Ik heb even wat posts verwijderdquote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:26 schreef TomNook het volgende:
Maar mijn excuses, ik wil niemand irriteren.
Al die shitcoins zijn ongetwijfeld prima om geld mee te verdienen in de komende twee jaar, je moet alleen niet vergeten uit te stappen voordat ze -99% gaanquote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:26 schreef TomNook het volgende:
Maar mijn excuses, ik wil niemand irriteren.
Jep, inderdaad.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:52 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Al die shitcoins zijn ongetwijfeld prima om geld mee te verdienen in de komende twee jaar, je moet alleen niet vergeten uit te stappen voordat ze -99% gaan
Behalve die waarvan de ownership niet eens renounced is, daar moet je nooit aan beginnen aangezien dat wachten is op een rugpull
Valt mee. Per 12 maanden kun je een export maken en die dan downloaden.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:07 schreef dimmak het volgende:
Ik denk ik ga mijn order geschiedenis nog even veilig stellen op Binance, maar dat is ook een belachelijk proces.
Ja kwestie van een aantal klikken. Maar daar blijft het niet bij.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 00:55 schreef Arthur1983 het volgende:
[..]
[..]
Aiii. Inderdaad. Op deze manier zal een gigantisch deel van de crypto assets in het bezit van Nederlanders 'gegijzeld' worden door Coinmerce.
Hoe download en upload je het csv bestandje? Is dat een kwestie van een paar muisklikken op Binance?
Precies om dit te voorkomen heb ik alles decentraal gezet. Een cex is hoogstens bruikbaar als tussenstation van kleine bedragenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:52 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ja kwestie van een aantal klikken. Maar daar blijft het niet bij.
Inmiddels hebben ze gezien dat ik USDT opgenomen en gestort heb, dus willen ze weten wat daarmee is gebeurd. En tot die tijd blijven withdrawals geblokkeerd. Heel fijn met hun reactietijd van meer dan een week.
Neem aan dat 'onze' accounts gewoon toegankelijk blijven, of doe je het niet bewust nog op de 17e?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:07 schreef dimmak het volgende:
Ik denk ik ga mijn order geschiedenis nog even veilig stellen op Binance, maar dat is ook een belachelijk proces.
Je mag er 5 per maand en ik kom er nu nog 2 tekort (1 vol jaar en een beetje). Daarnaast zou ik een link toegestuurd krijgen na anderhalf uur wanneer de rapporten klaar stonden, dat was gister en nog steeds niets ontvangen. Als ik inlog staat er ook niets klaar.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:33 schreef recursief het volgende:
[..]
Valt mee. Per 12 maanden kun je een export maken en die dan downloaden.
De functionaliteit is nu al volledig weg en zeker weten doe je niet dat onze accounts toegankelijk blijven. Dus ik zou het er maar vast afhalen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:18 schreef D. het volgende:
[..]
Neem aan dat 'onze' accounts gewoon toegankelijk blijven, of doe je het niet bewust nog op de 17e?
Dit soort berichtenquote:
Ik mocht er 10 per maand.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:19 schreef dimmak het volgende:
[..]
Je mag er 5 per maand en ik kom er nu nog 2 tekort (1 vol jaar en een beetje). Daarnaast zou ik een link toegestuurd krijgen na anderhalf uur wanneer de rapporten klaar stonden, dat was gister en nog steeds niets ontvangen. Als ik inlog staat er ook niets klaar.
[..]
De functionaliteit is nu al volledig weg en zeker weten doe je niet dat onze accounts toegankelijk blijven. Dus ik zou het er maar vast afhalen.
Ik heb de laatste KYC nooit gedaan, dus misschien was dat de reden. Maar goed, heb er nog geen klote aan want mijn exports komen niet tevoorschijn. Nu de support maar eens proberen..quote:
De exports zijn ietwat verborgen. Je moet echt doorklikken tot op de pagina waar je ze genereert.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:01 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik heb de laatste KYC nooit gedaan, dus misschien was dat de reden. Maar goed, heb er nog geen klote aan want mijn exports komen niet tevoorschijn. Nu de support maar eens proberen..
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:55 schreef recursief het volgende:
[..]
De exports zijn ietwat verborgen. Je moet echt doorklikken tot op de pagina waar je ze genereert.
Richard Heart wordt inderdaad momenteel beschuldigd van het gebruiken van “customer funds”, $12m dollar totaal en het aanbieden van “unregistered securities”. Daarmee bedoelt met HEX, PulseChain en PulseX. De producten zelf heeft men het verder niet over die werken gewoon prima.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:31 schreef dimmak het volgende:
https://www.reuters.com/w(...)d-crypto-2023-07-31/
https://www.coingecko.com/en/coins/hex
Waar is die Richard Heart fan hier? Ik ben heel benieuwd hoe de HEXigans dit goed praten.
quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:03 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Richard Heart wordt inderdaad momenteel beschuldigd van het gebruiken van “customer funds”, $12m dollar totaal en het aanbieden van “unregistered securities”. Daarmee bedoelt met HEX, PulseChain en PulseX. De producten zelf heeft men het verder niet over die werken gewoon prima.
Die $12m zou hij hebben uitgegeven aan persoonlijke items met geld uit “customer funds”. Gekke is dat er geen customer funds zijn. Enige wat er is zijn wallets met funds die men heeft gestuurd in ruil voor PulseChain tokens. Maar die wallets hebben geen enkele invloed op de werking van HEX PLS en PLSX. Die wallet bevat nog altijd alle funds, allemaal onchain te zien. Men zal moeten aantonen te weten met welk geld hij heeft betaald voor een aantal luxe producten. De man is al 15 jaar multimiljonair en met pensioen. Ten tweede is bijvoorbeeld PulseChain als product een kopie van Ethereum met wat aanpassingen. Ethereum is volgens de SEC geen security. Alles lijkt erop dat er een paar mensen hebben geklaagd bij de SEC die de top in 2021 hebben gekocht en direct profit hadden verwacht. Ik klaag ook niet bij Vitalik omdat ik ETH heb gekocht toen het $3000 per coin was of wanneer BTC $60k was.. Zo werkt crypto, volatiel als de pest. We gaan zien wat het brengt. De prijzen van de tokens hebben daardoor wel een tik gehad, veel paniek en dat in een bearmarket zorgt voor diepe dalen. In crypto gaat het erom wanneer je iets koopt, hoelang je besluit het vast te houden en wanneer je weer door verkoopt. Zo verdien je eraan. De HEX stakes die ik in het begin ben gestart en inmiddels al meer dan 3 jaar lopen hebben allemaal nog steeds een rendement van meer dan 48%. (In HEX tokens, zoals altijd geadverteerd) De prijs waarop je de tokens verkoopt bepaald of je winst maakt of niet. Staken is niet verplicht. Ik ben benieuwd naar de volgende bullmarket en de uitkomst van dit SEC onderzoek.
@GGMM @Nattekatquote:Op maandag 21 augustus 2023 14:06 schreef metallicelmo het volgende:
Binnenkort in de bioscoop als het meezit.
Goede entertainment waarde en onafhankelijk onderzoek naar HEX en de community, en leerzaam voor de neutrale kijker/no coiners
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |