Er bestaat niet zoets als links plakken als je de wettelijke minimale afstand tussen voorligger en achterligger niet eens kunt praktiseren. En het is nu eenmaal de max senlheid, dus daar moet je je maar niet zo druk om maken.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:51 schreef Centenbak het volgende:
LOL TS is cuck van de overheid, je kunt prima 150 kachelen als het rustig is.
Probleem is dat er nog veel meer cucks op de snelweg zijn zoals TS die ook allemaal 100 gaan rijden en daarmee ook links blijven rijden waardoor iedereen er last van heeft en niet meer vooruit komt.
quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:39 schreef TomNook het volgende:
Ik heb zes jaar lang me altijd perfect aan alle verkeersregeles gehouden (volledig examen-proof) en nog NOOIT een bekeuring gehad, maar ben er nu klaar mee.
Ik heb reeds Flitsmeister gedownload en kijk goed uit voor herkenbare politiewagens, maar hebben jullie verder tips om niet gepakt te worden? Is deze app voldoende of toch even kijken naar Waze of iets anders? Ik wil zegmaar ècht niet gesnapt worden...
quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:39 schreef TomNook het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat ik het niet eens zo heel erg vind om iets langzamer te rijden, mits de situatie het toe laat. Mensen moeten maar niet zo zeiken om die 10 seconden extra reistijd.
Veel mensen zijn ziekelijk ongeduldig. Je zou kunnen stellen dat de meeste mensen psychisch gestoord zijn. Jezelf druk maken om die paar seconden. Waarom?
Het boeit me eerlijk gezegd geen tyfus meer wat iemand anders vind van mijn rijstijl. Het hoeft niet altijd sneller. Ietsje langzamer is eigenlijk ook gewoon dikke prima.
Hoeveel keer is een aantal? 2keer valt nog wel te overleven.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:39 schreef TomNook het volgende:
Hallo!
Per maand rijdt ik gemiddeld zo'n 3000 kilometer. Naar werk, maar ook privé.
Over het algemeen is dit een aantal keer per week mijn traject:
[ afbeelding ]
Ik doe hier gemiddeld iets langer dan een uur over.
Er zijn stukken waar je kilometers lang geen onderbrekingen hebt van de weg. En dan is de maximale snelheid 80 km/u, maar eigenlijk is dat veel te langzaam. Het is super veilig om daar 90-100 te rijden.
Van 100 rijden op de snelweg begin ik nu echt heel kriebelig te worden. We hebben altijd 120 gereden, zelfs een tijdje 130, en daar was nooit wat mis mee. 12 jaar wanbeleid later vanuit de overheid heeft er nu voor gezorgd dat ik met 10 km/u verschil vrachtwagens in moet halen. Groene fascisten!!!
Gelukkig kan ik zelf prima veilig en verantwoordelijk rijden. En vooral zelf nadenken.
Ik heb zes jaar lang me altijd perfect aan alle verkeersregeles gehouden (volledig examen-proof) en nog NOOIT een bekeuring gehad, maar ben er nu klaar mee.
Ik heb reeds Flitsmeister gedownload en kijk goed uit voor herkenbare politiewagens, maar hebben jullie verder tips om niet gepakt te worden? Is deze app voldoende of toch even kijken naar Waze of iets anders? Ik wil zegmaar ècht niet gesnapt worden...
Hahahaha, valt TS even door de mand zeg.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:50 schreef Treinhomo het volgende:
PTA / Ik rijd ietsje langzamer tegenwoordig.
Dit heb ik ook. Lekker CC op 105 ofzo en relaxt rijden. Naarmate ik ouder wordt vind ik het ook leuker om bijv. de stress bij het in en uitvoegen te zien. De capriolen die mensen toch uithalen voor die paar seconden zijn erg vermakelijk.quote:Op donderdag 20 juli 2023 07:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb juist helemaal niks meer met "hard" rijden. Je schiet er niks mee op (misschien hooguit luttele minuten) en wat rustiger rijden vind ik eigenlijk wel heel ontspannend. Niet meer dat gejakker en ergeren aan andere weggebruikers die niet doorrijden bijvoorbeeld. Bovendien rij ik nu ook nog eens veel zuiniger.
Dat is al vanaf het begin met paard en wagen zo.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:45 schreef TomNook het volgende:
Kennelijk is de pakkans heel klein en ziet bijna iedereen het als een grote grap...
Ze rijden ook rond in Audi's, Volvo's en Mercedes'en.quote:Op donderdag 20 juli 2023 08:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volkswagen golf id gaten houden. Als je een golfje achter je hebt direct naar rechts en in laten halen. Mijn ervaring is dat daar vaak onherkenbaar mee gesurveilleerd wordt.
Ook Skoda's, SEAT's, BMW's, en ik vergeet vast nog wat merken. Misschien rijden ze ook nog wat Opels en Fords.quote:Op donderdag 20 juli 2023 08:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ze rijden ook rond in Audi's, Volvo's en Mercedes'en.
Elk merk is zo'n beetje wel present bij de politie.quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ook Skoda's, SEAT's, BMW's, en ik vergeet vast nog wat merken. Misschien rijden ze ook nog wat Opels en Fords.
Gewoon oprotten van die linkerrijstrook als je daar met 100 blijft tuffen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:55 schreef TomNook het volgende:
[..]
Er bestaat niet zoets als links plakken als je de wettelijke minimale afstand tussen voorligger en achterligger niet eens kunt praktiseren. En het is nu eenmaal de max senlheid, dus daar moet je je maar niet zo druk om maken.
Hmmja maar zo werkt het nietquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:37 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Gewoon oprotten van die linkerrijstrook als je daar met 100 blijft tuffen.
Je aan de snelheid houden, zoals je vier maanden geleden nog liep te verkondigen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:31 schreef TomNook het volgende:
Wat werkt beter? Flitsmeister of Waze? Of iets anders?
ok boomerquote:Op donderdag 20 juli 2023 07:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb juist helemaal niks meer met "hard" rijden. Je schiet er niks mee op (misschien hooguit luttele minuten) en wat rustiger rijden vind ik eigenlijk wel heel ontspannend. Niet meer dat gejakker en ergeren aan andere weggebruikers die niet doorrijden bijvoorbeeld. Bovendien rij ik nu ook nog eens veel zuiniger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |