abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 juli 2023 @ 20:34:28 #1
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_209961301
Inmiddels ben ik al een paar maanden bezig om een abonnement te nemen op YouTube Premium. Omdat ik geen creditcard heb en ook geen cadeaukaarten wil gebruiken, ben ik aangewezen op PayPal. Ik loop echter vast wanneer ik op YouTube aangeef dat ik met PayPal wil betalen. De foutmelding die ik krijg, is de volgende:

quote:
Er klopt iets niet aan uw adres. Ga naar paypal.com om het te updaten. [OR-CRPT-07]
Een mogelijk probleem leek dat mijn YouTube en mijn Google-account, die aan elkaar gekoppeld zijn, gekoppeld zijn aan een ander e-mailadres (dat e-mailadres noem ik even X) dan mijn PayPal-account. Daarom heb ik X gekoppeld aan mijn PayPal-account, in de hop dat dat het probleem zou oplossen maar dat is niet het geval. Ik heb X zelfs mijn primaire e-mailadres gemaakt voor PayPal maar ook dat helpt niet.

Inmiddels heb ik zowel youTube als PayPal er meerdere keren over gebeld maar ze zeggen niet te weten wat het probleem veroorzaakt en verwijzen naar elkaar. Nu vroeg ik me af of er hier misschien iemand met dit probleem te maken heft gehad en hoe hij of zij dat heeft opgelost, danwel of iemand een tip heeft voor wat ik nog zou kunnen proberen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_209962282
quote:
5s.gif Op woensdag 19 juli 2023 20:34 schreef Federer-fan het volgende:
Inmiddels ben ik al een paar maanden bezig om een abonnement te nemen op YouTube Premium. Omdat ik geen creditcard heb en ook geen cadeaukaarten wil gebruiken, ben ik aangewezen op PayPal. Ik loop echter vast wanneer ik op YouTube aangeef dat ik met PayPal wil betalen. De foutmelding die ik krijg, is de volgende:
[..]
Een mogelijk probleem leek dat mijn YouTube en mijn Google-account, die aan elkaar gekoppeld zijn, gekoppeld zijn aan een ander e-mailadres (dat e-mailadres noem ik even X) dan mijn PayPal-account. Daarom heb ik X gekoppeld aan mijn PayPal-account, in de hop dat dat het probleem zou oplossen maar dat is niet het geval. Ik heb X zelfs mijn primaire e-mailadres gemaakt voor PayPal maar ook dat helpt niet.

Inmiddels heb ik zowel youTube als PayPal er meerdere keren over gebeld maar ze zeggen niet te weten wat het probleem veroorzaakt en verwijzen naar elkaar. Nu vroeg ik me af of er hier misschien iemand met dit probleem te maken heft gehad en hoe hij of zij dat heeft opgelost, danwel of iemand een tip heeft voor wat ik nog zou kunnen proberen.
Ik wil ook geen creditcard of dergelijke tussenpersonen onzin. *O*

Heb eens een dure foon uit de VS besteld en direct via mijn bankrekening betaald. Hoe moeilijk zij (de banken en zo) het maken, wil je niet weten; ongelofelijk.

Voor iets anders een PayPall rekening geopend. Alles ging goed, geld opgezet enzo, totdat ik geld moest overmaken naar ergens in Merica.
Toen kreeg ik de mededeling dat dat alleen kon, als ik m'n PayPall koppel aan m'n bankrekening :(

Ze bekijken het maar. Dan geen betalingen naar Merica. :N
Doe het wel via China, Ali Express >:)
pi_209962343
Ik betaal gewoon via Vodafone (abo/nummer is gekoppeld aan mijn gmail/google-account).
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_209962527
Er zijn gratis opties voor YouTube Premium. Gebruik je een browser of de app?
Twiddel
pi_209963009
Wellicht een beetje OT, maar...
aan de hand van jouw bericht dacht ik zoeven om die 100 en nog wat Euro van m'n Paypall terug te schrijven op m'n bankrekening.

Het op Paypall zetten, toen, ging zonder problemen en direct.
Voor het terugschrijven moest ik wederom m'n bankrekening koppelen (en in de kleine lettertjes staat dat zij dan m'n bankrekening kunnen inzien en daarmee rommelen). :(

Uiteraard niet accoord mee gegaan en nu, met veel gerommel, krijg ik binnen enkele dagen, mijn geld op m'n bankrekening, hoop ik.

Wat een boeven zeg!
Morgen toch maar even m'n bank opbellen of een en ander wellicht toch gekoppeld is en eventueel ongedaan maken.
pi_209963029
Mag ik vragen waarom jij een abo wilt op YouTube Premium?
  donderdag 20 juli 2023 @ 07:37:20 #7
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_209964212
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 21:50 schreef summer2bird het volgende:
Er zijn gratis opties voor YouTube Premium. Gebruik je een browser of de app?
Beide.
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 22:24 schreef gepromoveerT het volgende:
Mag ik vragen waarom jij een abo wilt op YouTube Premium?
Ja, mag. Omdat ik geen reclames wil zien (maar ik vermoed dat jij misschien zegt dat dat ook zonder Premium kan) en bij voorkeur ook dat ik YouTube op mijniPhone op de achtergrond wil laten spelen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 20 juli 2023 @ 09:42:09 #8
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_209965130
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 21:34 schreef gepromoveerT het volgende:
Heb eens een dure foon uit de VS besteld en direct via mijn bankrekening betaald. Hoe moeilijk zij (de banken en zo) het maken, wil je niet weten; ongelofelijk.
Dat komt nou eenmaal door het cultuur-verschil.

In de VS zijn ze gewend om alles, maar dan ook alles, met creditcard of cheques te betalen, tot een zakje snoepjes van een paar duppies aan toe. De tarieven zijn daar voor dit soort betaalmethoden dan ook heel laag, terwijl bij ons het verzilveren van een cheque een duur grapje is.

Van bank-overschrijvingen snappen ze niets, hoewel het wel beter gaat dan vroeger. Ik heb een tijd geleden nog wel in de support-community van eBay meegeholpen (vooral voor problemen met internationale bestellingen), maar het echte spektakel ontstond als iemand een overschrijving wilde doen en daarvoor het rekening-nummer van de verkoper vroeg. Het is regelmatig voorgekomen dat de verkoper na zo'n verzoek naar de FBI stapte voor een poging tot oplichting. Echt leuk is als je ze dan vraagt om even een cheque-formulier te pakken en naar de onderste regel te kijken.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  donderdag 20 juli 2023 @ 09:53:28 #9
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_209965260
Ik heb ook 2 verschillende emailadress voor Google (YouTube) en PayPal. Dus dat is het probleem niet.

Misschien moet je je PayPal beter activeren, door bijvoorbeeld even te koppelen aan je bankrekening?
pi_209967845
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 09:42 schreef mvdejong het volgende:

[..]
Dat komt nou eenmaal door het cultuur-verschil.

In de VS zijn ze gewend om alles, maar dan ook alles, met creditcard of cheques te betalen, tot een zakje snoepjes van een paar duppies aan toe. De tarieven zijn daar voor dit soort betaalmethoden dan ook heel laag, terwijl bij ons het verzilveren van een cheque een duur grapje is.

Van bank-overschrijvingen snappen ze niets, hoewel het wel beter gaat dan vroeger. Ik heb een tijd geleden nog wel in de support-community van eBay meegeholpen (vooral voor problemen met internationale bestellingen), maar het echte spektakel ontstond als iemand een overschrijving wilde doen en daarvoor het rekening-nummer van de verkoper vroeg. Het is regelmatig voorgekomen dat de verkoper na zo'n verzoek naar de FBI stapte voor een poging tot oplichting. Echt leuk is als je ze dan vraagt om even een cheque-formulier te pakken en naar de onderste regel te kijken.
Hahaha; ja, in de jaren 60, toen Europa werd overspoeld met V.S.kids, die na hun studie een jaartje Europa gingen doen (vanwege de dure dollar was Europa spotgoedkoop), hadden ze al creditcards en stonden die kids één keer per maand bij de American Express-kantoren om geld af te halen.
Zit er bij hen dus ingebakken :)

Maar nu ben ik toch wel nieuwsgierig naar 'die onderste regel van dat cheque-formulier' :P
  donderdag 20 juli 2023 @ 13:50:45 #11
8252 mvdejong
pi_209968303
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 13:21 schreef gepromoveerT het volgende:
Maar nu ben ik toch wel nieuwsgierig naar 'die onderste regel van dat cheque-formulier' :P
Die onderste regel van het cheque-formulier bevatte gewoon het rekeningnummer van degene die de cheque uitschreef, dus ze verstrekten dat nummer bij elke cheque, alleen hadden ze dan nooit gezien. Voor een hoop Amerikanen is zelfs de afhandeling van een cheque iets wat ze dagelijks doen maar waarvan ze geen idee hebben hoe het werkt.

Zelfs universitaire studenten in de VS hebben soms weinig inzicht in geld, sommigen hebben een creditcard en zien dat als een geld-machine, zonder dat ze beseffen dat ze dat geld ooit moeten betalen aan de creditcard-maatschappij.

[ Bericht 0% gewijzigd door mvdejong op 20-07-2023 14:42:58 ]
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
pi_209968372
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 07:37 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Beide.
[..]
Ja, mag. Omdat ik geen reclames wil zien (maar ik vermoed dat jij misschien zegt dat dat ook zonder Premium kan) en bij voorkeur ook dat ik YouTube op mijniPhone op de achtergrond wil laten spelen.
Voor de browser kan je goed de Firefox browser gebruiken met adguard, werkt goed heb ik gehoord.
Voor de app heb ik erg goeie verhalen over revanced gehoord, ff googlen en dan vind je het wel.

Gebruik zelf niet vaak YouTube maar succes!
Twiddel
pi_209968395
Ah, geen paypal. nou ja, dan moet ik maar eens kijken hoe ik die tv-app van samsung reclamevrij kan make . Je hebt meer reclame dan bij RTL

[ Bericht 2% gewijzigd door Pheno op 20-07-2023 14:03:20 ]
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 20 juli 2023 @ 14:42:16 #14
8252 mvdejong
pi_209969015
-- quote gedaan waar wijzig bedoeld was --
pi_209969397
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 07:37 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Beide.
[..]
Ik ben gewoon nieuwsgierig waarom iemand zo'n premium wil.
Ik vermoedde wel inderdaad dat het bij jou om de reclames gaat, want waarom zou je anders een premium nemen?
Daar was ik nieuwsgierig naar.

Als ik overal een abo voor zou nemen betaal ik mij blauw; ik noem maar op Ccleaner en vele andere en dat nog afgezien van de duurste, m'n internetprovider. :P

Ik doe het met FF en Ublock Origen en heb geen reclames op m'n laptop, pc en foon.
Ga binnenkort wel een donatie doen aan die Ublock, omdat het zo'n fantastisch progje is. :)
  donderdag 20 juli 2023 @ 19:20:21 #16
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_209972621
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 09:53 schreef Plots het volgende:
Ik heb ook 2 verschillende emailadress voor Google (YouTube) en PayPal. Dus dat is het probleem niet.

Misschien moet je je PayPal beter activeren, door bijvoorbeeld even te koppelen aan je bankrekening?
Bedankt. Dat gaat volgens mij goed want ik heb wel andere PayPal-betalingen die worden afgeschreven van mijn bankrekening.
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 15:17 schreef gepromoveerT het volgende:

[..]
Ik ben gewoon nieuwsgierig waarom iemand zo'n premium wil.
Ik vermoedde wel inderdaad dat het bij jou om de reclames gaat, want waarom zou je anders een premium nemen?
Voor het downloaden of op de achtergrond draaien op een smartphone.
quote:
Daar was ik nieuwsgierig naar.

Als ik overal een abo voor zou nemen betaal ik mij blauw; ik noem maar op Ccleaner en vele andere en dat nog afgezien van de duurste, m'n internetprovider. :P
J, ik word er ook niet blij van, maar ik gebruik YouTube wel heel veel.
quote:
Ik doe het met FF en Ublock Origen en heb geen reclames op m'n laptop, pc en foon.
[..]
Maar dat geldt dan ook voor YouTube? Ik heb ook een adblocker maar dan zie ik soms weliswaar de reclamebeelden niet maar toch moet ik wachten tot de reclame voorbij is.
pi_209972953
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 19:20 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Bedankt. Dat gaat volgens mij goed want ik heb wel andere PayPal-betalingen die worden afgeschreven van mijn bankrekening.
[..]
Voor het downloaden of op de achtergrond draaien op een smartphone.
[..]
J, ik word er ook niet blij van, maar ik gebruik YouTube wel heel veel.
[..]
Maar dat geldt dan ook voor YouTube? Ik heb ook een adblocker maar dan zie ik soms weliswaar de reclamebeelden niet maar toch moet ik wachten tot de reclame voorbij is.
Voor het downloaden gebruik ik binnen FF de app: Video Download Helper + noodzakelijk helpprogje.
Van 'op de achtergrond draaien' heb ik geen verstand.

Ik hoef op Youtube met FF nooit te wachten; ik ga gewoon door met filmpjes/series bekijken. Laatst nog de hele serie 'The Batavia' gekeken; niks nie geen problemen.
En inloggen of een account hebben op Youtube heb ik ook niet. deze zin klopt grammatikaal niet :)
pi_209973163
Pak je toch een prepaid visa kaart of een crypto visa kaart ?

Met crypto visa kaart hoef je geen crypto te kopen.
Je kan gewoon euro in stellen en daar mee betalen.
Voordeel geen abbo koste op de visa kaart. (Coinbase )
  donderdag 20 juli 2023 @ 21:00:29 #19
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_209974088
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 19:58 schreef suijkerbuijk het volgende:
Pak je toch een prepaid visa kaart of een crypto visa kaart ?

Met crypto visa kaart hoef je geen crypto te kopen.
Je kan gewoon euro in stellen en daar mee betalen.
Voordeel geen abbo koste op de visa kaart. (Coinbase )
Prepaid credit cards worden niet overal geaccepteerd helaas.
pi_209987980
Dat het emailadres van Youtube X is en die van Paypal Y maakt niks uit.

Maak je toevallig gebruik van VPN?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_209992656
Wat houdt je tegen om een credit card te nemen? Het is qua internetaankopen erg fijn en je bent nog verzekerd ook.