SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Wat lach jij goserquote:
Omdat Wieffer nog teveel fouten maakt. Was ook in het Nl elftal duidelijk de zwakkere broeder. Kan in de toekomst uiteraard verbeteren, maar voor nu voor mij absoluut geen aanvoerdersmateriaal.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat lach jij goser
Wat is daar mis mee
Hij is op dit moment wel een vaste basisspeler zowel in Oranje en bij Feyenoord
Bovendien is het wel iemand met gezond verstand en hij komt zeer professioneel over
wat is jouw probleem man?
geef is redenen waarom hij niet de aanvoerder van Feyenoord kan zijn?
ik denk dat het Bijlow wordt maar misschien wil die zelf nog steeds niet
Nou vind ik Wieffer ook geen aanvoerder, maar dit slaat dan weer nergens op.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Omdat Wieffer nog teveel fouten maakt. Was ook in het Nl elftal duidelijk de zwakkere broeder. Kan in de toekomst uiteraard verbeteren, maar voor nu voor mij absoluut geen aanvoerdersmateriaal.
jij vergist je met Kenneth Taylorquote:Op zondag 23 juli 2023 12:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Omdat Wieffer nog teveel fouten maakt. Was ook in het Nl elftal duidelijk de zwakkere broeder. Kan in de toekomst uiteraard verbeteren, maar voor nu voor mij absoluut geen aanvoerdersmateriaal.
ik zie het verschil niet waarom kokcu vorig seizoen wel aanvoerder kon worden en waarom Wieffer geen aanvoerder zou kunnen zijn.....quote:Op zondag 23 juli 2023 12:27 schreef aTypisch het volgende:
wieffer heeft een half seizoen goed gespeeld en spreekt nederlands
aanvoerder maken die goser
Ik denk inderdaad ook dat je beter een veldspeler aanvoerder kan makenquote:
Alsof dat wat uitmaakt, dan overschat je dat bandje nogal.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad ook dat je beter een veldspeler aanvoerder kan maken
keepers komen nooit verder dan hun strafschopgebied.......
ik welquote:Op zondag 23 juli 2023 12:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik zie het verschil niet waarom kokcu vorig seizoen wel aanvoerder kon worden en waarom Wieffer geen aanvoerder zou kunnen zijn.....
Dat doen sommige arbiters ookquote:Op zondag 23 juli 2023 12:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alsof dat wat uitmaakt, dan overschat je dat bandje nogal.
Een echte man van het volk ja.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:51 schreef Caland het volgende:
Ik heb het liefst weer een aanvoerder die een hekel heeft aan hommos
#announceIdrissi
Zerrouki aanvoerder maken dus?quote:Op zondag 23 juli 2023 12:51 schreef Caland het volgende:
Ik heb het liefst weer een aanvoerder die een hekel heeft aan hommos
#announceIdrissi
geef een toelichting danquote:
Dan moeten ze zich op realistischer transfertargets richten.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:12 schreef Pistolero het volgende:
Zakharyan trouwens zo goed als zeker naar Lazio. Goh, dat die naam totaal onrealistisch en veel te duur was zag je toch ook niet aankomen. Maar ik dacht dat zijn zaakwaarnemersbureau hem per se in de Eredivisie onder wilde brengen.
Net zoals Gnonto perse in de Eredivisie wilde ballen. Die Zakharyan is nooit realistisch geweest en typisch een voorbeeld van media (lees clickbait geile insiders) die gebruikt worden door zaakwaarnemersquote:Op zondag 23 juli 2023 13:12 schreef Pistolero het volgende:
Zakharyan trouwens zo goed als zeker naar Lazio. Goh, dat die naam totaal onrealistisch en veel te duur was zag je toch ook niet aankomen. Maar ik dacht dat zijn zaakwaarnemersbureau hem per se in de Eredivisie onder wilde brengen.
Wie zegt dat ze dat niet doen? Feyenoord heeft voor alle posities tientallen namen op het lijstje staan. Dat jij die niet weet omdat de club zo goed als potdicht zit qua lekken betekend niet dat ze niet bezig zijn. Alle namen die deze transferperiode lekken komen niet vanuit Feyenoord maar vanuit zaakwaarnemers of andere clubs.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan moeten ze zich op realistischer transfertargets richten.
De Eredivisie begint alweer over 3 weken. Ik zou het fijn vinden als we zo snel mogelijk met een ingespeelde basisopstelling kunnen spelen. 😊
Die kerel was toch veel te duur, daar rekende bijna niemand op behalve misschien afvoerputje van Feyenoord twitter. Ivanusec is wél een realistisch target dus ben benieuwd of en wanneer ze daar echt de knoop voor gaan doorhakken.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:17 schreef alopio het volgende:
[..]
Net zoals Gnonto perse in de Eredivisie wilde ballen. Die Zakharyan is nooit realistisch geweest en typisch een voorbeeld van media (lees clickbait geile insiders) die gebruikt worden door zaakwaarnemers
Is toch allang duidelijk dat bij Feyenoord de knoop is doorgehakt en ze Ivanusec dolgraag willen hebben? Alleen niet tegen elke prijs want het budget is ook niet oneindig. Men lijkt met al dat 'Te Kloesuh moet doorpakkuh!!!' nog wel eens te vergeten dat Feyenoord niet de enige partij is in een transfer en dat, in dit geval, Dinamo Zagreb en de speler zelf ook wat te willen hebben.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Die kerel was toch veel te duur, daar rekende bijna niemand op behalve misschien afvoerputje van Feyenoord twitter. Ivanusec is wél een realistisch target dus ben benieuwd of en wanneer ze daar echt de knoop voor gaan doorhakken.
Jij zit iets teveel op twitter denk ik want het ‘Te Kloese moet doorpakken’ komt niet uit dit topic.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Is toch allang duidelijk dat bij Feyenoord de knoop is doorgehakt en ze Ivanusec dolgraag willen hebben. Alleen niet tegen elke prijs want het budget is ook niet oneindig. Men lijkt met al dat 'Te Kloesuh moet doorpakkuh!!!' nog wel eens te vergeten dat Feyenoord niet de enige partij is in een transfer en dat, in dit geval, Dinamo Zagreb ook wat te willen heeft.
kokcu was van jongs af aan aanvoerder bij de feyenoordjeugd en was er qua dominantie en kwaliteiten ook aan toequote:
Ach, uiteindelijk is het enige wat een aanvoerder hoeft te doen voorafgaand aan de wedstrijd handjes schudden en kop of munt zeggen, en na afloop wat standaardzinnetjes antwoorden op de nikszeggende kutvragen van journalisten. Zo'n bandje zegt niks over wie de natuurlijke leider is in het veld.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:38 schreef Scrummie het volgende:
Ik denk dat Slot geen aanvoerder wil die net bij ons binnenkomt, anders was Zerrouki denk ik wel een optie geweest.
Ivanusec gaat wel komen denk ik, maar net als Hancko gaat dat pas gebeuren als zijn club de voorronde CL heeft gespeeld.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Die kerel was toch veel te duur, daar rekende bijna niemand op behalve misschien afvoerputje van Feyenoord twitter. Ivanusec is wél een realistisch target dus ben benieuwd of en wanneer ze daar echt de knoop voor gaan doorhakken.
bedankt hansquote:Op zondag 23 juli 2023 13:41 schreef Elan het volgende:
Volgens Te Kloese gaat Santi nergens heen, hij kent hem al vanaf heel jong en heeft hem op het hard gedrukt nog een jaartje te blijven. Nu maar hopen dat er geen idioot bod komt van 40/45 miljoen op het laatste moment.
De rest van het topic sliep al sinds vrijdag rustig.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk zeg het ff kan iedereen vanavond rustig slapen.
quote:Op zondag 23 juli 2023 13:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De rest van het topic sliep al sinds vrijdag rustig.
Het kwam niet alleen van meneer ‘it’s happening’ hoor.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:42 schreef alopio het volgende:
[..]
Ivanusec gaat wel komen denk ik, maar net als Hancko gaat dat pas gebeuren als zijn club de voorronde CL heeft gespeeld.
Die rus was gewoon een hersenscheet van een zaakwaarnemer waar meneer “its happening” weer gretig op insprong
Volgens mij kwam dat juist van De Telegraaf.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Het kwam niet alleen van meneer ‘it’s happening’ hoor.
Ja dat dus. En het AD kwam er ook mee (wel pas een paar dagen terug, maar soit). Meerdere bronnen hebben het dus bevestigd.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij kwam dat juist van De Telegraaf.
Maar goed, volgens @:alopio komt alles van ZKA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |