abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 augustus 2023 @ 20:26:37 #51
500413 TomNook
Wil je een extra kamer?
pi_210309036
Maar mijn excuses, ik wil niemand irriteren.
Eerst je hypotheek afbetalen!
  Moderator woensdag 16 augustus 2023 @ 20:32:52 #52
18653 crew  D.
pi_210309141
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 20:26 schreef TomNook het volgende:
Ik heb even wat posts verwijderd :Y

De vorige 'shill' heb ik laten staan, maar laten we er geen gewoonte van maken.
Uiteraard zijn nieuwe projecten wel bespreekbaar, maar dan graag met een beetje onderbouwing :Y

En 'ik denk dat ie gaat pompen' valt daar dan niet onder ;)

Maar, niets mis met enthousiasme ;)
pi_210311565
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 20:26 schreef TomNook het volgende:
Al die shitcoins zijn ongetwijfeld prima om geld mee te verdienen in de komende twee jaar, je moet alleen niet vergeten uit te stappen voordat ze -99% gaan

Behalve die waarvan de ownership niet eens renounced is, daar moet je nooit aan beginnen aangezien dat wachten is op een rugpull
pi_210312126
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 22:52 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Al die shitcoins zijn ongetwijfeld prima om geld mee te verdienen in de komende twee jaar, je moet alleen niet vergeten uit te stappen voordat ze -99% gaan

Behalve die waarvan de ownership niet eens renounced is, daar moet je nooit aan beginnen aangezien dat wachten is op een rugpull
Jep, inderdaad.
Overigens zou natuurlijk niemand hier klagen wanneer iemand PEPE hier in een heeeeel vroeg stadium was komen shillen.

Nu er inmiddels ook een #PEPE2 kwam en er tig andere signalen zijn dat je echt niet meer in die coin moet zitten, is uiteraard het momentum totaal weer voorbij en zul je alleen maar een boel geld verliezen aan zo'n meme coin.

Ik ben zelf bijvoorbeeld iemand die er goed in is getrapt met Safemoon, bleek zelfs Safemoon_old te zijn dat ik (nog altijd) bezit. :+ :+
pi_210313670
Ik denk ik ga mijn order geschiedenis nog even veilig stellen op Binance, maar dat is ook een belachelijk proces. :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_210314525
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 09:07 schreef dimmak het volgende:
Ik denk ik ga mijn order geschiedenis nog even veilig stellen op Binance, maar dat is ook een belachelijk proces. :')
Valt mee. Per 12 maanden kun je een export maken en die dan downloaden.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_210314838
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 00:55 schreef Arthur1983 het volgende:

[..]
[..]
Aiii. Inderdaad. Op deze manier zal een gigantisch deel van de crypto assets in het bezit van Nederlanders 'gegijzeld' worden door Coinmerce.

Hoe download en upload je het csv bestandje? Is dat een kwestie van een paar muisklikken op Binance?
Ja kwestie van een aantal klikken. Maar daar blijft het niet bij.

Inmiddels hebben ze gezien dat ik USDT opgenomen en gestort heb, dus willen ze weten wat daarmee is gebeurd. En tot die tijd blijven withdrawals geblokkeerd. Heel fijn met hun reactietijd van meer dan een week.
pi_210320204
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 10:52 schreef MaximumRush het volgende:

[..]
Ja kwestie van een aantal klikken. Maar daar blijft het niet bij.

Inmiddels hebben ze gezien dat ik USDT opgenomen en gestort heb, dus willen ze weten wat daarmee is gebeurd. En tot die tijd blijven withdrawals geblokkeerd. Heel fijn met hun reactietijd van meer dan een week.
Precies om dit te voorkomen heb ik alles decentraal gezet. Een cex is hoogstens bruikbaar als tussenstation van kleine bedragen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator donderdag 17 augustus 2023 @ 20:18:49 #59
18653 crew  D.
pi_210322075
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 09:07 schreef dimmak het volgende:
Neem aan dat 'onze' accounts gewoon toegankelijk blijven, of doe je het niet bewust nog op de 17e?
pi_210325397
:B

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210325476
twitter
pi_210327135
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 10:33 schreef recursief het volgende:

[..]
Valt mee. Per 12 maanden kun je een export maken en die dan downloaden.
Je mag er 5 per maand en ik kom er nu nog 2 tekort (1 vol jaar en een beetje). Daarnaast zou ik een link toegestuurd krijgen na anderhalf uur wanneer de rapporten klaar stonden, dat was gister en nog steeds niets ontvangen. Als ik inlog staat er ook niets klaar.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 20:18 schreef D. het volgende:

[..]
Neem aan dat 'onze' accounts gewoon toegankelijk blijven, of doe je het niet bewust nog op de 17e?
De functionaliteit is nu al volledig weg en zeker weten doe je niet dat onze accounts toegankelijk blijven. Dus ik zou het er maar vast afhalen. :)
pi_210327210
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 00:15 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Dit soort berichten :') BREAKING! We hebben geen bewijs dus lullen maar wat. Maar het is wel BREAKING!!!!!
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_210327346
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 09:19 schreef dimmak het volgende:

[..]
Je mag er 5 per maand en ik kom er nu nog 2 tekort (1 vol jaar en een beetje). Daarnaast zou ik een link toegestuurd krijgen na anderhalf uur wanneer de rapporten klaar stonden, dat was gister en nog steeds niets ontvangen. Als ik inlog staat er ook niets klaar.
[..]
De functionaliteit is nu al volledig weg en zeker weten doe je niet dat onze accounts toegankelijk blijven. Dus ik zou het er maar vast afhalen. :)
Ik mocht er 10 per maand.
pi_210327554
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 09:40 schreef recursief het volgende:

[..]
Ik mocht er 10 per maand.
Ik heb de laatste KYC nooit gedaan, dus misschien was dat de reden. Maar goed, heb er nog geen klote aan want mijn exports komen niet tevoorschijn. Nu de support maar eens proberen..
pi_210328749
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 10:01 schreef dimmak het volgende:

[..]
Ik heb de laatste KYC nooit gedaan, dus misschien was dat de reden. Maar goed, heb er nog geen klote aan want mijn exports komen niet tevoorschijn. Nu de support maar eens proberen..
De exports zijn ietwat verborgen. Je moet echt doorklikken tot op de pagina waar je ze genereert.
pi_210329777
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 11:55 schreef recursief het volgende:

[..]
De exports zijn ietwat verborgen. Je moet echt doorklikken tot op de pagina waar je ze genereert.

Daar zit ik dus.

Ik kan er nu wel 10 opvragen trouwens, dus ik probeer het wel opnieuw.

Edit: ik kan ze nu ook vrijwel meteen downloaden, misschien was het gister een beetje hectisch met al die Nederlanders die alles op het laatste moment doen. :P

[ Bericht 11% gewijzigd door dimmak op 18-08-2023 13:56:13 ]
pi_210361404
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 20:31 schreef dimmak het volgende:
https://www.reuters.com/w(...)d-crypto-2023-07-31/
https://www.coingecko.com/en/coins/hex

Waar is die Richard Heart fan hier? Ik ben heel benieuwd hoe de HEXigans dit goed praten.
Richard Heart wordt inderdaad momenteel beschuldigd van het gebruiken van “customer funds”, $12m dollar totaal en het aanbieden van “unregistered securities”. Daarmee bedoelt met HEX, PulseChain en PulseX. De producten zelf heeft men het verder niet over die werken gewoon prima.
Die $12m zou hij hebben uitgegeven aan persoonlijke items met geld uit “customer funds”. Gekke is dat er geen customer funds zijn. Enige wat er is zijn wallets met funds die men heeft gestuurd in ruil voor PulseChain tokens. Maar die wallets hebben geen enkele invloed op de werking van HEX PLS en PLSX. Die wallet bevat nog altijd alle funds, allemaal onchain te zien. Men zal moeten aantonen te weten met welk geld hij heeft betaald voor een aantal luxe producten. De man is al 15 jaar multimiljonair en met pensioen. Ten tweede is bijvoorbeeld PulseChain als product een kopie van Ethereum met wat aanpassingen. Ethereum is volgens de SEC geen security. Alles lijkt erop dat er een paar mensen hebben geklaagd bij de SEC die de top in 2021 hebben gekocht en direct profit hadden verwacht. Ik klaag ook niet bij Vitalik omdat ik ETH heb gekocht toen het $3000 per coin was of wanneer BTC $60k was.. Zo werkt crypto, volatiel als de pest. We gaan zien wat het brengt. De prijzen van de tokens hebben daardoor wel een tik gehad, veel paniek en dat in een bearmarket zorgt voor diepe dalen. In crypto gaat het erom wanneer je iets koopt, hoelang je besluit het vast te houden en wanneer je weer door verkoopt. Zo verdien je eraan. De HEX stakes die ik in het begin ben gestart en inmiddels al meer dan 3 jaar lopen hebben allemaal nog steeds een rendement van meer dan 48%. (In HEX tokens, zoals altijd geadverteerd) De prijs waarop je de tokens verkoopt bepaald of je winst maakt of niet. Staken is niet verplicht. Ik ben benieuwd naar de volgende bullmarket en de uitkomst van dit SEC onderzoek.
pi_210361458
Jeetje
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_210363984
:D
pi_210365050
Richard Hearst is een sekteleider en een spammer.
pi_210366709
Binnenkort in de bioscoop als het meezit.
Goede entertainment waarde en onafhankelijk onderzoek naar HEX en de community, en leerzaam voor de neutrale kijker/no coiners

pi_210366912
Dat er nog mensen zijn die achter Richard Heart aanlopen. Bijzonder.
pi_210367141
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 23:03 schreef metallicelmo het volgende:

[..]
Richard Heart wordt inderdaad momenteel beschuldigd van het gebruiken van “customer funds”, $12m dollar totaal en het aanbieden van “unregistered securities”. Daarmee bedoelt met HEX, PulseChain en PulseX. De producten zelf heeft men het verder niet over die werken gewoon prima.
Die $12m zou hij hebben uitgegeven aan persoonlijke items met geld uit “customer funds”. Gekke is dat er geen customer funds zijn. Enige wat er is zijn wallets met funds die men heeft gestuurd in ruil voor PulseChain tokens. Maar die wallets hebben geen enkele invloed op de werking van HEX PLS en PLSX. Die wallet bevat nog altijd alle funds, allemaal onchain te zien. Men zal moeten aantonen te weten met welk geld hij heeft betaald voor een aantal luxe producten. De man is al 15 jaar multimiljonair en met pensioen. Ten tweede is bijvoorbeeld PulseChain als product een kopie van Ethereum met wat aanpassingen. Ethereum is volgens de SEC geen security. Alles lijkt erop dat er een paar mensen hebben geklaagd bij de SEC die de top in 2021 hebben gekocht en direct profit hadden verwacht. Ik klaag ook niet bij Vitalik omdat ik ETH heb gekocht toen het $3000 per coin was of wanneer BTC $60k was.. Zo werkt crypto, volatiel als de pest. We gaan zien wat het brengt. De prijzen van de tokens hebben daardoor wel een tik gehad, veel paniek en dat in een bearmarket zorgt voor diepe dalen. In crypto gaat het erom wanneer je iets koopt, hoelang je besluit het vast te houden en wanneer je weer door verkoopt. Zo verdien je eraan. De HEX stakes die ik in het begin ben gestart en inmiddels al meer dan 3 jaar lopen hebben allemaal nog steeds een rendement van meer dan 48%. (In HEX tokens, zoals altijd geadverteerd) De prijs waarop je de tokens verkoopt bepaald of je winst maakt of niet. Staken is niet verplicht. Ik ben benieuwd naar de volgende bullmarket en de uitkomst van dit SEC onderzoek.
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 14:06 schreef metallicelmo het volgende:
Binnenkort in de bioscoop als het meezit.
Goede entertainment waarde en onafhankelijk onderzoek naar HEX en de community, en leerzaam voor de neutrale kijker/no coiners

@GGMM @Nattekat

piramidespelgenot
pi_210401648
Sommige mensen noemen alles een piramidespel. Is Bitcoin of Ethereum een piramidespel? Zodra niemand meer BTC of Ethereum koopt gaat de prijs niet meer omhoog.. Zelfde met huizen en auto’s.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')