Jij weet wel wat genieten is.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
https://www.graskopgorgeliftcompany.co.za/
Dus ik krijg dit keer niet de schuld?quote:
Nee morgen gaat ie weer losquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus ik krijg dit keer niet de schuld?
Het eendje iddquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Zei er iemand iets over mollen? [ afbeelding ]
Ik heb 3x mijn examen gemold.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Zei er iemand iets over mollen? [ afbeelding ]
Een eendje stoot zich niet 4 keer aan dezelfde steen?quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb 3x mijn examen gemold.![]()
Cursus artikelen toevoegen in het systeem. Als het goed is dan heb ik hem vandaag goed gedaan.
En anders morgen nog een keer proberenquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb 3x mijn examen gemold.![]()
Cursus artikelen toevoegen in het systeem. Als het goed is dan heb ik hem vandaag goed gedaan.
Zoiets ofzo.... Maar badeendjes hebben geen last van stenen in het bad.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
Een eendje stoot zich niet 4 keer aan dezelfde steen?
Als dat ook zo bij je eigen leeftijd werkt valt het wel tegen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook
Ik schatte eerst voorzichtig 5 jaar, en toen ging ik tellen
Ik kan niet blijven proberen, het moet ook volbracht worden. Mijn ervaring is dat ik het leer door er echt mee te werken en en collega te vragen als ik het even niet weet.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
En anders morgen nog een keer proberen
Dat gaan we morgen doen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij weet wel wat genieten is.
Leuke aapjes gezien vandaag?quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat gaan we morgen doen.
En ja, ik geniet.
Alphavillequote:Op donderdag 20 juli 2023 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als dat ook zo bij je eigen leeftijd werkt valt het wel tegen.
Ik geniet met je mee.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat gaan we morgen doen.
En ja, ik geniet.
Ik moest vorige week even nadenken, maar mijn eerste ingeving was toch goedquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als dat ook zo bij je eigen leeftijd werkt valt het wel tegen.
Gelukkig had je je paspoort bij je.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moest vorige week even nadenken, maar mijn eerste ingeving was toch goed
Krijg jij ook verzoeken voor schoonmaakploegen in treinen?quote:
Was niet nodig.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijg jij ook verzoeken voor schoonmaakploegen in treinen?![]()
https://www.ad.nl/den-haa(...)n-gebroken~a2f30eac/
Ik kan het bericht niet lezen maar ik ken het wel. De trein is doorgereden naar Rotterdam waar een ambulance klaarstond. De kinderen mochten mee in een politie auto achter de ambulance aan. Moeder en kind maken het goed.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijg jij ook verzoeken voor schoonmaakploegen in treinen?![]()
https://www.ad.nl/den-haa(...)n-gebroken~a2f30eac/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |