ja eens. Absolute parel m.i.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:58 schreef Faraday01 het volgende:
Envoor watersportcentrum Proosdij die vandaag netjes de laatste termijn afgelost hebben
Arbeidsmigranten zullen nodig blijven zelfs als de economie een dip krijgt. De overheid zal strengere eisen kunnen gaan stellen dat klopt. Ook nu al wordt gebruik gemaakt van een SNF keurmerk. Grote werkgevers willen absoluut niet negatief in het nieuws komen en doen alleen zaken met uitzendbureaus/huisvesters die zich daaraan conformeren.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Op dit moment wel, de vraag is wat het beleid over 3 jaar is. Ik voorzie dat ook kritisch naar arbeidsmigratie gekeken worden als het gaat om het tekort aan huisvesting voor permanente bewoning.
Al met al denk ik dat het risico te overzien is maar ik begrijp niet waarom er niet wat meer afgelost wordt. Huisvesting voor arbeidsmigranten is namelijk ontzettend lucratief dus dat moet echt wel kunnen.
Even vergelijken.1e jaar na kosten onder de 6%. min de box 3 heffing = minder dan 4%.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:20 schreef Horsemen het volgende:
Nieuw 2 jarig SiG project:
Heisterberg 4H te Hoensbroek LIVE 27 juli 2023 om 11.00 uur
Vandaag presenteren wij een nieuw project aan de Heisterberg 4H te Hoensbroek. Je kunt vanaf 27 juli 2023 om 11.00 uur investeren. Het betreft een appartement met 2 slaapkamers, berging en een gezamenlijke buitentuin. Het object is gelegen in de buurt De Dem. Het betreft het voormalige "Gezellenhuis". De woning is redelijk tot goed te bereiken met veel voorzieningen in de buurt.
https://investeren.sameni(...)broek-heisterberg-4h
is er een fok-threat die verder in gaat op Raisin? Wil me er toch eens op inlezen...quote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:46 schreef zeeland6 het volgende:
[..]
Even vergelijken.1e jaar na kosten onder de 6%. min de box 3 heffing = minder dan 4%.
1 jaars deposito bij Raisin staat al op 4,2% nog voor de verhoging donderdag door de ECB.
Alleen schijf 1A nog interessant voor 5 jaar 7,25%.
Nu Levy de Block nog.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:58 schreef Faraday01 het volgende:
Envoor watersportcentrum Proosdij die vandaag netjes de laatste termijn afgelost hebben
WGR / Banken met hoge rente topic! #85quote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:50 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
is er een fok-threat die verder in gaat op Raisin? Wil me er toch eens op inlezen...
quote:Je hebt geinvesteerd in het project aan de Rijksstraatweg 60 en 62 te Dordrecht. Het einde van de looptijd is op 25 juli 2023. De projecteigenaar had het voornemen om het project af te lossen maar heeft er op het laatste moment voor gekozen om het project bij ons te herfinancieren. Wij zijn druk bezig om de herfinanciering op te starten. Vanwege het te laat aflossen gaat de projecteigenaar een dubbele dagrente betalen vanaf 25 juli 2023 tot de uiteindelijke aflosdatum aan de investeerders in dit project.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet wel dat Raisin hard afgefakkeld wordt in reviews. Over fouten en problemen met geld terugstorten en zeer slecht bereikbare klantenservice ergens in het buitenland. Ik zat het laatst te overwegen, maar heb toch besloten om spaargeld in een 1jr deposito bij Centraal Beheer te storten (momenteel 2,25%)quote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:50 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
is er een fok-threat die verder in gaat op Raisin? Wil me er toch eens op inlezen...
Zal wel aan mij liggen maar deze zin komt op mij over als een schot hagel met moeilijke woorden.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:22 schreef InVestEerder het volgende:
1. Kosten voor juridisch advies met betrekking tot het verlijden van de juridische akte
Dan kan je ook naar knab, NIBC of leaseplanbank. Die zitten al op 2,5% voor 1 jaarquote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:56 schreef ShowMeTheMoney het volgende:
[..]
