Ja, zo eentje. Waar nog een biertap staat zodat je tijdens het wachten wat kan drinken. Toen ik jonger was verbaasde ik me er altijd over dat die gasten al een uur aan de tap stonden en dan pas de bestelling doorgavenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:54 schreef borbit het volgende:
Zo'n snackbar met ouderwets interieur waar je je ruime portie friet met stoofvlees op een echt bord krijgt
Kapsalon vind ik meer iets voor een döner/shoarma zaak maar ik weet dat sommige snackbars het ook op het menu hebben staan. Overigens is de kapsalon al 20 jaar oud.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:48 schreef exelletor het volgende:
Kapsalon is toch niet zo oud en is een van mijn favorieten.
Ja, met ballen uit de jus. Ballen uit de frituur zijn ranzig.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:18 schreef anndb het volgende:
Heerlijk die snackbars die zelf nog (enkele) van hun snacks maken. Worden steeds schaarser maar er zijn er gelukkig nog wel.
Jawel, maar er lonkt ook een zak chickenwings voor vanavondquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:22 schreef Managarm het volgende:
[..]
En een frikandel speciaal past er niet meer in?
Ik heb nooit begrepen dat die internationale ketens grip hebben gekregen op Nederland, alwaar de snackcultuur breed is qua aanbod, de kwaliteit beter is, plus dat je meer krijgt voor minder geld.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:09 schreef StateOfMind het volgende:
Echte friettenten
Vele malen lekkerder idd dan de bekende ketens
Favoriet blijft voor mij de friet super en de friet oorlog met ui.
Bij de ene friettent is een oorlog automatisch met ui, bij de ander niet, dus ik vermeld het er altijd bij.
Lihanboutje
Kapsalon moet je niet bij de snackbar halen. Is bij shoarma zaak meestal beter.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:05 schreef Managarm het volgende:
[..]
Kapsalon vind ik meer iets voor een döner/shoarma zaak maar ik weet dat sommige snackbars het ook op het menu hebben staan. Overigens is de kapsalon al 20 jaar oud.
De friettent een dorpje verderop maakt zelf hun friet van aardappelen van lokale boeren.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:18 schreef anndb het volgende:
Heerlijk die snackbars die zelf nog (enkele) van hun snacks maken. Worden steeds schaarser maar er zijn er gelukkig nog wel.
Ach tis zaterdagavond... Maandag en dinsdag wat minder etenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Jawel, maar er lonkt ook een zak chickenwings voor vanavond
Datquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen dat die internationale ketens grip hebben gekregen op Nederland, alwaar de snackcultuur breed is qua aanbod, de kwaliteit beter is, plus dat je meer krijgt voor minder geld.
Zijn mensen echt zo weinig bewust?
Ik ook niet maar bijvoorbeeld de McDonalds heeft dat heel erg slim gespeeld door speeltjes bij de kindermenu's te doen. Echtscheidingspaleizen waren dat.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen dat die internationale ketens grip hebben gekregen op Nederland, alwaar de snackcultuur breed is qua aanbod, de kwaliteit beter is, plus dat je meer krijgt voor minder geld.
Zijn mensen echt zo weinig bewust?
Mijn pindasaus;quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:23 schreef Managarm het volgende:
Ook zo'n mooie, pindasaus. Een snackbar met echt goede pindasaus is echt moeilijk te vinden. Te zoet, te dun, te dik. De beste pindasaus die ik heb gegeten was in Delft, een snackbar achter het toenmalige gebouw van Exact. De pindasaus was niet te zoet en licht pittig, het geheim was de knoflook volgens de eigenaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |