Hee kijk nou, nuance.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:46 schreef Straatcommando. het volgende:
What if i told dat je over het algemeen kneiterlinks én tegen massaimmigratie kan zijn
Ja je zou haast denken dat er maar twee smaken zijn.quote:
(s)linkse deugende policor woke leugens van een Gutmensch!!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:46 schreef Straatcommando. het volgende:
What if i told dat je over het algemeen kneiterlinks én tegen massaimmigratie kan zijn
If you're not with us you're against us. Twee kanten op.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja je zou haast denken dat er maar twee smaken zijn.
En de smaak die jij niet lust is de aartsvijand
jammer dat 'ze' op links dan nog steeds kroonprinces marijnissen hebbenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Gisteren was ik nog een naziquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
(s)linkse deugende policor woke leugens van een Gutmensch!!
ik ben voor goed geleide immigratie en tegen COA's en zeer tegen kneiterlinksquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:46 schreef Straatcommando. het volgende:
Nou..quote:
Dat grijze midden is bijvoorbeeld een Omtzigt. Hopelijk stelt 'ie zich verkiesbaarquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
If you're not with us you're against us. Twee kanten op.
Dat grijze gebied er midden in word steeds leger.
Akkoord. Maar ik betwijfel of de VVD de juiste partij is om je hoop op te vestigen als migratie een van je prioriteiten is. Wellicht dat de kaarten straks anders zijn geschud met een nieuwe leider, maar ik durf daar m'n hand niet voor in het vuur te steken. Bovendien valt niet uit te sluiten dat de VVD straks in zee moet met ongeveer dezelfde coalitiegenoten, wellicht dat D66 in wordt geruild voor PvdA/GL.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:17 schreef HowardRoark het volgende:
VVD is daar ook in gefaald, dat zul je mij niet zien ontkennen hoor. Rutte heeft veel te vaak toegegeven met betrekking tot migratie. Als men hier eerder wat meer strenger en standvastiger in was geweest, had men nu niet het kabinet hoeven te laten klappen om wat nareizigers.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:53 schreef aTypisch het volgende:
weet je wie ook graag grootbedrijven en industrieën nauw samen wilde laten werken met de staat op basis van een zekere ideologie?
juist ja
Polarisatie in de samenleving die door telt naar politiek?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als je elke partij individueel bekijkt zou ik wel eerder inzetten op een VVD dan een GL of D66 alleen. Ik vind het geen gekke aanname dat de poorten alleen nog maar verder open gaan/of open blijven staan als de GL het vooral voor te zeggen krijgt. Beetje het D66 van de afgelopen jaren. We kunnen roepen dat het een VVD kabinet was, maar het voelde meer als een D66 kabinet met als compensatie voor de VVD dat ze wel Rutte mochten leveren voor z'n recordje.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Akkoord. Maar ik betwijfel of de VVD de juiste partij is om je hoop op te vestigen als migratie een van je prioriteiten is. Wellicht dat de kaarten straks anders zijn geschud met een nieuwe leider, maar ik durf daar m'n hand niet voor in het vuur te steken. Bovendien valt niet uit te sluiten dat de VVD straks in zee moet met ongeveer dezelfde coalitiegenoten, wellicht dat D66 in wordt geruild voor PvdA/GL.
Overigens vind ik ook dat migratie omlaag moet worden geschroefd, daarnaast ben ik voorstander van de spreidingswet. Maar dit thema is voor mij niet doorslaggevend bij het bepalen van mijn stemvoorkeur.
Dat krijg je met hokjesdenken. Dan zie je alleen nog maar hokjes en geen individuen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vind het wat te makkelijk om de VVD daar op die manier mee weg te laten komen. Want als dat zo is, is de VVD-top blijkbaar verdomd slecht in het uitonderhandelen van een coalitieakkoord. Je bent keer op keer de grootste partij, leidt telkens de dans, en bent niet in staat om voor jou belangrijke punten een plekje te geven in het regeerakkoord. Dan doe je iets verkeerd.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als je elke partij individueel bekijkt zou ik wel eerder inzetten op een VVD dan een GL of D66 alleen. Ik vind het geen gekke aanname dat de poorten alleen nog maar verder open gaan/of open blijven staan als de GL het vooral voor te zeggen krijgt. Beetje het D66 van de afgelopen jaren. We kunnen roepen dat het een VVD kabinet was, maar het voelde meer als een D66 kabinet met als compensatie voor de VVD dat ze wel Rutte mochten leveren voor z'n recordje.
En maar bashen op elkaar. Andere meningen accepteren is er niet meer bij de laatste jaren. Word steeds zeldzamer in ieder geval.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:58 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dat krijg je met hokjesdenken. Dan zie je alleen nog maar hokjes en geen individuen.
Ik ben van mening dat het harmoniemodel uiteindelijk meer resultaat haalt, dan het conflictmodel.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En maar bashen op elkaar. Andere meningen accepteren is er niet meer bij de laatste jaren. Word steeds zeldzamer in ieder geval.
Nee, ik ben niet in die truc getuind.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind het wat te makkelijk om de VVD daar op die manier mee weg te laten komen. Want als dat zo is, is de VVD-top blijkbaar verdomd slecht in het uitonderhandelen van een coalitieakkoord. Je bent keer op keer de grootste partij, leidt telkens de dans, en bent niet in staat om voor jou belangrijke punten een plekje te geven in het regeerakkoord. Dan doe je iets verkeerd.
Is het dan wel verstandig om opnieuw je vertrouwen te stellen in de VVD? Of ben je in de opzichtige move van Rutte getuind, toen hij het kabinet liet klappen vanwege onenigheid over 'asielafspraken'.
Omvolking is een term die we hier niet willen zien fyiquote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:06 schreef 5eurofriet het volgende:
Goh na 60 jaar massaimmigratie zijn ze op links eindelijk tegen massaimmigratie hoor, poeh wee, hele steden al omgevolkt en we worden sowieso een minderheid in eigen land dankzij geboortecijfers maar nu gaan ze eindelijk er iets van zeggen. Maar vluchtelingen? Tja die moeten we natuurlijk nog steeds blijven redden, dat we daar tegen zijn gaat ook weer 60 jaar overheen.
Stem maar PVV economisch links maar streng op immigraite
Ligt er natuurlijk aan waar je prioriteiten liggen. Als het indammen van migratie voor jou een van de belangrijkste aandachtspunten is, kun je inderdaad beter VVD stemmen dan GL.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet in die truc getuind.
Ik zeg ook niet dat de VVD het geweldig heeft gedaan. Verre van. Veel te vaak op de knietjes gegaan. Ik zeg enkel als je de partijen individueel bekijkt en niet nadenkt over coalities ik wel iets meer vertrouwen zou hebben in een VVD dan GL. Dat wil niet zeggen dat ik de VVD een fantastische partij vind. Nog nooit op gestemd en ga dat ook deze keer niet doen. Maar ik heb nóg minder met partijen als GL of D66.
Welk woord gebruiken we dan voor een etnische minderheid worden in eigen land?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Omvolking is een term die we hier niet willen zien fyi
en het basisidee ervan?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Omvolking is een term die we hier niet willen zien fyi
Voor mij is het indammen van migratie belangrijk ja.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan waar je prioriteiten liggen. Als het indammen van migratie voor jou een van de belangrijkste aandachtspunten is, kun je inderdaad beter VVD stemmen dan GL.
Maar de daadkracht van de VVD op dit thema valt natuurlijk ietwat tegen. Dus als iemand van plan is om VVD te stemmen vanwege haar migratie-standpunt, dan vraag ik mij af of dat slim is.
Weet je nog uit welke koker de in 2000 ingevoerde, toch behoorlijke strenge Vreemdelingenwet, kwam?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:06 schreef 5eurofriet het volgende:
Goh na 60 jaar massaimmigratie zijn ze op links eindelijk tegen massaimmigratie hoor, poeh wee, hele steden al omgevolkt en we worden sowieso een minderheid in eigen land dankzij geboortecijfers maar nu gaan ze eindelijk er iets van zeggen. Maar vluchtelingen? Tja die moeten we natuurlijk nog steeds blijven redden, tot we daar tegen zijn gaat ook weer 60 jaar overheen.
Stem maar PVV economisch links maar streng op immigraite
Vervangingsmigratie is een term die de VN zelf ook gebruikt. Daar zie ik geen probleem in.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en het basisidee ervan?
kleine snippet natuurlijk, maar is ook gewoon in publieke kringetjes onderwerp van gesprek
ik ben er achter gekomen dat ik beter niet in NL kan zijn in mijn meest productieve jarenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Voor mij is het indammen van migratie belangrijk ja.
Zoals ik al zei ga ik ook geen VVD stemmen. Maar al helemaal geen GL. Ik zou het dan weer raar vinden als iemand die van mening is dat we minder asielzoekers binnen moeten halen maar GL of D66 gaat stemmen, omdat de VVD ook heeft laten zien dat ze er niks mee doen.
Het is bijna alsof er behoefte is aan een partij die wat doet aan het aantal asielzoekers zonder door te slaan in een extreme richting; en er dan ook daadwerkelijk iets aan te doen.
Persoonlijk vind ik dat de migratiestroom moet worden ingeperkt, maar het onderwerp is niet doorslaggevend voor het bepalen van mijn stemkeuze. Maar dan spreek ik dus alleen voor mezelf.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Voor mij is het indammen van migratie belangrijk ja.
Zoals ik al zei ga ik ook geen VVD stemmen. Maar al helemaal geen GL. Ik zou het dan weer raar vinden als iemand die van mening is dat we minder asielzoekers binnen moeten halen maar GL of D66 gaat stemmen, omdat de VVD ook heeft laten zien dat ze er niks mee doen.
Het is bijna alsof er behoefte is aan een partij die wat doet aan het aantal asielzoekers zonder door te slaan in een extreme richting; en er dan ook daadwerkelijk iets aan te doen.
Wat bedoel je met 'klimaat speelt een grote rol' vraag ik mij dan altijd af?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:12 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik vind het heel lastig. Voor mij speelt klimaat een behoorlijk grote rol, maar immigratie ook. Ik kan de twee ook niet los van elkaar zien.
Daarnaast ben ik er ook klaar mee dat je voor mijn gevoel vrijwel alles kan maken als je maar (heel) veel geld hebt en de rekening telkens bij de burger terecht komt. Dan zou je zeggen dat ik links moet stemmen, maar de partijen die zich nu als links profileren vind op op gebied van immigratie veel te zwak en veel te gefocust op klimaat.
Ook met het ook op migratie lijkt me dat geen verkeerd idee, scheelt in de toekomst juist weer mensen die vanwege een onleefbaarder wordend klimaat willen/moeten gaan verkassen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:12 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik vind het heel lastig. Voor mij speelt klimaat een behoorlijk grote rol, maar immigratie ook. Ik kan de twee ook niet los van elkaar zien.
Daarnaast ben ik er ook klaar mee dat je voor mijn gevoel vrijwel alles kan maken als je maar (heel) veel geld hebt en de rekening telkens bij de burger terecht komt. Dan zou je zeggen dat ik links moet stemmen, maar de partijen die zich nu als links profileren vind op op gebied van immigratie veel te zwak en veel te gefocust op klimaat.
Dat is in grote lijnen hoe ik naar kijk ook. Rekening komt veel te vaak bij de burger te liggen (en dan juist weer de lage/midden klassen die het al zo krap hebben tegenwoordig), te veel focus op klimaat en er word te weinig gedaan aan de instroom.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:12 schreef Straatcommando. het volgende:
Ook zo'n heerlijke inderdaad.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Pompeuze populist met zijn 'deze zomerstorm is het gevolg van klimaatverandering'.
Nou daar heb je dan verkeerd achter gekomenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben er achter gekomen dat ik beter niet in NL kan zijn in mijn meest productieve jaren
op welke partij je ook stemt, ze komen het afromen en herverdelen, ook van ons/je schrale salaris (lees besteden aan de grootste bevolkingsgroep, in ons geval de 60+ bubbel)
mehquote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Vervangingsmigratie is een term die de VN zelf ook gebruikt. Daar zie ik geen probleem in.
Omvolking is een term uit obscure complottheorieën
foute aannamequote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:16 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Nou daar heb je dan verkeerd achter gekomen
ik neem aan dat je productieve jaren nog niet gekomen zijn n je dit zit te overdenken op je zolderkamertje onder het genot van een gebakje van je moeder
Als je een beetje handig bent met gereedschap en je ZZP er wordt dan kun je het nergens beter verdienen dan in Nederland
Klimaat is in deze een parapluterm voor maatregelen die ons (lokale)klimaat kunnen verbeteren. Uitstoot van broeikasgassen bijvoorbeeld, maar ook op veel kleinere schaal. Denk aan vervuild koelwater, PFAS vervuilde plassen, etc.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'klimaat speelt een grote rol' vraag ik mij dan altijd af?
Als je stem ergens geen invloed op heeft, is het het klimaat
j ekannog geen schroevedraaier vast houden dusquote:
Het onderwerp is dan ook absoluut niet taboequote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
meh
vind die term nuttiger/inhoudelijker dan het hier veelal gebruikte woord wappie bijvoorbeeld
maar dat is wel erg offtopic
timmermans is daar niet van, die komt vanuit de toren van babelbrussel naar ons afgedaald
en dat is dan of onze nieuwe redder vanaf links of het groene gevaar van binnenuit!!
Daarom vind ik het ook belangrijk, maar rationaliteit is soms ver te zoeken.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ook met het ook op migratie lijkt me dat geen verkeerd idee, scheelt in de toekomst juist weer mensen die vanwege een onleefbaarder wordend klimaat willen/moeten gaan verkassen.
dus meer milieu en omgeving?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Klimaat is in deze een parapluterm voor maatregelen die ons (lokale)klimaat kunnen verbeteren. Uitstoot van broeikasgassen bijvoorbeeld, maar ook op veel kleinere schaal. Denk aan vervuild koelwater, PFAS vervuilde plassen, etc.
Potato potato. Tomato tomato. De theorie/concept blijft hetzelfde, alleen het naampje is anders.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Vervangingsmigratie is een term die de VN zelf ook gebruikt. Daar zie ik geen probleem in.
Omvolking is een term uit obscure complottheorieën
ja hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ook met het ook op migratie lijkt me dat geen verkeerd idee, scheelt in de toekomst juist weer mensen die vanwege een onleefbaarder wordend klimaat willen/moeten gaan verkassen.
De wereldbevolking stijgt een stuk sneller dan de temperatuur heurquote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ah, iemand die nooit of te nimmer PvdA of GL zou stemmen raad anderen aan om vooral geen PvdA/GL te stemmen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ook zo'n heerlijke inderdaad.
Die vent is niet goed wijs. En de mensen die op hem stemmen realiseren zich echt niet op wat ze gaan stemmen.
Werkelijk, hou je potlood zo ver mogelijk bij dat vakje vandaan.
Daarom vind ik het ook belangrijk, maar rationaliteit is soms ver te zoeken.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat is eerder een ding dan klimaat, maar zoals pompom hierboven aangeeft is bijdrage aan verminderen van broeikasgassen ook van belang omdat de wereld op bepaalde plekken anders onleefbaar wordt, wat weer migratiestromen veroorzaakt. Gaan wij dat in ons eentje tegen houden? Neen. Ik vind het echter wel mega asociaal om er niets aan te doenmquote:
Vertel het die mensen dan eens. Waar gaan ze op stemmen? En probeer het zonder terminologie als 'die man is niet goed wijs'.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En de mensen die op hem stemmen realiseren zich echt niet op wat ze gaan stemmen.
nee daar heb ik mensen voorquote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:17 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
j ekannog geen schroevedraaier vast houden dus
Nee dat is het niet en we willen het gewoon niet hebben.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Potato potato. Tomato tomato. De theorie/concept blijft hetzelfde, alleen het naampje is anders.
Elitair.quote:
Het ding met klimaatmaatregelen... klinkt allemaal heel nobel. Is ook nobel. Maar het kost de burger een hoop. Maakt niet zoveel uit als je er goed voor staat, veel spaart en daar geen zorgen over hebt, maar het stapelt wel op voor grote groepen in de samenleving. Die kosten zouden het nog waard kunnen zijn als het wereldwijd zou gebeuren, of als we ook een daadwerkelijk effect zouden merken. Maar uiteindelijk zijn wij maar een klein landje. Alle winst die we hier boeken is al heel minimaal (kijk naar de winst van dat miljarden pakket waar het een tijd geleden over ging), maar het helpt niet als die winst elders in de wereld weer gecompenseerd word omdat ze het daar wat minder belangrijk vinden. Het is niet zo dat wij er met een miljardenpakket voor gaan zorgen dat we later minder asielzoekers krijgen omdat het klimaat daar kut is. Sowieso komen de meesten deze kant op omdat ze financieel vooruit willen gaan, of omdat ze hun leven ergens niet zeker zijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Mag je doen, stem daar ook niet op.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, iemand die nooit of te nimmer PvdA of GL zou stemmen raad anderen aan om vooral geen PvdA/GL te stemmen.
Zal ik anders ook een negatief stemadvies afgeven voor de PVV en FvD?
oh ja ik heb niet zoveel met stemmen op een partij om het weer te veranderenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook belangrijk, maar rationaliteit is soms ver te zoeken.
[..]
Dat is eerder een ding dan klimaat, maar zoals pompom hierboven aangeeft is bijdrage aan verminderen van broeikasgassen ook van belang omdat de wereld op bepaalde plekken anders onleefbaar wordt, wat weer migratiestromen veroorzaakt. Gaan wij dat in ons eentje tegen houden? Neen. Ik vind het echter wel mega asociaal om er niets aan te doenm
Ga eens naar de website van het CBS zou ik zeggen. Er is in de verste verte geen sprake van dat de autochtoon in de minderheid wordt gedrukt. De steigende populatie heeft inderdaad met immigratie te maken, maar vooral omdat we steeds ouder worden. Dat het het laatste jaar vrij hard is gegaan komt met name door de oorlog in oekraine. Als er nou eens wat werd gedaan aan veiligelanders zou het er een stuk beter uitzien. Oh, en ik ben gematigd links.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:10 schreef 5eurofriet het volgende:
[..]
Welk woord gebruiken we dan voor een etnische minderheid worden in eigen land?
jeetjequote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, iemand die nooit of te nimmer PvdA of GL zou stemmen raad anderen aan om vooral geen PvdA/GL te stemmen.
Zal ik anders ook een negatief stemadvies afgeven voor de PVV en FvD?
Ja en dat staat me dus weer enorm tegen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
oh ja ik heb niet zoveel met stemmen op een partij om het weer te veranderen
vind dat wel erg knap van timmermans en consorten, dat ze dat als merkje hebben weten te krijgen
stem op mij voor een beter klimaat
Wat is het dan?quote:
Ah, monkey out of the sleeve. Alleen omdat het woordje gebruikt wordt door mensen met wat aparte ideeën... right, zelfs de vn heeft het er dus over alleen in een andere goedgekeurde term.quote:en we willen het gewoon niet hebben.
Er zijn ook gewoon mensen die het niet kunnen betalen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook belangrijk, maar rationaliteit is soms ver te zoeken.
[..]
Dat is eerder een ding dan klimaat, maar zoals pompom hierboven aangeeft is bijdrage aan verminderen van broeikasgassen ook van belang omdat de wereld op bepaalde plekken anders onleefbaar wordt, wat weer migratiestromen veroorzaakt. Gaan wij dat in ons eentje tegen houden? Neen. Ik vind het echter wel mega asociaal om er niets aan te doenm
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)C5%20miljoen,procent)%20niet%20in%20Nederland%20geboren.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:22 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
[..]
Ga eens naar de website van het CBS zou ik zeggen. Er is in de verste verte geen sprake van dat de autochtoon in de minderheid wordt gedrukt. De steigende populatie heeft inderdaad met immigratie te maken, maar vooral omdat we steeds ouder worden. Dat het het laatste jaar vrij hard is gegaan komt met name door de oorlog in oekraine. Als er nou eens wat werd gedaan aan veiligelanders zou het er een stuk beter uitzien. Oh, en ik ben gematigd links.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja en dat staat me dus weer enorm tegen.
CBS zegt dat 3rde generatie Mohammed net zo Nederlands is als jij en ik. We weten niet eens hoe ver de "vervanginsgmigratie" al is. Je ziet hoe links er in Amerika op reageert waar het wel duidelijk is dat het gaat gebeuren en daar is de houding "ja wat is daar mis mee" of "ja dat is goed" en dat zal hier niet anders zijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:22 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
[..]
Ga eens naar de website van het CBS zou ik zeggen. Er is in de verste verte geen sprake van dat de autochtoon in de minderheid wordt gedrukt. De steigende populatie heeft inderdaad met immigratie te maken, maar vooral omdat we steeds ouder worden. Dat het het laatste jaar vrij hard is gegaan komt met name door de oorlog in oekraine. Als er nou eens wat werd gedaan aan veiligelanders zou het er een stuk beter uitzien. Oh, en ik ben gematigd links.
fvd zie ik niet snel helemaal verdwijnen. Raar genoeg zijn er zat mensen die hem achterna lopen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:25 schreef Bocaj het volgende:
Er is 1 voordeel.
Ik verwacht dat de versplintering gaat stoppen.
- Groep van Haga
- Fractie den Haan
- Forum
- Bij1
- Gundogan
Konden wel eens verdwijnen!
Den Haag is een stad waar meer dan 200 nationaliteiten met elkaar leven, wonen en werken. Meer dan 50 % van de bewoners heeft een migratieachtergrond.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:26 schreef 5eurofriet het volgende:
[..]
CBS zegt dat 3rde generatie Mohammed net zo Nederlands is als jij en ik. We weten niet eens hoe ver de "vervanginsgmigratie" al is. Je ziet hoe links er in Amerika op reageert waar het wel duidelijk is dat het gaat gebeuren en daar is de houding "ja wat is daar mis mee" of "ja dat is goed" en dat zal hier niet anders zijn.
waarom is dat een voordeel?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:25 schreef Bocaj het volgende:
Er is 1 voordeel.
Ik verwacht dat de versplintering gaat stoppen.
- Groep van Haga
- Fractie den Haan
- Forum
- Bij1
- Gundogan
Konden wel eens verdwijnen!
Niets om je over zorgen te maken dus. In de grote steden ligt het wat extremer, eens.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:25 schreef matthijst het volgende:
[..]
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)C5%20miljoen,procent)%20niet%20in%20Nederland%20geboren.
Van de 17,5 miljoen inwoners op 1 januari 2021, zijn er:
2,5 miljoen (14 procent) niet in Nederland geboren.
2,0 miljoen in NL geboren, met 1 of 2 Buitenlandse ouders
En vraag vervolgens wat ze zijn...quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:26 schreef 5eurofriet het volgende:
[..]
CBS zegt dat 3rde generatie Mohammed net zo Nederlands is als jij en ik. We weten niet eens hoe ver de "vervanginsgmigratie" al is. Je ziet hoe links er in Amerika op reageert waar het wel duidelijk is dat het gaat gebeuren en daar is de houding "ja wat is daar mis mee" of "ja dat is goed" en dat zal hier niet anders zijn.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:29 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Niets om je over zorgen te maken dus. I
Grote steden meer dan 50% allochtoon, dus het is maar waar je woont.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:29 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Niets om je over zorgen te maken dus. In de grote steden ligt het wat extremer, eens.
Minder rekening houden met en sneller vormen van coalities. (Minder gedoe ook.)quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waarom is dat een voordeel?
we hebben in dat zaaltje op elke stoel een volksvertegenwoordiger zitten (is de bedoeling)
dan is het hartstikke gezond om daar ook veel verschillende stromingen en partijen te hebben
of misschien bedoel je iets anders
je buurman , op de dagen dat ie uit zijn scootmobiel kan komenquote:
Ik heb nergens last van en ik woon in R'dam e.o.. Het zijn de mensen in de periferie die het hardst moord en brand schreeuwen. omdat ze zich gek laten maken.quote:
Nee die snappen ook wel dat ze niet echt Nederlander zijn en veel zullen je ook in een verhit gesprek triomfantelijk vertellen hoe "wij het hier gaan overnemen".quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En vraag vervolgens wat ze zijn...
Kan me de vlaggen nog herinneren afgelopen November in die specifieke buurten.
Waren ze rood-wit-blauw/oranje?
Meh...
is dat het hoofddoel van de tweede kamer?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Minder rekening houden met en sneller vormen van coalities. (Minder gedoe ook.)
ben jij de fokker die multimiljonair is, een piemel van 33 cm heeft en in een Bugatti rijd op zondag ?/quote:
Jij spreekt ze als rasechte racist natuurlijk dagelijks.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:32 schreef 5eurofriet het volgende:
[..]
Nee die snappen ook wel dat ze niet echt Nederlander zijn en veel zullen je ook in een verhit gesprek triomfantelijk vertellen hoe "wij het hier gaan overnemen".
neequote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:33 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ben jij de fokker die multimiljonair is, een piemel van 33 cm heeft en in een Bugatti rijd op zondag ?/
Ja ik heb wel in multiculturele chatgroeps gezeten en 9 van de 10 keer is het die houding.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij spreekt ze als rasechte racist natuurlijk dagelijks.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:35 schreef 5eurofriet het volgende:
[..]
Ja ik heb wel in multiculturele chatgroeps gezeten en 9 van de 10 keer is het die houding.
Je weet dat er ook een echte wereld is?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:35 schreef 5eurofriet het volgende:
[..]
Ja ik heb wel in multiculturele chatgroeps gezeten en 9 van de 10 keer is het die houding.
Oh dus wat mensen hier op dit forum zeggen is ook allemaal nep? Ik moet op straat een willekeurig groepje marokkanen aanspreken met gevaar voor eigen leven omdat je dan pas hun echte mening hoort?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je weet dat er ook een echte wereld is?
Jep. Vaak genoeg meegemaakt inderdaad.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:32 schreef 5eurofriet het volgende:
[..]
Nee die snappen ook wel dat ze niet echt Nederlander zijn en veel zullen je ook in een verhit gesprek triomfantelijk vertellen hoe "wij het hier gaan overnemen".
Marokkanen staan inderdaad alleen in groepjes op straat jaquote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:37 schreef 5eurofriet het volgende:
[..]
Oh dus wat mensen hier op dit forum zeggen is ook allemaal nep? Ik moet op straat een willekeurig groepje marokkanen aanspreken met gevaar voor eigen leven omdat je dan pas hun echte mening hoort?
Juist op het internet durven mensen wat meer toe tegeven hoe ze echt over dingen denken dankzij de anonimiteit.
Mwah, ik zal niet zeggen dat de PVV heel veel voor elkaar krijgt maar met best wat sommige stemmingen is de motie aangenomen of verworpen als coalitie er niet uit komt.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:41 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
En dan lekker je stem weggooien door de op de PVV te stemmen.
Altijd vermakelijk dat soort mensen
Waar? Hoe? In welke setting?quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je weet dat er ook een echte wereld is?
Werk eens een tijdje met ze samen zou ik zeggen....quote:
Hou je je nu van de domme, zit je te trollen of heb je het gewoon echt niet door?quote:
Wat mij betreft, als je kneiterlinks bent, ben je automatisch tegen massa immigratie. Als in klassiek sociaal democratisch links.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Oprechte vraag.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hou je je nu van de domme, zit je te trollen of heb je het gewoon echt niet door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |