abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216799299
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 18:56 schreef Bami het volgende:

[..]
Haha idd, wel iets harder ons best gedaan dan jullie toen. ;)
Yes, 2x per dag nog dus wordt even aankijken hoe dat zich ontwikkelt.

Thanks allen! O+ Het is nog mega vroeg en pril natuurlijk, maar we gaan gewoon voor een wolk van een baby in november.
Bij mij was het twee weken na m’n positieve test klaar, de mijne was toen net 3 geworden en dronk überhaupt nog maar 1x per drie avonden een paar minuutjes. Toen begon het echt al gevoelig te worden, dus heel blij dat we er samen helemaal klaar mee waren. Hoeft bij jou helemaal niet zo te zijn. Ben benieuwd!
  zondag 23 februari 2025 @ 08:28:24 #152
35189 Troel
scherp en bot
pi_216802801
*O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_216802963
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 21:40 schreef Komkommerschijfje het volgende:

[..]
Bij mij was het twee weken na m’n positieve test klaar, de mijne was toen net 3 geworden en dronk überhaupt nog maar 1x per drie avonden een paar minuutjes. Toen begon het echt al gevoelig te worden, dus heel blij dat we er samen helemaal klaar mee waren. Hoeft bij jou helemaal niet zo te zijn. Ben benieuwd!
Nou ik heb niet perse zin om te tandemvoeden, dus hoop eigenlijk dat ze door de wijzigingen aan melk smaak en voorraad ze vanzelf gaat stoppen. Vooralsnog was ze vanochtend vooral boos dat het er niet uit kwam. :+
Ze is echt mega gehecht aan de borst en melk, dus ik voorzie nog wel wat problemen. Friemelen met mijn tepel is ook haar sterkste slaap associatie, toen ik die vannacht/vanochtend na 3 kwartier friemelen weigerde was het ruim een uur drama. :')
  woensdag 5 maart 2025 @ 20:18:01 #154
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_216939834
@margaretha_01 hoe is het bij jou ondertussen?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:02:59 #155
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_216945521
Nou, kon ik NET weer alcohol drinken op elk moment van de dag omdat de BV was gestopt... mag ik een topic doorschuiven _O-.
pi_216949156
quote:
17s.gif Op woensdag 5 maart 2025 20:18 schreef Debsterr het volgende:
@:margaretha_01 hoe is het bij jou ondertussen?
Lief dat je het vraagt! Hier nu al bijna een jaar proberen zonder succes. Wordt er helemaal onzeker van, maar ben des te blijer dat we nu al zo’n lief kindje hebben (waarvan de zwangerschap juist totaal niet geplant was, het baby’tje echter meer dan welkom).

Moet wel zeggen dat ik een heel stressvol jaar achter de rug heb wat werk betreft. Wellicht dat het daar aan ligt. Wil het er binnenkort wel met een gynaecoloog over hebbben, maar helaas is mijn vorige gynaecoloog met pensioen gegaan, en heb nog geen nieuwe gevonden.
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
  donderdag 6 maart 2025 @ 16:03:06 #157
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_216949323
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 15:48 schreef margaretha_01 het volgende:

[..]
Lief dat je het vraagt! Hier nu al bijna een jaar proberen zonder succes. Wordt er helemaal onzeker van, maar ben des te blijer dat we nu al zo’n lief kindje hebben (waarvan de zwangerschap juist totaal niet geplant was, het baby’tje echter meer dan welkom).

Moet wel zeggen dat ik een heel stressvol jaar achter de rug heb wat werk betreft. Wellicht dat het daar aan ligt. Wil het er binnenkort wel met een gynaecoloog over hebbben, maar helaas is mijn vorige gynaecoloog met pensioen gegaan, en heb nog geen nieuwe gevonden.
Kan me voorstellen dat het fijn is om eens te gaan praten met iemand idd :* hoe lief en fijn jullie kindje nu is, je hebt toch die wens die je ook graag vervuld ziet!
pi_217216356
Ik ben nu al heel erg ongeduldig uit enthousiasme.
Over 2 weken laat ik mijn spiraal verwijderen en dan gaan we het proberen.
Vorige week begonnen met foliumzuur slikken en ik ben al aan het afbouwen met caffeïne drinken, dat is alleen maar mooi meegenomen natuurlijk.
pi_217240267
Een beetje een eenmanscircus nu hier, maar ik praat nog even door :P

Luisterboek "Eerste hulp bij Kinderwens" van Paul de Bont aan het luisteren.
Ik vind het een aanrader, hij heeft het zelf geschreven en verteld het daardoor een stuk natuurlijker.
Er zit een gezonde dosis nuchterheid, humor en veel achtergrondinformatie in.
Echt leuk.
  woensdag 11 juni 2025 @ 13:37:36 #160
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_217911195
Nou, langzaamaan meld ik me dan maar weer hier. 22 april curettage gehad voor restweefsel na een spontane miskraam. Eerste menstruatie kwam 19 mei opzetten, dus we hebben er nu een soort van 1e ronde weer opzitten, maar ik ben alweer ongesteld. Dus cyclus lijkt toch nog niet helemaal hersteld.
pi_217975670
quote:
17s.gif Op woensdag 11 juni 2025 13:37 schreef Debsterr het volgende:
Nou, langzaamaan meld ik me dan maar weer hier. 22 april curettage gehad voor restweefsel na een spontane miskraam. Eerste menstruatie kwam 19 mei opzetten, dus we hebben er nu een soort van 1e ronde weer opzitten, maar ik ben alweer ongesteld. Dus cyclus lijkt toch nog niet helemaal hersteld.
Heh wat verdrietig van de miskraam en dat er dan nog zo'n behandeling aan te pas moet komen.
Is een curettage pijnlijk?
Afgelopen maand was wel een hele korte cyclus inderdaad, maar wie weet deze maand beter..
  woensdag 18 juni 2025 @ 10:50:54 #162
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_217975914
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 10:14 schreef Synoniempje het volgende:

[..]
Heh wat verdrietig van de miskraam en dat er dan nog zo'n behandeling aan te pas moet komen.
Is een curettage pijnlijk?
Afgelopen maand was wel een hele korte cyclus inderdaad, maar wie weet deze maand beter..
Nee, je bent volledig onder met een roesje en daarna heb ik ook geen klachten gehad. Gisteren wel gesprek met de gyn gehad i.v.m. meerdere miskramen. Bloedonderzoek staat gepland inclusief hormoonlevels voor (peri)menopauze... de inwendige echo liet niet zoveel eiblaasjes zien als gewenst helaas.
pi_217979330
Succes met de onderzoeken @Debsterr.

Ik ga ook weer even volgen, volgende week een afspraak bij de fertiliteitspoli. Heb er nog wel een beetje gemixte gevoelens over, voornamelijk omdat ik zwanger zijn helemaal ruk vond en moeite heb om me daaroverheen te zetten. :P
  donderdag 19 juni 2025 @ 11:05:35 #164
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_217983643
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 18:57 schreef Lokasenna het volgende:
Succes met de onderzoeken @:Debsterr.

Ik ga ook weer even volgen, volgende week een afspraak bij de fertiliteitspoli. Heb er nog wel een beetje gemixte gevoelens over, voornamelijk omdat ik zwanger zijn helemaal ruk vond en moeite heb om me daaroverheen te zetten. :P
Welkom hier :*. Ben benieuwd hoe het dit keer voor je gaat zijn mocht het gegund zijn!
pi_218041549
Komende twee weken weer op het wachtbankje :P
Poging 3 nu, spannend. :D
pi_218060752
quote:
17s.gif Op donderdag 19 juni 2025 11:05 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Welkom hier :*. Ben benieuwd hoe het dit keer voor je gaat zijn mocht het gegund zijn!
Wie weet. Ik heb in elk geval de medicijnen meegekregen voor de volgende cyclus. Vorige keer deed deze dosis niets dus ik reken er een beetje op dat het nu ook te weinig is en dat de keer daarna pas ronde 1 wordt.
pi_218371579
@Synoniempje @Debsterr hoe gaat het met jullie?

Hier heeft de ovulatie-inductie toch meteen aangeslagen dus ik wacht rustig af. :P
Moet vrijdag nog bloedprikken en daarna hoef ik in principe niet meer naar het ziekenhuis maar kan ik gewoon thuis ovulatietesten doen.
pi_218388708
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 17:13 schreef Lokasenna het volgende:
@:Synoniempje @:Debsterr hoe gaat het met jullie?

Hier heeft de ovulatie-inductie toch meteen aangeslagen dus ik wacht rustig af. :P
Moet vrijdag nog bloedprikken en daarna hoef ik in principe niet meer naar het ziekenhuis maar kan ik gewoon thuis ovulatietesten doen.
Kijk dat is fijn! En spannend!
Heb je nu net je ovulatie gehad?

Wij zitten in ronde vier inmiddels, volgende week zaterdag weer tijd voor een zwangerschapstest mits ik daarvoor niet ongesteld ben geworden.
Deze maand heb ik bewust voor het eerst geen ovulatietesten gebruikt omdat het zo'n "moetje" werd en deze maand beviel daardoor wel heel goed, veel spontaner en meer ontspannen.
pi_218397699
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 16:21 schreef Synoniempje het volgende:

[..]
Kijk dat is fijn! En spannend!
Heb je nu net je ovulatie gehad?

Wij zitten in ronde vier inmiddels, volgende week zaterdag weer tijd voor een zwangerschapstest mits ik daarvoor niet ongesteld ben geworden.
Deze maand heb ik bewust voor het eerst geen ovulatietesten gebruikt omdat het zo'n "moetje" werd en deze maand beviel daardoor wel heel goed, veel spontaner en meer ontspannen.
Ja, vorige week. Bloedprikken is door een misverstand niet echt gelukt maar ik geloof het verder wel, ik wacht gewoon de menstruatie af.

Fijn dat je het zo beter hebt ervaren. Ik vind het zonder testen erg moeilijk om in te schatten wanneer het goede moment is. Maar als je redelijk regelmatig bent kan het prima zonder denk ik.
pi_218413496
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 15:58 schreef Lokasenna het volgende:

[..]
Ja, vorige week. Bloedprikken is door een misverstand niet echt gelukt maar ik geloof het verder wel, ik wacht gewoon de menstruatie af.

Fijn dat je het zo beter hebt ervaren. Ik vind het zonder testen erg moeilijk om in te schatten wanneer het goede moment is. Maar als je redelijk regelmatig bent kan het prima zonder denk ik.
Ja ik ben vrij regelmatig, meestal rond de 28e/29e dag NOD, enkele keer een paar dagen later.
Dat scheelt inderdaad, dan kunnen we wel gokken op om de dag/om de twee dagen in de vruchtbare week.
pi_218440455
Oké het is nu wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel spannend.
Ik zit op dag 32 van mijn cyclus en ben nog niet ongesteld.
Meestal ben ik dat tussen de 26 en 29e al.
Zaterdag gaan we testen. Ik heb wel wat buikkrampen maar niet extreem. Wie weet.....
pi_218440589
Wow wat knap dat je tot zaterdag kan wachten met testen!
pi_218441114
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 09:53 schreef Bami het volgende:
Wow wat knap dat je tot zaterdag kan wachten met testen!
Kan ik eigenlijk niet hahaha maar mijn vriend wilt dat heel graag, om het samen te bekijken.
Ik had begin van de week al getest maar toen was de test wit, maar dat was wellicht nog te vroeg.
pi_218448614
We konden toch niet wachten. Dag 33 vandaag, niet ongesteld, maar helaas ook een witte test. }:|
pi_218449504
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 08:25 schreef Synoniempje het volgende:
We konden toch niet wachten. Dag 33 vandaag, niet ongesteld, maar helaas ook een witte test. }:|
Ahhhh wat stom!!
pi_218449813
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 10:54 schreef Bami het volgende:

[..]
Ahhhh wat stom!!
Jaa, we dachten het echt, dit was de eerste keer dat mijn vriend mee kwam wachten op de uitslag :')
Het is pas ronde 4, dus we mogen niet klagen, maar het begint toch al lang te voelen nu :P
pi_218451940
Ik mocht eigenlijk vandaag pas testen van het ziekenhuis, maar wie heeft daar nu het geduld voor dus ik zag begin van de week al een klein tweede streepje. :@
2 september afspraak voor een vroege echo, spannend.
pi_218452247
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 16:25 schreef Lokasenna het volgende:
Ik mocht eigenlijk vandaag pas testen van het ziekenhuis, maar wie heeft daar nu het geduld voor dus ik zag begin van de week al een klein tweede streepje. :@
2 september afspraak voor een vroege echo, spannend.
Woah dat is snel gegaan! Wat is dat lang wachten dan he, zo'n afspraak. Alvast een dikke jompel voor je, en de duimen draaien. *O*
pi_218453946
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 17:02 schreef Bami het volgende:

[..]
Woah dat is snel gegaan! Wat is dat lang wachten dan he, zo'n afspraak. Alvast een dikke jompel voor je, en de duimen draaien. *O*
Zeg dat wel! Had er ook nog niet bepaald op gerekend, maar blijkbaar is er maar één goed ei nodig. :P
Zijn we toch nog weer even tegelijkertijd zwanger!
pi_218469423
Meh toch te vroeg gejuicht, strepen lopen weer af helaas. Volgende keer beter.
pi_218472786
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 15:37 schreef Lokasenna het volgende:
;( Wat balen!
pi_218473891
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 15:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ah nee ;(
pi_218474308
Bloedverlies is vanmorgen begonnen, op zich fijn dat het niet als een verrassing kwam. Gisteren zat ik er wel even doorheen, meer teleurgesteld dan ik zelf had verwacht. Nu gaat het wel weer. Nog even nadenken of mijn hoofd ernaar staat om meteen weer met de medicatie te beginnen.
pi_218476479
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 09:51 schreef Lokasenna het volgende:
Bloedverlies is vanmorgen begonnen, op zich fijn dat het niet als een verrassing kwam. Gisteren zat ik er wel even doorheen, meer teleurgesteld dan ik zelf had verwacht. Nu gaat het wel weer. Nog even nadenken of mijn hoofd ernaar staat om meteen weer met de medicatie te beginnen.
Ja dat kan ik mij voorstellen, ineens al die hoop en blijheid weer weggeslagen.
Je zei zelf al dat het nog vroeg was, ik hoop dat je goede moed kunt houden voor een volgende poging.
Eerst even bijkomen en jezelf lekker verwennen deze week.
pi_218503053
Zijn er nog tips die het proberen waard zijn? Vitamines/dieettips of iets anders?
Foliumzuur ben ik direct mee begonnen na het verwijderen van mijn spiraal, maar verder doe ik eigenlijk niets behalve mijn ovulatie bijhouden.
Ohja en ik slik braaf vitamine D en omega 3.
pi_218506230
Om de dag seks hebben totdat je zeker weet dat je geovuleerd hebt is het meest effectief. Verder weinig/geen alcohol, geldt voor jullie allebei. Oh en niet roken, geldt ook voor jullie allebei.

En, hoe immens moeilijk dat ook is, realiseer je dat het heel normaal is als het nog een paar maanden duurt. Maar ik weet dat ik zelf weinig boodschap daaraan had toen wij het voor het eerst aan het proberen waren. :+
pi_218611042
Weer op het wachtbankje...
Ik kan de tweede week van september testen, dan zijn we lekker samen weg in een huisje met jacuzzi, dus dat is wel knus samen de uitslag bekijken :P
Sinds kort vind mijn vriend dat leuk, om samen de uitslag te bekijken en dat maakt het wel gezelliger voor mij.
Dit is ronde 5, fingers crossed *O*
pi_218612803
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 09:48 schreef Synoniempje het volgende:
Weer op het wachtbankje...
Ik kan de tweede week van september testen, dan zijn we lekker samen weg in een huisje met jacuzzi, dus dat is wel knus samen de uitslag bekijken :P
Sinds kort vind mijn vriend dat leuk, om samen de uitslag te bekijken en dat maakt het wel gezelliger voor mij.
Dit is ronde 5, fingers crossed *O*
Zou wel een leuke vakantieverrassing zijn!

Ik heb wel pillen genomen deze maand voor de ovulatie inductie, maar niet aangeslagen. Morgen bespreken of we afwachten of cyclus afbreken.
pi_218617954
Ik kom schoorvoetend dit topic weer eens binnenschuiven….

Omdat we weer aan het proberen zijn. 1 ronde gehad.

Als het lukt wordt dit de laatste baby (nr 3). Ik ben er dus wat bewuster mee bezig dan de vorige keer. Nog eenmaal meemaken in dit leven en dan ligt ook dit hoofdstuk achter mij.
pi_218624687
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 02:18 schreef _Lily_ het volgende:
Ik kom schoorvoetend dit topic weer eens binnenschuiven….

Omdat we weer aan het proberen zijn. 1 ronde gehad.

Als het lukt wordt dit de laatste baby (nr 3). Ik ben er dus wat bewuster mee bezig dan de vorige keer. Nog eenmaal meemaken in dit leven en dan ligt ook dit hoofdstuk achter mij.
Leuk om jou weer te zien posten!
In mijn hoofd was jouw tweede nog heel klein maar bij terugrekenen wordt die ook alweer best groot. :P

Ik moet nog een controle afwachten komende dinsdag, voor ik medicatie mee krijg, ze vond het nog net te vroeg (cyclusdag 19, alleen een heleboel mini follikels dus geen eisprong in zicht).
5 keer voor niks naar het ziekenhuis in twee weken, elke keer kost me anderhalf uur met de reistijd. :')
pi_218625559
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 20:01 schreef Lokasenna het volgende:

[..]
Leuk om jou weer te zien posten!
In mijn hoofd was jouw tweede nog heel klein maar bij terugrekenen wordt die ook alweer best groot. :P

Ik moet nog een controle afwachten komende dinsdag, voor ik medicatie mee krijg, ze vond het nog net te vroeg (cyclusdag 19, alleen een heleboel mini follikels dus geen eisprong in zicht).
5 keer voor niks naar het ziekenhuis in twee weken, elke keer kost me anderhalf uur met de reistijd. :')
Ooooh lastig zeg. Ben je bezig met ovulatie inductie?

Ja m’n jongste is nu 1,5
Idealiter had ik nog iets langer gewacht maar m’n leeftijd begint te tellen haha
pi_218625890
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 21:37 schreef _Lily_ het volgende:

[..]
Ooooh lastig zeg. Ben je bezig met ovulatie inductie?

Ja m’n jongste is nu 1,5
Idealiter had ik nog iets langer gewacht maar m’n leeftijd begint te tellen haha
Ja met letrozol, met dezelfde behandeling heb ik een paar jaar geleden mijn dochter gekregen.
Vorige ronde was het wel raak maar dat werd helaas een vroege miskraam, nog voor de 5 weken.

1,5 alweer, gaat snel. :o Twee jongens toch?
pi_218629809
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 22:21 schreef Lokasenna het volgende:

[..]
Ja met letrozol, met dezelfde behandeling heb ik een paar jaar geleden mijn dochter gekregen.
Vorige ronde was het wel raak maar dat werd helaas een vroege miskraam, nog voor de 5 weken.

1,5 alweer, gaat snel. :o Twee jongens toch?
Ja 2 jongens!
Ik heb ook nog letrozol voor ovulatie inductie in huis liggen, maar ik hoop t niet nodig te hebben.

Ik heb een soort milde vorm van pcos (??) met eierstokken die er op de echo uitzien als pcos en ook lange onregelmatige cycli (35-70 dagen).
Maar dus niet zo erg dat ik nooit ovuleer, sterker nog ik ovuleer best geregeld, maar niet vaak.

Van de jongste ben ik spontaan zwanger geworden in een cyclus van meer dan 60 dagen.

Nu zit ik op dag 20 van mn huidige cyclus en nog in de verste verte geen ei te bekennen
Dus t is weer lange adem hebben
pi_218656470
Ik kom ook weer eens met een update. Na bijna anderhalf jaar af en aan proberen had ik vanmiddag, net terug van werk en 10 minuten voordat ik mijn peuter van de opvang zou ophalen, een positieve test in mijn handen. Heel onwerkelijk; was na anderhalf jaar toch wel redelijk pessimistisch ingesteld.

We hebben afgelopen maand maar een keer sex gehad en dat was niet eens tijdens mijn meest vruchtbare dagen - tenminste, naar eigen schatting moet dat zo’n 5/6 dagen voor mijn eisprong zijn geweest.

Ik durf nog niet heel blij te zijn, omdat het allemaal nog zo pril is, maar ben blij dat ik het hier kwijt kan… :D
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_218658094
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 12:28 schreef _Lily_ het volgende:

[..]
Ja 2 jongens!
Ik heb ook nog letrozol voor ovulatie inductie in huis liggen, maar ik hoop t niet nodig te hebben.

Ik heb een soort milde vorm van pcos (??) met eierstokken die er op de echo uitzien als pcos en ook lange onregelmatige cycli (35-70 dagen).
Maar dus niet zo erg dat ik nooit ovuleer, sterker nog ik ovuleer best geregeld, maar niet vaak.

Van de jongste ben ik spontaan zwanger geworden in een cyclus van meer dan 60 dagen.

Nu zit ik op dag 20 van mn huidige cyclus en nog in de verste verte geen ei te bekennen
Dus t is weer lange adem hebben
Nou ja dat heb ik dus ook, officieel mag het geen PCOS heten want net te weinig blaasjes maar wel heel onregelmatig, en de LH testen werken ook niet zo goed omdat mijn LH standaard verhoogd is.
Dus ben wel blij met de cyclusmonitoring, het maakt de timing een stuk makkelijker.
Nu groeit er dag 22 een follikel. Dus toch nog een poging wagen deze maand.

quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 23:03 schreef margaretha_01 het volgende:
Ik kom ook weer eens met een update. Na bijna anderhalf jaar af en aan proberen had ik vanmiddag, net terug van werk en 10 minuten voordat ik mijn peuter van de opvang zou ophalen, een positieve test in mijn handen. Heel onwerkelijk; was na anderhalf jaar toch wel redelijk pessimistisch ingesteld.

We hebben afgelopen maand maar een keer sex gehad en dat was niet eens tijdens mijn meest vruchtbare dagen - tenminste, naar eigen schatting moet dat zo’n 5/6 dagen voor mijn eisprong zijn geweest.

Ik durf nog niet heel blij te zijn, omdat het allemaal nog zo pril is, maar ben blij dat ik het hier kwijt kan… :D
Wat leuk, ik ga voor je duimen!
pi_218670375
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 23:03 schreef margaretha_01 het volgende:

Wat leuk! Gefeliciteerd
pi_218670393
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 10:08 schreef Lokasenna het volgende:

[..]
Nou ja dat heb ik dus ook, officieel mag het geen PCOS heten want net te weinig blaasjes maar wel heel onregelmatig, en de LH testen werken ook niet zo goed omdat mijn LH standaard verhoogd is.
Dus ben wel blij met de cyclusmonitoring, het maakt de timing een stuk makkelijker.
Nu groeit er dag 22 een follikel. Dus toch nog een poging wagen deze maand.
[..]
Wat leuk, ik ga voor je duimen!
Dit dus inderdaad.
Bij mij meer eiblaasjes dan gemiddeld begreep ik maar niet extreem veel

Stuk of 20 eitjes aan de ene kant en 16 aan de andere kant toen ik 36 was. Hebben ze ooit geteld bij een echo
pi_218807865
Hier op dag 39 eindelijk een ei en plaats genomen op de wachtbank. Dus dat is weer een cyclus van meer dan 50 dagen.

Hoe gaat het met de rest?
pi_218841445
Ik heb ook nieuws!
Ik ben zwanger! Het was even heel spannend omdat na de eerste lichte vroege test in de avond, de andere testen negatief bleven. Gelukkig had ik mij al bij een heel geduldige en lieve verloskundige aangemeld, zij bleef mij verzekeren dat zolang ik niet ongesteld word, ik gewoon zwanger ben.

Nou goed inmiddels ben ik al ruim 2 weken overtijd en zijn ook de gewone testen positief.
Volgende week een vroege echo, heel benieuwd wat er dan al te zien valt.

Ik vind het spannend om écht blij te zijn, maar elke dag dat ik niet bloed, word ik ietsje zekerder...

*O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_218848177
Leuk synoniempje gefeliciteerd! Wat spannend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')