Ik weet wel dat Raisin hard afgefakkeld wordt in reviews. Over fouten en problemen met geld terugstorten en zeer slecht bereikbare klantenservice ergens in het buitenland. Ik zat het laatst te overwegen, maar heb toch besloten om spaargeld in een 1jr deposito bij Centraal Beheer te storten (momenteel 2,25%)
Het is toch omdat ik met spaargeld juist risico vrij wil zijn, dus dan liever net iets minder rente maar geen zorgen.
Ik snap het punt wat je wilt maken maar alle aannames/afrondingen die je doet zijn wel in het voordeel van sparen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:46 schreef zeeland6 het volgende:
[..]
Even vergelijken.1e jaar na kosten onder de 6%. min de box 3 heffing = minder dan 4%.
1 jaars deposito bij Raisin staat al op 4,2% nog voor de verhoging donderdag door de ECB.
Alleen schijf 1A nog interessant voor 5 jaar 7,25%.
Ben toch altijd weer benieuwd wat voor problemen mensen ondervinden. Als ik saldo op mijn paraplu rekening bij Raisin heb in Duitsland en ik maak het over naar mijn tegenrekening in Nederland, staat het er soms de zelfde dag al op of maximaal 24 uur later.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:56 schreef ShowMeTheMoney het volgende:
[..]
Ik weet wel dat Raisin hard afgefakkeld wordt in reviews. Over fouten en problemen met geld terugstorten en zeer slecht bereikbare klantenservice ergens in het buitenland. Ik zat het laatst te overwegen, maar heb toch besloten om spaargeld in een 1jr deposito bij Centraal Beheer te storten (momenteel 2,25%)
Het is toch omdat ik met spaargeld juist risico vrij wil zijn, dus dan liever net iets minder rente maar geen zorgen.
Hier idem, geen problemen met Raisin. Er lopen nu drie deposito’s en een vrije spaarrekening.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:47 schreef Crowdmeister het volgende:
[..]
Ben toch altijd weer benieuwd wat voor problemen mensen ondervinden. Als ik saldo op mijn paraplu rekening bij Raisin heb in Duitsland en ik maak het over naar mijn tegenrekening in Nederland, staat het er soms de zelfde dag al op of maximaal 24 uur later.
Ik hoorde laatst over problemen bij deposito's van Orange. Geld dat pas weken later dan de afloopdatum van het deposito werd overgemaakt. Communicatie is r*k, geringe rentecompensatie.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:47 schreef Crowdmeister het volgende:
[..]
Ben toch altijd weer benieuwd wat voor problemen mensen ondervinden. Als ik saldo op mijn paraplu rekening bij Raisin heb in Duitsland en ik maak het over naar mijn tegenrekening in Nederland, staat het er soms de zelfde dag al op of maximaal 24 uur later.
Ik stuur nog een berichtje, want het hoort niet in dit forum, maar Orange is Frans bedrijf, maar zet de deposito's uit via een Spaanse of Noorse dochter die geen bronbelasting vrijstelling geeft. Allemaal gedoe... maar wel bedankt aan degene die de link stuurde naar het sparen en deposito draadje, ga daar net als hier aandachtig meelezen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:40 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst over problemen bij deposito's van Orange. Geld dat pas weken later dan de afloopdatum van het deposito werd overgemaakt. Communicatie is r*k, geringe rentecompensatie.
Ja, zoals ik gisteren al schreef, een gemiste kans om geen leuke incentive te geven bij een dergelijk projectje.quote:Op woensdag 26 juli 2023 01:15 schreef KrekelJapie het volgende:
Poké Bowl
https://www.collincrowdfund.nl/poke-perfect-almere/
Geen harde zekerheden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |