Volgens mij alleen nog niet opgepikt door de Nederlandse persquote:
quote:
Nou ja, live coverage verwacht ik ook weer niet. Ben benieuwd wat er volgt. Hangt natuurlijk ook erg af van wat er verteld wordt.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:25 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Volgens mij alleen nog niet opgepikt door de Nederlandse pers.
Even los van het feit wat er allemaal klopt of niet. Het is toch behoorlijk nieuwswaardig dat op zo'n hoog niveau dit topic besproken wordt?
Maar de Telegraaf vindt "Douwe Bob opent pannenkoekenrestaurant in Egmond aan Zee" belangrijker.
Het is inderdaad dieptriest dat dergelijke zaken niet in de mainstream pers terecht lijken te komen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:25 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Volgens mij alleen nog niet opgepikt door de Nederlandse pers.
Even los van het feit wat er allemaal klopt of niet. Het is toch behoorlijk nieuwswaardig dat op zo'n hoog niveau dit topic besproken wordt?
Maar de Telegraaf vindt "Douwe Bob opent pannenkoekenrestaurant in Egmond aan Zee" belangrijker.
Denk dat ze eerst de kat uit de boom kijken of dit geen nothingburger is. Lijkt me logisch en verstandig.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:28 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Het is inderdaad dieptriest dat dergelijke zaken niet in de mainstream pers terecht lijken te komen.
Juist deze hearing is bedoeld voor regular Joe/ Jan met de Pet, het feit dat dit speelt, dat er serieus wordt omgegaan met UFO/UAP, en niet dat het alleen maar gekkigheid en aluhoedjes is.
Het is deels onbekendheid met dit soort hearings, deels onbegrip voor het topic. Ook in 2017 na het beamen door het Pentagon dat de Tic-tac echt is en van onbekende oorsprong, is er geen aandacht voor dit topic.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Denk dat ze eerst de kat uit de boom kijken of dit geen nothingburger is. Lijkt me logisch en verstandig.
George Knapp zit ook achter Grusch dacht ik?quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:35 schreef Faceman_ het volgende:
[..]
Shawn Rayn zie ik op de achtergrond zitten eveneens Jeremy Corbell. Ik mis alleen Greer.
Omdat dat nog helemaal niet wil zeggen dat het buitenaards is. Terecht dat het geen groot nieuws was.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:34 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Het is deels onbekendheid met dit soort hearings, deels onbegrip voor het topic. Ook in 2017 na het beamen door het Pentagon dat de Tic-tac echt is en van onbekende oorsprong, is er geen aandacht voor dit topic.
Ook dan lijkt het me best wel groot nieuws want dan zou er een land technologisch een enorme voorsprong hebben genomen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Omdat dat nog helemaal niet wil zeggen dat het buitenaards is. Terecht dat het geen groot nieuws was.
Dus als erkend wordt dat er met grote regelmaat voertuigen door het luchtruim vliegen met volledig onbekende oorsprong, en onverklaarbare manieren van voortbewegen, is dat alleen nieuwswaardig wanneer hun oorsprong buitenaards is?quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Omdat dat nog helemaal niet wil zeggen dat het buitenaards is. Terecht dat het geen groot nieuws was.
Zou kunnen, heb hem niet gezien.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:37 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
George Knapp zit ook achter Grusch dacht ik?
Klopt, maar die is classified omdat het blijkbaar ontzettend moeilijk is om dat te kunnen vrijgeven.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:43 schreef alpeko het volgende:
Er is dus ook een radar tape van het Tictac object.
Op Twitterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |