Snap ik, dan heb je maar duidelijkheidquote:Op woensdag 9 oktober 2024 07:52 schreef margaretha_01 het volgende:
Ben nog steeds niet ongesteld geworden, maar heb dus al sinds zondag lichtroze slijmverlies.
Heb wel het gevoel dat mijn ongesteldheid zich vandaag zou kunnen doorzetten. Hoop het eigenlijk!
Ik heb ze in het verleden wel gebruikt, maar was toen meer bevestiging van wat ik op basis van andere symptomen al wel wist. Dus niet per se veel aan gehad. Kan me in jouw situatie wel voorstellen dat het fijn kan zijn om te doen!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:55 schreef margaretha_01 het volgende:
Ik ben uiteindelijk 4 dagen later ongesteld geworden, dus kan geen peil meer trekken op mijn cyclus.
Wil deze maand voor het eerst van die ovulatietests gaan gebruiken. Heeft hier toevallig iemand daar ervaring mee - en was het zinvol?
Oh poeh, dan zal je al wel even druk zat zijn ja. Wel zicht op een leuke baan dan?quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:15 schreef Debsterr het volgende:
Nee, weinig actie en zeker geen positief gevolg momenteel. Maar het is ook even goed zo, mentaal is de capaciteit ook wat beperkt door onder andere sollicitatie procedure.
Dat zeker, wel een intense job denk ik maar zit nu niet lekker op mijn plek, wat de mood thuis ook niet positief beïnvloed.quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:22 schreef Bami het volgende:
[..]
Oh poeh, dan zal je al wel even druk zat zijn ja. Wel zicht op een leuke baan dan?
Ah ja dat is wel herkenbaar, als je werk je geen energie geeft is alles thuis nog ingewikkelder. Ik ben voorzichtig aan het rondkijken naar andere functies bij dezelfde werkgever, want ben wel een beetje uitgekeken ook op wat ik nu doe. Alleen mijn collega's zijn echt geweldig, dus dat maakt dat ik nog niet mega haast heb.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat zeker, wel een intense job denk ik maar zit nu niet lekker op mijn plek, wat de mood thuis ook niet positief beïnvloed.
Twijfel of we komende ronde gaan benutten... dan zou ik wederom meteen het nieuws moeten delen (niet drinken met kerst valt echt heel erg op) en zouden ze nagenoeg tegelijk jarig zijn
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:58 schreef Bami het volgende:
Klopte mijn onderbuikgevoel toch.Wat leuk! Ook gelukt nadat je eigenlijk helemaal niet het idee hebt dat het een succesvolle poging zou zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boks met hier.
Geef je nog BV aan Pukje?
Haha idd, wel iets harder ons best gedaan dan jullie toen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:49 schreef Komkommerschijfje het volgende:
[..]
Wat leuk! Ook gelukt nadat je eigenlijk helemaal niet het idee hebt dat het een succesvolle poging zou zijn.Boks met hier.
Geef je nog BV aan Pukje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |