Volgens mij alleen nog niet opgepikt door de Nederlandse persquote:
quote:
Nou ja, live coverage verwacht ik ook weer niet. Ben benieuwd wat er volgt. Hangt natuurlijk ook erg af van wat er verteld wordt.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:25 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Volgens mij alleen nog niet opgepikt door de Nederlandse pers.
Even los van het feit wat er allemaal klopt of niet. Het is toch behoorlijk nieuwswaardig dat op zo'n hoog niveau dit topic besproken wordt?
Maar de Telegraaf vindt "Douwe Bob opent pannenkoekenrestaurant in Egmond aan Zee" belangrijker.
Het is inderdaad dieptriest dat dergelijke zaken niet in de mainstream pers terecht lijken te komen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:25 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Volgens mij alleen nog niet opgepikt door de Nederlandse pers.
Even los van het feit wat er allemaal klopt of niet. Het is toch behoorlijk nieuwswaardig dat op zo'n hoog niveau dit topic besproken wordt?
Maar de Telegraaf vindt "Douwe Bob opent pannenkoekenrestaurant in Egmond aan Zee" belangrijker.
Denk dat ze eerst de kat uit de boom kijken of dit geen nothingburger is. Lijkt me logisch en verstandig.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:28 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Het is inderdaad dieptriest dat dergelijke zaken niet in de mainstream pers terecht lijken te komen.
Juist deze hearing is bedoeld voor regular Joe/ Jan met de Pet, het feit dat dit speelt, dat er serieus wordt omgegaan met UFO/UAP, en niet dat het alleen maar gekkigheid en aluhoedjes is.
Het is deels onbekendheid met dit soort hearings, deels onbegrip voor het topic. Ook in 2017 na het beamen door het Pentagon dat de Tic-tac echt is en van onbekende oorsprong, is er geen aandacht voor dit topic.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Denk dat ze eerst de kat uit de boom kijken of dit geen nothingburger is. Lijkt me logisch en verstandig.
George Knapp zit ook achter Grusch dacht ik?quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:35 schreef Faceman_ het volgende:
[..]
Shawn Rayn zie ik op de achtergrond zitten eveneens Jeremy Corbell. Ik mis alleen Greer.
Omdat dat nog helemaal niet wil zeggen dat het buitenaards is. Terecht dat het geen groot nieuws was.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:34 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Het is deels onbekendheid met dit soort hearings, deels onbegrip voor het topic. Ook in 2017 na het beamen door het Pentagon dat de Tic-tac echt is en van onbekende oorsprong, is er geen aandacht voor dit topic.
Ook dan lijkt het me best wel groot nieuws want dan zou er een land technologisch een enorme voorsprong hebben genomen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Omdat dat nog helemaal niet wil zeggen dat het buitenaards is. Terecht dat het geen groot nieuws was.
Dus als erkend wordt dat er met grote regelmaat voertuigen door het luchtruim vliegen met volledig onbekende oorsprong, en onverklaarbare manieren van voortbewegen, is dat alleen nieuwswaardig wanneer hun oorsprong buitenaards is?quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Omdat dat nog helemaal niet wil zeggen dat het buitenaards is. Terecht dat het geen groot nieuws was.
Zou kunnen, heb hem niet gezien.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:37 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
George Knapp zit ook achter Grusch dacht ik?
Klopt, maar die is classified omdat het blijkbaar ontzettend moeilijk is om dat te kunnen vrijgeven.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:43 schreef alpeko het volgende:
Er is dus ook een radar tape van het Tictac object.
Op Twitterquote:
Sluit in ieder geval een optische illusie uit.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:44 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Klopt, maar die is classified omdat het blijkbaar ontzettend moeilijk is om dat te kunnen vrijgeven.
huh? dus alleen als het buitenaards is dan is het nieuwswaardig? kweenie, maar ik ben blij dat jij het nieuws niet moet verzorgen, dat zou een saaie boel worden.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Cutting edge geheime militaire techniek blijft meestal uit de media inderdaad. Dingen waar geen aannemelijke of werkbare hypothesen voor zijn ook.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:41 schreef naamdrager het volgende:
[..]
Dus als erkend wordt dat er met grote regelmaat voertuigen door het luchtruim vliegen met volledig onbekende oorsprong, en onverklaarbare manieren van voortbewegen, is dat alleen nieuws wnneer hun oorsprong buitenaards is?
Dit dus. Het sterkste en meest geavanceerde leger ter wereld die bepaalde objecten in de lucht niet kan verklaren is gewoon best belangrijk nieuws. Dat heeft niets te maken met "groene mannetjes".quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:47 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
huh? dus alleen als het buitenaards is dan is het nieuwswaardig? kweenie, maar ik ben blij dat jij het nieuws niet moet verzorgen, dat zou een saaie boel worden.
Punt is dat er dus kennelijk fenomenen zijn die zelfs de VS niet kan verklaren. kan zijn dat het Kim Yung is, kan zijn dat het Atlantis is, of misschien heeft het Bolzaman brein alzheimer, wat het is... geen idee, ik niet, niemand niet, maar het feit dat het opzienbarend genoeg is voor deze ehissa zou je moeten doen vermoeden dat er iets aan de hand is... iets nieuwswaardigs
Klopt, maar dat is al een hele tijd bekend. Verdiep je maar eens in het hele tic-tac verhaal.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:45 schreef alpeko het volgende:
[..]
Sluit in ieder geval een optische illusie uit.
Sorry maar uiteindelijk kom je dan toch uit bij ongefundeerde speculatie. Extraordinary claims require extraordinary evidence. Het is goed dat er mensen zich mee bezig houden en het is goed dat deze hearing er is, maar ben blij dat het reguliere nieuws de kat uit de boom kijkt en hier niet sensationeel op induiken.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:47 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
huh? dus alleen als het buitenaards is dan is het nieuwswaardig? kweenie, maar ik ben blij dat jij het nieuws niet moet verzorgen, dat zou een saaie boel worden.
Punt is dat er dus kennelijk fenomenen zijn die zelfs de VS niet kan verklaren. kan zijn dat het Kim Yung is, kan zijn dat het Atlantis is, of misschien heeft het Bolzaman brein alzheimer, wat het is... geen idee, ik niet, niemand niet, maar het feit dat het opzienbarend genoeg is voor deze ehissa zou je moeten doen vermoeden dat er iets aan de hand is... iets nieuwswaardigs
Ok zie diep zat ik er nog niet in. Ken de beelden en de bron er van. Waardoor dit voor mij ook in een andere categorie valt dan de filmpjes die amateurs schieten en waarvan de authenticiteit dus ook niet vast staat. Die neem ik voor kennis aan. Door deze ben ik echt wel overtuigd geraakt van het feit dat het fenomeen echt is. Wat er achter zit laat ik open. Maar Aardse menselijke oorsprong acht ik onwaarschijnlijk omdat het spot met veel natuurkundige wetten die we kennen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:51 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is al een hele tijd bekend. Verdiep je maar eens in het hele tic-tac verhaal.
Het is m.i. het meest bizarre wat ik ooit heb gezien. Eigenlijk sluit het alles qua optische illusie of vogel of whatever uit. Letterlijk niemand heeft ook een verklaring.
Als nieuws hoef je er toch geen oorzaak aan te kunnen hangen om het als nieuws te brengen? Een auto die inrijdt op publiek is ook al nieuws voordat we weten of het een aanslag was of een noodlottig ongeval? Als er objecten door onze lucht vliegen die dingen doen we niet kunnen verklaren dan is dat nieuws. Punt! Oorsprong doet er niet toe. Al snap ik de terughoudendheid wel.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Sorry maar uiteindelijk kom je dan toch uit bij ongefundeerde speculatie. Extraordinary claims require extraordinary evidence. Het is goed dat er mensen zich mee bezig houden en het is goed dat deze hearing er is, maar ben blij dat het reguliere nieuws de kat uit de boom kijkt en hier niet sensationeel op induiken.
Je bedoelt natuurlijk: welkom nieuwe users!quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:56 schreef Discombobulate het volgende:
Laten we het vooral bij het onderwerp zelf houden, ik merk al weer dat heel veel nieuwe users, die dit voor het eerst lezen, vol lopen te speculeren. Laten we aub de boel niet bevuilen.
Dat ook.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:58 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk: welkom nieuwe users!
Staat niet in de planning volgens mij.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:09 schreef Discombobulate het volgende:
Komt er ook nog een classified hearing?
Nee, heeft hij volgens mij nooit zelf gezien, maar z'n vliegmaatjes wel bijna dagelijks. Ook tijdens het filmen van de GIMBAL video waren er zes van die dingen in formatie te zien op de radar. "There's a whole fleet of 'm, look on the ASA" audio fragment. De GIMBAL zelf was niet zo'n ding.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:12 schreef Faceman_ het volgende:
Graves zag een UAP in de vorm van een kubus omhuld door een bol.
Ja, makkelijk om langsheen te gaan, maar Grusch zegt dat hij bang is om vermoord te worden. Heftig. En dan toch daar zitten.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:13 schreef Faceman_ het volgende:
De getuigen worden bedreigd volgens Grusch, dat maakt wat Steven Greer hierover zegt ook wel geloofwaardig.
Er is weinig sensationeel aan een hearing, lijkt me.. je hebt ook al een raar gevoel voor sensatie. Nou goed sterkte anyway...quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Sorry maar uiteindelijk kom je dan toch uit bij ongefundeerde speculatie. Extraordinary claims require extraordinary evidence. Het is goed dat er mensen zich mee bezig houden en het is goed dat deze hearing er is, maar ben blij dat het reguliere nieuws de kat uit de boom kijkt en hier niet sensationeel op induiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |