SAI nu weer meer naar 5.9 / 6.1.....quote:Op zondag 23 juli 2023 16:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is een prestigestrijd, dus ik zie het wel gebeuren
het is je nog nooit opgevallen,,quote:Op zondag 23 juli 2023 16:34 schreef PS. het volgende:
Leuke TT, je deed dit vast niet om zo snel mogelijk een topic te kunnen openen.
Zipportal doet meestal wel zijn best.quote:Op zondag 23 juli 2023 16:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is je nog nooit opgevallen,,
dat tijdens een race de tt meestal gelijk blijft
De overtreding was toch bij de laatste stop? Dan kan hij die nog niet hebben uitgezeten, zo snel zijn ze niet bij de FIAquote:Op zondag 23 juli 2023 16:34 schreef Sally het volgende:
[..]
SAI nu weer meer naar 5.9 / 6.1.....
maar als LEC die straf nou nog niet heeft uitgezeten ...
Ik zou zelf zweren van wel. Tijdens pitstop.
Ja ik snap ook niet dat altijd maar iemand in een snelle auto met een inhaalrace na een slechte kwalificatie weer aanspraak maakt op DotD.quote:
Goede grap was datquote:Op zondag 23 juli 2023 16:36 schreef Sabata het volgende:
[..]
Is volgens Allard al richting Spa vertrokken
Full McLaren, ik heb het gezegd.quote:
Ik durfde nietquote:Op zondag 23 juli 2023 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Full McLaren, ik heb het gezegd.
quote:Op zondag 23 juli 2023 16:34 schreef PS. het volgende:
Post 33 is de nieuwe TT @:netsplitter @:nattekat
Goeie TT welquote:
En zonder DRSquote:Op zondag 23 juli 2023 16:37 schreef Abdus18 het volgende:
gisteren iedereen los over hoe de red bull niet meer goed was illigale DRS weet ik veel wat.... 3 rondes voor het einde bijna 30 seconden los.... op de baan die het minst bij de auto past.. oke
hij heeft er wel een paar gehadquote:
Nou met al die blauwe vlaggen zal die wel de nodige DRS krijgenquote:
Hoe is het op Iracing vriend?quote:Op zondag 23 juli 2023 16:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zou wel een goatactie zijn als Lewis hem zou pakken 👀
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
als Max en Norris beiden er af vliegen en Perez het niet vol kan houden. Yupquote:
Zeiden wij hier ookquote:Op zondag 23 juli 2023 16:39 schreef Evenstar het volgende:
Piastri op podium nadat die twee prutsers elkaar er af knallen
yupquote:
Banden naar de klotequote:Op zondag 23 juli 2023 16:39 schreef beantherio het volgende:
Waarom verliest Perez nu ineens weer tijd t.o.v. Hamilton?
als hij dit niet redquote:
Nee, toch?quote:
mwa denk dat dat wel mee valtquote:Op zondag 23 juli 2023 16:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
als hij dit niet red
dan heeft hij echt een serieus probleem met Marko
Rondje te weinigquote:Op zondag 23 juli 2023 16:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, toch?
Wel geklassificeerd - maar IN PIT
Ja, officieel wel geklasseerd.quote:Op zondag 23 juli 2023 16:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, toch?
Wel geklassificeerd - maar IN PIT
ik denk dat er een wonder moet geschieden wil hij er niet uitliggenquote:
dat zijn toch meer coureurs? (die gelapt zijn)quote:
in scene gezet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |