Hee kijk nou, nuance.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:46 schreef Straatcommando. het volgende:
What if i told dat je over het algemeen kneiterlinks én tegen massaimmigratie kan zijn
Ja je zou haast denken dat er maar twee smaken zijn.quote:
(s)linkse deugende policor woke leugens van een Gutmensch!!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:46 schreef Straatcommando. het volgende:
What if i told dat je over het algemeen kneiterlinks én tegen massaimmigratie kan zijn
If you're not with us you're against us. Twee kanten op.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja je zou haast denken dat er maar twee smaken zijn.
En de smaak die jij niet lust is de aartsvijand
jammer dat 'ze' op links dan nog steeds kroonprinces marijnissen hebbenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja je zou haast denken dat er maar twee smaken zijn.
En de smaak die jij niet lust is de aartsvijand
Gisteren was ik nog een naziquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
(s)linkse deugende policor woke leugens van een Gutmensch!!
ik ben voor goed geleide immigratie en tegen COA's en zeer tegen kneiterlinksquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:46 schreef Straatcommando. het volgende:
Nou..quote:
Dat grijze midden is bijvoorbeeld een Omtzigt. Hopelijk stelt 'ie zich verkiesbaarquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
If you're not with us you're against us. Twee kanten op.
Dat grijze gebied er midden in word steeds leger.
Akkoord. Maar ik betwijfel of de VVD de juiste partij is om je hoop op te vestigen als migratie een van je prioriteiten is. Wellicht dat de kaarten straks anders zijn geschud met een nieuwe leider, maar ik durf daar m'n hand niet voor in het vuur te steken. Bovendien valt niet uit te sluiten dat de VVD straks in zee moet met ongeveer dezelfde coalitiegenoten, wellicht dat D66 in wordt geruild voor PvdA/GL.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:17 schreef HowardRoark het volgende:
VVD is daar ook in gefaald, dat zul je mij niet zien ontkennen hoor. Rutte heeft veel te vaak toegegeven met betrekking tot migratie. Als men hier eerder wat meer strenger en standvastiger in was geweest, had men nu niet het kabinet hoeven te laten klappen om wat nareizigers.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:53 schreef aTypisch het volgende:
weet je wie ook graag grootbedrijven en industrieën nauw samen wilde laten werken met de staat op basis van een zekere ideologie?
juist ja
Polarisatie in de samenleving die door telt naar politiek?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als je elke partij individueel bekijkt zou ik wel eerder inzetten op een VVD dan een GL of D66 alleen. Ik vind het geen gekke aanname dat de poorten alleen nog maar verder open gaan/of open blijven staan als de GL het vooral voor te zeggen krijgt. Beetje het D66 van de afgelopen jaren. We kunnen roepen dat het een VVD kabinet was, maar het voelde meer als een D66 kabinet met als compensatie voor de VVD dat ze wel Rutte mochten leveren voor z'n recordje.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Akkoord. Maar ik betwijfel of de VVD de juiste partij is om je hoop op te vestigen als migratie een van je prioriteiten is. Wellicht dat de kaarten straks anders zijn geschud met een nieuwe leider, maar ik durf daar m'n hand niet voor in het vuur te steken. Bovendien valt niet uit te sluiten dat de VVD straks in zee moet met ongeveer dezelfde coalitiegenoten, wellicht dat D66 in wordt geruild voor PvdA/GL.
Overigens vind ik ook dat migratie omlaag moet worden geschroefd, daarnaast ben ik voorstander van de spreidingswet. Maar dit thema is voor mij niet doorslaggevend bij het bepalen van mijn stemvoorkeur.
Dat krijg je met hokjesdenken. Dan zie je alleen nog maar hokjes en geen individuen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vind het wat te makkelijk om de VVD daar op die manier mee weg te laten komen. Want als dat zo is, is de VVD-top blijkbaar verdomd slecht in het uitonderhandelen van een coalitieakkoord. Je bent keer op keer de grootste partij, leidt telkens de dans, en bent niet in staat om voor jou belangrijke punten een plekje te geven in het regeerakkoord. Dan doe je iets verkeerd.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als je elke partij individueel bekijkt zou ik wel eerder inzetten op een VVD dan een GL of D66 alleen. Ik vind het geen gekke aanname dat de poorten alleen nog maar verder open gaan/of open blijven staan als de GL het vooral voor te zeggen krijgt. Beetje het D66 van de afgelopen jaren. We kunnen roepen dat het een VVD kabinet was, maar het voelde meer als een D66 kabinet met als compensatie voor de VVD dat ze wel Rutte mochten leveren voor z'n recordje.
En maar bashen op elkaar. Andere meningen accepteren is er niet meer bij de laatste jaren. Word steeds zeldzamer in ieder geval.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:58 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dat krijg je met hokjesdenken. Dan zie je alleen nog maar hokjes en geen individuen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |