Ik zapte paar minuten geleden weg. What happend ?quote:
Harrison sprong heel hoogquote:Op zondag 23 juli 2023 16:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zapte paar minuten geleden weg. What happend ?
Wat een snelheid nog op het laatste stuk.quote:
Horden zouden wel paar cm hoger mogen in het algemeenquote:Op zondag 23 juli 2023 18:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat een snelheid nog op het laatste stuk.
Terechte klacht.quote:Op zondag 23 juli 2023 21:43 schreef heywoodu het volgende:
Bol
Hoewel het wel een klein tikkeltje storend blijft dat de commentator (die verder altijd echt honderd procent top is) maar blijft zeggen dat iemand de Xste tijd ooit heeft gelopen, als hij bedoeld dat iemand de nummer X op de eeuwige ranglijst is
Bol liep immers niet de tweede tijd ooit, MAAR de derde tijd ooit.
quote:Van vrijdag 28* t/m zondag 30 juli vinden de ASICS NK Atletiek plaats op de atletiekaccommodatie van AV Sprint aan de Dr. Schaepmanlaan in Breda
Vertelquote:
Nou, gewoon, ik vind het tof dat er nog twee kampioenschapsrecord uit 1979 staanquote:
Welke records ?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, gewoon, ik vind het tof dat er nog twee kampioenschapsrecord uit 1979 staan
Hoewel dat natuurlijk niet zo'n goed teken is, na 44 jaar mogen die records wel eens verbroken worden
Wielaart had ik wel een vermoeden.quote:
Het Nationaal Record 400 meter horden is ook pas net verbroken.quote:
Toen waren de dopingtesten nog niet zo uitgebreid en geavanceerdquote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, gewoon, ik vind het tof dat er nog twee kampioenschapsrecord uit 1979 staan
Hoewel dat natuurlijk niet zo'n goed teken is, na 44 jaar mogen die records wel eens verbroken worden
quote:Ryan Clarke heeft bij de NK atletiek in Breda verrassend de titel veroverd op de 800 meter. Hij versloeg met een sterke eindsprint favoriet Niels Laros.
https://www.atletiek.nu/wedstrijd/chronoloog/39457/quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:44 schreef franklop het volgende:
Zijn de uitslagen nog ergens te vinden van de halve finales enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |