanse Lasagnette
Italiaanse Risotto
Japanse Teriyaki
Libanese Tabouleh
Marokkaanse Couscous
Mexicaanse Burrito's
Mexicaanse Taco's
Portugese Kip Piri Piri
Singaporese Hokkien Noedels
Spaanse Paella
Surinaamse Roti
Thaise Kip Siam
Turkse Dürüm
Zuid-Afrikaanse Bobotie
Die durf ik dan weer niet aan, ben altijd bang dat het er niet op lijkt kwa smaakquote:Op zondag 23 juli 2023 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar die maak ik dan met biefstukreepjes
Zullen we samen gaan?quote:Op zondag 23 juli 2023 21:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ben helemaal niet van op vakantie gaan. `maar dit lijkt mij wel heel mooi. Zal altijd wel een wens blijven want ze zijn best prijzig
Woensdag de 9e. Maarja.... omboeken gaat lastig worden zeiden ze bij het reisbureau.quote:Op zondag 23 juli 2023 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon doen, anders kan je echt nergens meer naartoe op vakantie, er is overal wel iets gebeurd. Kijk nu naar Rhodos.
@:haags wanneer ging jij daar naartoe?
Er is inderdaad weinig lol aan als het zo bloedheet is, zonde van hun vakantie zeg en arme Maxquote:Op zondag 23 juli 2023 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja erg daar he, maar beide kinderen hebben weinig aan de vakantie gehad door de hitte in Egypte was het bloedheet ze konden alleen in het water of op hun kamer met airco
En ook in Italië veel te warm Max is nog flauw gevallen door de warmte
Juistquote:
Ik hoorde vandaag wel op de radio dat die branden op Rhodos nu als een calamiteit wordt gezien en dat dat gunstig is voor de verzekering enzo, misschien heb je daar iets aan. Ik kan me voorstellen dat je daar nu niet wil zitten.quote:Op zondag 23 juli 2023 21:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Woensdag de 9e. Maarja.... omboeken gaat lastig worden zeiden ze bij het reisbureau.
Dit wordt weer errug fijn allemaal.
Mijn zus heeft het twee keer gedaan met een hurtigruten boot, het was echt fantastisch, een ervaring voor het leven, maar inderdaad kostbaar.quote:Op zondag 23 juli 2023 21:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ben helemaal niet van op vakantie gaan. `maar dit lijkt mij wel heel mooi. Zal altijd wel een wens blijven want ze zijn best prijzig
Succes alvast.quote:
quote:Dit product kan de dagelijkse uitzondering zijn op een verder gezond voedingspatroon.
Niet altijd, de warmte is wel heel erg dit jaar dat verwacht je niet als je bijna half jaar van te voren boektquote:
Kan ik onder jou vleugels meequote:
In juli is het vaak bloedheet in Egypte, temperaturen rond de 40 graden is niet vreemd.quote:Op zondag 23 juli 2023 21:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet altijd, de warmte is wel heel erg dit jaar dat verwacht je niet als je bijna half jaar van te voren boekt
Dat is toch raar, die is toch niet iets waar je iets aan kan doen? Toeristen moeten vluchten, ze zouden juist geen nieuwe toe moeten laten. Maar hopelijk is het de 9de voorbijquote:Op zondag 23 juli 2023 21:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Woensdag de 9e. Maarja.... omboeken gaat lastig worden zeiden ze bij het reisbureau.
Dit wordt weer errug fijn allemaal.
DIe heeft het al gedaan? Maar toch ik vind het te duur.quote:
Ja dat lijkt mij dus ook fantastischquote:Op zondag 23 juli 2023 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zus heeft het twee keer gedaan met een hurtigruten boot, het was echt fantastisch, een ervaring voor het leven, maar inderdaad kostbaar.
Ik heb geen idee wat het kost in werkelijkheid ... on-board extras en excursies en zo ,...quote:Op zondag 23 juli 2023 21:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe heeft het al gedaan? Maar toch ik vind het te duur.
En toch zijn ze er wel vaker geweest konden ze gewoon hun ding doenquote:Op zondag 23 juli 2023 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In juli is het vaak bloedheet in Egypte, temperaturen rond de 40 graden is niet vreemd.
Meer een gesprek in een groep over stressmanagement.quote:
Tussen de 2500 en 3000quote:Op zondag 23 juli 2023 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat het kost in werkelijkheid ... on-board extras en excursies en zo ,...
Goed dat ze daar aandacht aan besteden. Succes morgen!quote:Op zondag 23 juli 2023 21:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Meer een gesprek in een groep over stressmanagement.
Stress en hartklachten is geen goeie combinatie
Niet gezondquote:
Per persoonquote:
Nog een reden om te skippen ..quote:Op zondag 23 juli 2023 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Niet gezond
Ze gaan er vanuit dat je iedere dag iets ongezonds eet, en vinden een wereldgerecht daarvoor een optie
Ben je zwanger ?quote:Op zondag 23 juli 2023 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn brein heeft augurken gezien in de kast. Mijn brein wil nu augurk eten. Mijn rationele ik zit nu met eengezicht.
Nee nee. Ik vind augurken soms gewoon lekkerquote:
Hoeveel maanden al?quote:Op zondag 23 juli 2023 21:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nee. Ik vind augurken soms gewoon lekker
Nee willen we ook niet. Maar ja over 2.5 week is de situatie heel misschien wel weer anders.quote:Op zondag 23 juli 2023 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag wel op de radio dat die branden op Rhodos nu als een calamiteit wordt gezien en dat dat gunstig is voor de verzekering enzo, misschien heb je daar iets aan. Ik kan me voorstellen dat je daar nu niet wil zitten.
0. Tenzij er wel hele rare dingen gebeuren.quote:
Ze laten nu ook - terecht - even geen nieuwe toeristen meer toe.quote:Op zondag 23 juli 2023 21:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is toch raar, die is toch niet iets waar je iets aan kan doen? Toeristen moeten vluchten, ze zouden juist geen nieuwe toe moeten laten. Maar hopelijk is het de 9de voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |