Een groot talent ja? Mwah, gewoon iemand die wel creatief is en ook wel precies het type speler is waar Feyenoord naar op zoek is.quote:Op maandag 24 juli 2023 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee nu hij naar Feyenoord komt vond je hem toen opeens een groot talent terwijl het tegendeel bleek.
Sow.quote:Op maandag 24 juli 2023 14:57 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Helaas stond je achteraan toen de smoelwerken werden uitgedeeld.
quote:Op maandag 24 juli 2023 14:57 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Zo danquote:Op maandag 24 juli 2023 14:57 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Zuid-Oost @JCArena @bijlmerquote:Op maandag 24 juli 2023 16:28 schreef RamboDirk het volgende:
Het wordt hier opeens heel darkmode @:Lenny_leonard
Stukje rotterdam-zuidquote:Op maandag 24 juli 2023 16:28 schreef RamboDirk het volgende:
Het wordt hier opeens heel darkmode @:Lenny_leonard
Jong Un?quote:Op maandag 24 juli 2023 17:06 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga met Kim ook naar oppenheimer @:mortaxx dus niet alleen barbie
Zo ben ik ooit uitgemaakt door @Scrummie (3 accounts geleden)quote:
Stamppot andijvie spek en ui met gebraden saucijs.quote:Op maandag 24 juli 2023 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jong Uns, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
quote:Op maandag 24 juli 2023 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Moest dit 2 keer lezen voordat ik em snaptequote:Op maandag 24 juli 2023 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geeft niet, ook mensen met minder verstandelijke vermogens zijn hier welkomquote:Op maandag 24 juli 2023 17:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Moest dit 2 keer lezen voordat ik em snapte
Heb je hem daar een ban voor gegeven?quote:Op maandag 24 juli 2023 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo ben ik ooit uitgemaakt door @:scrummie (3 accounts geleden)
Heeft hij nooit zijn excuses voor aangeboden.
Wiequote:Op maandag 24 juli 2023 17:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb je hem daar een ban voor gegeven?
Er zijn FA's die dit wel doen.
Daar kreeg ik een ban voor dus dan zijn excuses niet nodigquote:Op maandag 24 juli 2023 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo ben ik ooit uitgemaakt door @:scrummie (3 accounts geleden)
Heeft hij nooit zijn excuses voor aangeboden.
Zo even de stad in om daar een hapje te doen, iets simpels in elk geval.quote:Op maandag 24 juli 2023 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Echt zuur ook, want echt goeie herinnering aan WC3 RoC en daarna tftquote:Op maandag 24 juli 2023 13:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die remake was echt tragisch ja
Ik speel pas sinds een aantal weekjes shaman, bevalt me beter dan ik dacht (nooit verder gekomen dan lvl 25 ofzo), was vrij nerveus toen ik ineens gedwongen werd te healen, maar dat ging zo soepel dat ik meer en meer begon te healen, en nu wil niet eens meer mee als ze dps zoeken
Mijn Zuid-Afrikaanse matties staan klaar.quote:Op maandag 24 juli 2023 14:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooi. Dan ganken we je.
Mograine, EU.
@:Bezsen @:Drizzt
Shammy is lvl 43, heb vandaag nog niet heel veel bijzonders gedaan, alleen ff uit de losse pols SM Cath gehealed, tank was zo goed dat ik amper iets moest doenquote:Op maandag 24 juli 2023 19:22 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Echt zuur ook, want echt goeie herinnering aan WC3 RoC en daarna tft![]()
O, ik had vroeger wel echt een maximum level Orc warrior, met best wel goede gear ook. Welk level ben je nu met je Shaman? Ik vind healer wel fijn, veel mensen roepen dat het saai is, maar dat is het niet. Je moet anticiperen en goed opletten. Ik vind het overigens ook heerlijk om te tanken, denk dat ik dat het meest speel. Alleen het level uppen gaat zo uitermate traag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |