Zou dat lukken? Gaat de Nederlandse bevolking zich willens en wetens een klimaatlockdown in stemmen?quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:16 schreef onlogisch het volgende:
Vanuit het perspectief van links gezien een uitstekende keuze.
Zelf gruwel ik ervan. Premier Timmermans
Strijd om het torentje, je wilt juist iemand die men kan zien als leider van het land.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:19 schreef Jojoke het volgende:
Ik heb het gevoel dat dit voor de PvdA/Groenlinks eigenlijk geen goed bericht is, maar misschien vergis ik me. Je wil als jonge frisse partij toch ook een jong fris gezicht hebben? Dit is wel goed nieuws voor D66 en Volt. Je hebt kans dat andere kandidaten als Moorman nu afhaken, omdat ze denken dat ze niet van Timmermans kunnen winnen.
Volgens het bericht uit de Volkskrant steunt Moorman Timmermans.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:19 schreef Jojoke het volgende:
Ik heb het gevoel dat dit voor de PvdA/Groenlinks eigenlijk geen goed bericht is, maar misschien vergis ik me. Je wil als jonge frisse partij toch ook een jong fris gezicht hebben? Dit is wel goed nieuws voor D66 en Volt. Je hebt kans dat andere kandidaten als Moorman nu afhaken, omdat ze denken dat ze niet van Timmermans kunnen winnen.
Nee, er is al aangegeven dat Samsom gewoon Timmermans op gaat volgen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lijsttrekker is toch wel onverwacht, premierskandidaat had ik dan meer verwacht. Benieuwd hoe die denkt dat te doen met zijn commissarisschap. Als die stopt en VVD/CDA het vuil willen spelen kunnen die iemand als commissaris gaan kiezen die die klimaatwet van hem weer stopzet.Kabinet moet namelijk een opvolger kiezen.
Aangegeven? Ik heb dat enkel gesuggereerd gezien door de media. Zeker niet aangegeven, ik hoorde juist dat er binnen het kabinet niet veel animo is voor Samson als opvolger.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:21 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, er is al aangegeven dat Samsom gewoon Timmermans op gaat volgen.
Timmersmans heeft een vrij activistisch imago in Nederland, dus een deel van de bevolking zal hem juist niet willen. Misschien dat het dan toch een tweestrijd wordt?quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Premiersstrijd, je wilt juist iemand die men kan zien als leider van het land.
Daar ga ik de hele tijd al van uit, ook als je kijkt naar vorige verkiezingen waar er echt een strijd om het torentje was. Deze verkiezingen gaan echt veel meer over de premier dan over de partij en dat hebben de meeste politieke partijen nog te weinig door op dit moment.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:25 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Timmersmans heeft een vrij activistisch imago in Nederland, dus een deel van de bevolking zal hem juist niet willen. Misschien dat het dan toch een tweestrijd wordt?
Moorman heeft steun uitgesproken voor Timmermans, dus het wordt Timmermans, niemand gaat zijn handen daaraan branden.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:26 schreef Bosbeetle het volgende:
Maar het is dus een kandidatuur hij is het nog niet geworden, wie gaat zich nog meer kandidaat stellen?
Dan staat BBB straks met lege handen, want VVD heeft al snel een duidelijke leider gekozen en zij zijn er nog steeds niet uit.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Daar ga ik de hele tijd al van uit, ook als je kijkt naar vorige verkiezingen waar er echt een strijd om het torentje was. Deze verkiezingen gaan echt veel meer over de premier dan over de partij en ik dat hebben de meeste politieke partijen nog te weinig door op dit moment.
Idd. Eerst naaien en dan zeker op de knieën terug komenquote:Op donderdag 20 juli 2023 11:25 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Timmersmans heeft een vrij activistisch imago in Nederland, dus een deel van de bevolking zal hem juist niet willen. Misschien dat het dan toch een tweestrijd wordt?
Ik denk dat dit juist slecht nieuws is Geert. Je hebt nu kans dat een deel van de stemmers overstapt naar Dilan om Frans uit het Torentje te houden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |