Volgens mij is het niet zozeer dat het niet mag maar meer dat bepaalde intervallen in de stop niet onder een bepaalde tijd mogen komen.quote:
daar is nooit wat over gezegdquote:Op zondag 23 juli 2023 16:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
Geen zin in, volgens mij mag het alweer een seizoen lang.
Dan praat onzin als je geen bron erbij zoekt.quote:Op zondag 23 juli 2023 16:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
Geen zin in, volgens mij mag het alweer een seizoen lang.
quote:Op zondag 23 juli 2023 16:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan praat onzin als je geen bron erbij zoekt.
Dat is geen regel.quote:Op zondag 23 juli 2023 16:05 schreef 0108daniel het volgende:
Penalty Perez!
Pitstop van 1.9 seconden wat minimaal 2 seconden moet zijn.
quote:Op zondag 23 juli 2023 16:05 schreef 0108daniel het volgende:
Penalty Perez!
Pitstop van 1.9 seconden wat minimaal 2 seconden moet zijn.
Het mag sinds 2021 niet meer. Zoek jij maar en bron dat het nu wel weer mag.quote:Op zondag 23 juli 2023 16:06 schreef tralalala het volgende:
[..]Het mag, de mensen die denken dat het niet mag moeten bronnen zoeken.
We gaan het zien.quote:Op zondag 23 juli 2023 16:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het mag sinds 2021 niet meer. Zoek jij maar en bron dat het nu wel weer mag.
2.7 is redelijk voor Ferrari.quote:Op zondag 23 juli 2023 16:06 schreef Ploplap het volgende:
Even kijken hoe Sainz weer gecucked wordt.
Heb jij een bron dat je wel weer onder de 2 seconden een Pitstop mag doen?quote:Op zondag 23 juli 2023 16:06 schreef tralalala het volgende:
[..]Het mag, de mensen die denken dat het niet mag moeten bronnen zoeken.
Niet jinxen!quote:
Want? Spanning mag niet? En Verstappen heeft zelfs dan genoeg margequote:
Wie?quote:
Zitten allevier de banden er wel onder?quote:
Dit is tenminste een goed en normaal antwoord, ipv de mensen die je vertellen tijdens de race maar even moeten gaan zoeken omdat hun het beter weten, maar totaal met 0 informatief iets komen.quote:Op zondag 23 juli 2023 16:08 schreef Evenstar het volgende:
Er is GEEN regel dat je niet onder 2 seconden mag zitten met pitstops. Regels zijn aangepast, zodat het bijna onmogelijk is om onder de 2 seconden te komen, maar Red Bull doet het gewoon.
Zijn weer down to earth.quote:Op zondag 23 juli 2023 16:09 schreef Nattekat het volgende:
Wat is Mercedes aan het doen dan
2 seconden per ronde langzamer.
Die zijn de tactiek van Ferrari aan het afkijkenquote:Op zondag 23 juli 2023 16:09 schreef Nattekat het volgende:
Wat is Mercedes aan het doen dan
2 seconden per ronde langzamer.
Door de 18" velgen iddquote:Op zondag 23 juli 2023 16:08 schreef Evenstar het volgende:
Er is GEEN regel dat je niet onder 2 seconden mag zitten met pitstops. Regels zijn aangepast, zodat het bijna onmogelijk is om onder de 2 seconden te komen, maar Red Bull doet het gewoon.
Figures.quote:Op zondag 23 juli 2023 16:10 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: 5 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 16 (LEC) - SPEEDING IN THE PIT LANE
Vast, die mag Leclerc straks nog steeds niet inhalen, leclerc moet harder pushenquote:Op zondag 23 juli 2023 16:09 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Wordt Sainz nu weer gefucked door zijn team?
Getting therequote:
Wel verfrissend, dat ze het moeten vragen.quote:
Alleen de Britten vinden het een schande.quote:Op zondag 23 juli 2023 16:11 schreef fietsie het volgende:
Ik heb dit jaar op zich wat minder 'zin' in het volgen van F1, maar ik zou het wel enorm jammer vinden als de budget discussie straks weer een smet op het kampioenschap van Max gaat werpen..
Hij rijdt toch buiten de baanquote:Op zondag 23 juli 2023 16:12 schreef YellowBlacks het volgende:
Hoe kan Piastri nu track limits krijgen, als hij door Perez buiten de baan wordt geduwd.
Klets niet. Gaat goed zo.quote:Op zondag 23 juli 2023 16:12 schreef 0108daniel het volgende:
Tot nu toe gebeurd er niet veel spannends...
Wachten is op een safety car.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |