Ook als Omtzigt mee gaat doen?quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:49 schreef Straatcommando. het volgende:
Logische stap en ik zie het hem ook wel worden.
Die gaat toch niet voor het lijsttrekkerschap bij gl/PvdA?quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ook als Omtzigt mee gaat doen?
Ik acht de kans klein dat Omtzigt meedoet.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ook als Omtzigt mee gaat doen?
Zeker als de media hem net zo gaan promoten als Kaag bij de vorige verkiezingen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:50 schreef KoosVogels het volgende:
Goede zet.
Timmermans roept bij een deel van het electoraat weliswaar een hoop aversie op, maar dat zijn niet de kiezers die PvdA/GL voor zich kan winnen. Met Timmersmans heeft de partij een echte premierskandidaat in de gelederen, en dat kan zo maar eens het verschil gaan maken in november.
Ja, dat is wel een probleem inderdaad. Hij zal zijn stemmen echt moeten krijgen vanwege hem als lijsttrekker, want het zal een hele nieuwe partij zijn met kandidaten die veelal onbekend zijn.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik acht de kans klein dat Omtzigt meedoet.
Als we de peilingen mogen geloven, kan de beste man rekenen op tientallen zetels. Waar haalt hij in een paar maanden zoveel geschikte kandidaat-Kamerleden vandaan? Of hij moet al langere tijd bezig zijn met selecteren, maar dat idee heb ik niet.
En dat zal vast gebeuren. Je kan er op rekenen dat de GL/PVDA en ook de D66 weer goed gepromoot gaan worden overal.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:55 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Zeker als de media hem net zo gaan promoten als Kaag bij de vorige verkiezingen.
quote:De PvdA eiste dat er één gezamenlijke voorkeurskandidaat kwam van de partijbesturen, om andere mogelijke kanshebbers te ontmoedigen zich ook te kandideren.
Ik denk niet dat ze hetzelfde truukje als met Kaag gaan flikken. Dat was echt bananenrepubliek schaamteloos.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En dat zal vast gebeuren. Je kan er op rekenen dat de GL/PVDA en ook de D66 weer goed gepromoot gaan worden overal.
Ga daar maar vanuit.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:55 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Zeker als de media hem net zo gaan promoten als Kaag bij de vorige verkiezingen.
Zo extreem zie ik het ook niet meer gebeuren neequote:Op donderdag 20 juli 2023 12:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze hetzelfde truukje als met Kaag gaan flikken. Dat was echt bananenrepubliek schaamteloos.
Sure.. toevallig een docu over haar midden in verkiezingtijd.
Ik denk eerlijk gezegd dat het onmogelijk is om voor oktober (want dan moet de partijen hun kandidatenlijsten indienen) een lijst samen te stellen, die bestaat uit 60/70 namen. Inclusief mogelijke bewindslieden.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een probleem inderdaad. Hij zal zijn stemmen echt moeten krijgen vanwege hem als lijsttrekker, want het zal een hele nieuwe partij zijn met kandidaten die veelal onbekend zijn.
Zijn voordeel is wel dat hij stemmen van links, rechts en het midden kan trekken en hij is de populairste politicus van dit moment.
Ik zou best op Timmermans kunnen stemmen, sluit dat zeker niet uit.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:56 schreef deedeetee het volgende:
Nou daar zijn we dan mooi klaar mee, die man mikt op t premierschap. Voor minder komt hij hier echt niet terug. Ik ben erg bang dat heel veel onnadenkende mensen op hem zullen stemmen, net als bij de vorige verkiezingen men met velen op D66 stemde. Die stemmen gaan nu naar de linkse afbraakpartij want klimaat en milieu...... Lang voordat dit echt een probleem voor ons wordt zijn we al geveld door de migrantenstroom die Timmermans graag ziet komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |