SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Citius, Altius, Fortius.
Dat gaat niet gebeuren.quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:58 schreef Pistolero het volgende:
Om de totale dominantie er nog even extra in te wrijven laat Jumbo vandaag Kelderman de etappe winnen.
Dat zou écht niet kunnen.
Aan de andere kant gaat niemand de komende 200 jaar dat record van Wilco breken.quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:58 schreef Pistolero het volgende:
Om de totale dominantie er nog even extra in te wrijven laat Jumbo vandaag Kelderman de etappe winnen.
ghost divisions. ze gaan zo snel dat ze er al Kms verder zijn als de koersradio het opmerktquote:Op woensdag 19 juli 2023 13:55 schreef vaarsuvius het volgende:
Dit zijn geen poursuivants meer, dit zijn hele brigades
Past niet echt in het bericht van vandaag: Jumbo maakt zich zorgen of er nog genoeg geld te verdienen valtquote:Op woensdag 19 juli 2023 14:00 schreef Godshand het volgende:
Wordt grote kortingen bij Jumbo binnenkort, om de dope handel van van Eerd wit te wassen
Dat kan hij enkel zelf jaquote:Op woensdag 19 juli 2023 14:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Aan de andere kant gaat niemand de komende 200 jaar dat record van Wilco breken.
Tja..quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Past niet echt in het bericht van vandaag: Jumbo maakt zich zorgen of er nog genoeg geld te verdienen valt
Wij weten inmiddels wel waar dat geld aan besteed is.quote:"Het bedrijf wijst op opgelopen kosten"
uitgerekend vanmorgen stond er een artikel in het AD dat "het heilige moeten" eraf was bij Wivcoquote:Op woensdag 19 juli 2023 13:58 schreef Pistolero het volgende:
Jumbo-visdagen zijn een stuk beter.quote:
Moreno Hofland vindt dit niet leukquote:Op woensdag 19 juli 2023 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jumbo-visdagen zijn een stuk beter.
Klimmer Laporte.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Laporte houdt het gepeupel kort, mooi om te zien.
Met Titi aan het roer zijn de tegenstanders vissenvoer.quote:
Alsof het een stukje cabaret is.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jeetje, dat commentaar van Mart bij de val van Bruyneel.
Oioioi.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jeetje, dat commentaar van Mart bij de val van Bruyneel.
Dennis van Winden, Rick Flens, Tom Leezer, Steven Lammertink, Nick van der Lijke, Moreno Hofland, Marc Goos, Robert Wagner, Paul Martens, David Tanner, Martijn Keizer, Bertjan Lindeman, Maarten Tjallingii, Barry Markus, Jetse Bol, Graeme Brown, Jack Bobridge.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:08 schreef Mani89 het volgende:
Brian Bulgac. Twan Castelijns.
Mede grondleggers van dit Jumbo-Visma.
Steven Lammertink de wielrenner die niks kon behalve tijdrijden, en dat kon hij ook niet.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dennis van Winden, Rick Flens, Tom Leezer, Steven Lammertink, Nick van der Lijke, Moreno Hofland, Marc Goos, Robert Wagner, Paul Martens, David Tanner, Martijn Keizer, Bertjan Lindeman, Maarten Tjallingii, Barry Markus, Jetse Bol, Graeme Brown, Jack Bobridge.
Zo leer je nog eens wat.quote:
Nee. Ik zie dit veel liever dan die zogenaamd boeiende Déjà-vu fragmentjes.quote:
Dat lijkt me niet, wie gaat Alpecin helpen met controleren? Lekker 2des wordenquote:
Uitslagen van een week geleden zijn geen garantie voor uitslagen van morgen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, wie gaat Alpecin helpen met controleren? Lekker 2des worden
Nu overschot je de ploegleiders wel hoor. Jordi Meeus zal er wel in geloven, Groenewegen ook, Coquard...quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, wie gaat Alpecin helpen met controleren? Lekker 2des worden
Liever Dionne en Joris eruit dan deze filmpjesquote:Op woensdag 19 juli 2023 14:18 schreef Chiappucci het volgende:
De NOS doet het best leuk deze Tour, maar deze cursus geologie hoort daar niet bij.
Pedersen kan beter in de aanval gaanquote:Op woensdag 19 juli 2023 14:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Genoeg ploegen die willen sprinten: Alpecin, Lidl, BORA, Cofidis, Jayco, Unox
Een aantal zijn nog steeds actiefquote:Op woensdag 19 juli 2023 14:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dennis van Winden, Rick Flens, Tom Leezer, Steven Lammertink, Nick van der Lijke, Moreno Hofland, Marc Goos, Robert Wagner, Paul Martens, David Tanner, Martijn Keizer, Bertjan Lindeman, Maarten Tjallingii, Barry Markus, Jetse Bol, Graeme Brown, Jack Bobridge.
Groenewegen kan ik me nog wel voorstellen, Pedersen op basis van z'n overwinning misschien, maar Philipsen steekt er wel met kop en schouders boven uit. Het is aan de andere kant ook weer niet alsof Jayco nog veel andere kansen heeft natuurlijk, dus je zal wel gelijk krijgen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:21 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Nu overschot je de ploegleiders wel hoor. Jordi Meeus zal er wel in geloven, Groenewegen ook, Coquard...
Ik snap deze logica echt niet, dus iedere wedstrijd nu met Philipsen kan op papier afgedaan worden? Of wanneer eindigt dan die zekerheid dat Philipsen wint, we zijn een week verder sinds de laatste sprint en hebben in die tijd 1000km gefietst, dat veranderd een ieders vorm.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vrijdag sprint lijkt me nu vrijwel uitgesloten. Echt niemand die dan nog gelooft Philipsen te kloppen. Morgen allicht, zullen ze het wel proberen.
Ja, morgen gaan ze zien dat Philipsen nog steeds domineert en dan moet vrijdag Alpecin in zn eentje rijden.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik snap deze logica echt niet, dus iedere wedstrijd nu met Philipsen kan op papier afgedaan worden? Of wanneer eindigt dan die zekerheid dat Philipsen wint, we zijn een week verder sinds de laatste sprint en hebben in die tijd 1000km gefietst, dat veranderd een ieders vorm.
"Maar zijn koers eindigt op 70 km van de meet "quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:24 schreef Mani89 het volgende:
Alles goed en wel maar Pierre van Hooijdonk de klimgeit is wel echt een red line voor mij. Zo’n vlaamsche dommekracht die de bergen overvliegt is geen gezicht.
Als we het nou hebben over onderdelen die we kunnen missenquote:Op woensdag 19 juli 2023 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Goe job goe job voor goe performance he! Goe job gajs.
Geef hem een geel shirtje en ja, dan zou dat ineens kunnen. Het voormalige Quick Step-effect.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:26 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
"Maar zijn koers eindigt op 70 km van de meet "![]()
Alsof je zomaar eventjes Fred Frison daar kan zetten
Ik ben afgehaakt bij De Belg, Renaat en Jozee hebben 0 chemie samen en ze presteren ook nog eens ver onder de maat. Zo.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wout van Aert heeft deze Tour meer gegeven dan Vingegaard.
- José
Zo zal het wel gaan inderdaad. Morgen gaan de overgebleven sprintersploegen echt niet laten liggen. Ook al is de kans op een zege voor Jasper Disaster ca. 80%.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, morgen gaan ze zien dat Philipsen nog steeds domineert en dan moet vrijdag Alpecin in zn eentje rijden.
Die gaat dat op het WK bewijzen!quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:26 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
"Maar zijn koers eindigt op 70 km van de meet "![]()
Alsof je zomaar eventjes Fred Frison daar kan zetten
Nou om te beginnen wordt die zekerheid alleen maar groter naarmate de andere sprinters afstappen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik snap deze logica echt niet, dus iedere wedstrijd nu met Philipsen kan op papier afgedaan worden? Of wanneer eindigt dan die zekerheid dat Philipsen wint,
Ik sterf nog liever dan dat ik naar Joris of Bobbie moet luisteren.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt bij De Belg, Renaat en Jozee hebben 0 chemie samen en ze presteren ook nog eens ver onder de maat. Zo.
Als de NOS Joris eruit flikkert overweeg ik nog om daar te gaan kijken. Boogerd is best prima, als ze dan nog wat schakelen met Dumoulin ontbreekt alleen een goeie hoofdcommentator.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt bij De Belg, Renaat en Jozee hebben 0 chemie samen en ze presteren ook nog eens ver onder de maat. Zo.
Wij moedigen je alleen naar aan in dat geval.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik sterf nog liever dan dat ik naar Joris of Bobbie moet luisteren.
#FreeDannyquote:Op woensdag 19 juli 2023 14:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Als de NOS Joris eruit flikkert overweeg ik nog om daar te gaan kijken. Boogerd is best prima, als ze dan nog wat schakelen met Dumoulin ontbreekt alleen een goeie hoofdcommentator.
#FreeAndriesquote:Op woensdag 19 juli 2023 14:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Als de NOS Joris eruit flikkert overweeg ik nog om daar te gaan kijken. Boogerd is best prima, als ze dan nog wat schakelen met Dumoulin ontbreekt alleen een goeie hoofdcommentator.
Dat wil Danny niet, die heeft al die wijfuh bij de NOS al geneukt en de wijfuh die nu nog met hem willen neuken bij de NOS, zijn de wijfuh die Danny niet wil neuken.quote:
Maar die kan dat, op een vlak/heuvelachtig parcours. Maar niet in de bergen. Je kan me niet vertellen dat zo'n Van Hooydonck lekker Skjelmose, Haig en O'Connor die hun kopman naar de overwining willen rijden binnen de minuut houdt.quote:
Mwah, Wout van Mars staat toch ook al een aantal jaar op een hoop lijstjes heb ik het idee.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:36 schreef Sabata het volgende:
leuke rubriek, eerst was alleen Jonas een walvis mutant van Mars. nu is heel Jumbo gemuteerd. hulk smash
Zal Remcoward blijven afzeggen voor de Tour na de schroeisessie van gister of was dit de druppel die hem laat vertrekken bij Pat?quote:
De stagiaire van de Franse regie is weer in vormquote:Op woensdag 19 juli 2023 14:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die achtergrondgeluiden zo nu en dan
In de Vuelta won hij ooit een rit door in de afdaling weg te rijden.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:42 schreef Marcoss het volgende:
Soler was toch nooit zo'n dramatische daler?
Dan gaat de Belgische media helemaal over de zeik. eerst hebben die akelige Ollanders Wout gekaapt, bij REV gaan er tractoren naar de Jumbo supermarkten (waarop de wielerploeg vlug het contract opzegt en Neon Visma in Saudi Arabië vestigt)quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:43 schreef Devolder het volgende:
Remco gaat om een stagecontract bij Jumbo bedelen
Oh ja, ze zoeken ook gewoon nog een nieuwe sponsor..quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:45 schreef Sabata het volgende:
[..]
Dan gaat de Belgische media helemaal over de zeik. eerst hebben die akelige Ollanders Wout gekaapt, bij REV gaan er tractoren naar de Jumbo supermarkten (waarop de wielerploeg vlug het contract opzegt en Neon Visma in Saudi Arabië vestigt)
Zal wel een een Pfizer of Johnson & Johnson worden.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh ja, ze zoeken ook gewoon nog een nieuwe sponsor..
INEOS-Vismaquote:Op woensdag 19 juli 2023 14:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh ja, ze zoeken ook gewoon nog een nieuwe sponsor..
The Michele Ferrari Companyquote:Op woensdag 19 juli 2023 14:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zal wel een een Pfizer of Johnson & Johnson worden.
Dat is vooral op de mountainbike. Op de weg en in het veld wordt hij steevast in rijtjes genoemd waar hij bij lange niet in thuis hoort.quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Olympische en wereldtitel, Strade Bianche niet verkeerd voor iemand van 23 jaar
Schande.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:51 schreef Marcoss het volgende:
Mikel Astarloza.. die was ik al wel vergeten
Valt nog mee dat er geen enkele ploeg rijdt om haar top-10 plaats te verdedigen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:55 schreef hhh38 het volgende:
4 renners van de top 11 in de kopgroep, dat zie je ook niet vaak
Nou ja, blijkbaar wordt je daar inderdaad vrij simpel van, getuige het gros van de interviews.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Man man man je wordt toch ook simpel van die kutvragen elke dag als renner
Renners op meer dan 13 minuten in het klassement in de kopgroep klinkt dan weer wat logischerquote:Op woensdag 19 juli 2023 14:55 schreef hhh38 het volgende:
4 renners van de top 11 in de kopgroep, dat zie je ook niet vaak
Het is immers nu Alpecin-Deceunink, terwijl het nog niet zo lang geleden Deceunink-Quickstep was.quote:
De voorsprong is sowieso niet bepaald groot, dus ze zullen denken dat het niet nodig isquote:Op woensdag 19 juli 2023 14:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Valt nog mee dat er geen enkele ploeg rijdt om haar top-10 plaats te verdedigen.
Voor Kuss!quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Valt nog mee dat er geen enkele ploeg rijdt om haar top-10 plaats te verdedigen.
Te laat, Hans.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:57 schreef Szura het volgende:
Kristof zegt dat hij gisteren een uur lang niks heeft gezegd. Ik geloof er niks van.
quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:24 schreef Pistolero het volgende:
Dit is echt totaal uniek hoor. Er is in de hele geschiedenis van wielersport nog nooit een ploeg geweest die zo ver over de schreef ging als Jumbo. Ik bedoel, je weet dat je per definitie bedrogen wordt, dat accepteert iedereen inmiddels wel. Maar zelfs Sky en US-Postal zouden dit een beetje te extreem vinden.
Doe op zijn minst een heel klein beetje moeite om de schijn hoog te houden zou je zeggen.
Wil Giant niet weer terug het wielrennen in?quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het is immers nu Alpecin-Deceunink, terwijl het nog niet zo lang geleden Deceunink-Quickstep was.
En van Lotto-Soudal hebben we nu Soudal-Quickstep.
Dus INEOS-Visma, geinig. Alleen zal de ploeg dan een andere nationaliteit krijgen...
VanMoof-Visma zit er voorlopig niet in...
Het is ook weer zowat om mee te gaan draaien met Laporte en er dan na één beurt aan dat tempo af te wapperen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zwaar corona gehad in het voorjaar.quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Geschke heeft zijn Tourvorm van 2022 (en Romandië 2022) ook wel achter gelaten hè?
Fedorov demarrage.gif. Of was dat een andere rus?quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foliforov? Maar die naam mogen we niet meer uitspreken van Kruijsquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:02 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Fedorov demarrage.gif. Of was dat een andere rus?
Tom Leezer, op 400 meter na wereldkampioen!quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pogacar, die op Vingegaard na iedereen op een hoop rijdt, had een slechte dag en zijn ploeg is niet professioneel. Leuke rubriek.
Ik heb laatst Gerolsteiner gedronken. Hoge TDS las ik. Smaakt naar water.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jawel.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zit Gaudu niet meer in die kopgroep?
quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Foliforov? Maar die naam mogen we niet meer uitspreken van Kruijs
Noem mijn adoptierenner geen Rusquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:02 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Fedorov demarrage.gif. Of was dat een andere rus?
quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:03 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit zegt het allemaal
Broddelwerken van STEEFquote:
Wat we gisteren hebben gezien was veel erger dan dit hele rijtje hoor.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verkeerde topic. Dit gaat over de rit van vandaagquote:
Renard was net zo slecht als Vingegaard goed wasquote:
Met een breuk.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:10 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Renard was net zo slecht als Vingegaard goed was
ik las het ja, eindbaas!quote:
Heeft Pogičar het opgegeven?quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Moet moeite doen om niet in slaap te vallen.
Toch goddelijk op de bank even een dutje doen tijdens een touretappe. Gebeurt me regelmatig. Heerlijk.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Moet moeite doen om niet in slaap te vallen.
Volgens mij mis je het verschil tussen een bizarre individuele prestatie en bizarre prestaties van een heel team.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat we gisteren hebben gezien was veel erger dan dit hele rijtje hoor.
Luke Rowe, Christiaan Knees, Vasil Kiryenkaquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Op naar het sloopwerk van Van Hooijdonk.
Omdat Pogacar daar ook zit. Als die zich laat uitzakken naar de bus, gaat Vingegaard gewoon mee in zijn wiel.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:16 schreef vaarsuvius het volgende:
waarom zit de gele trui zo ver achteraan? met de halve ploeg bidonnen halen?
quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Omdat Pogacar daar ook zit. Als die zich laat uitzakken naar de bus, gaat Vingegaard gewoon mee in zijn wiel.
Daar letten renners niet op.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kijkersvraag bij de NOS: "Kijk je tijdens de koers naar al dat moois en natuur om je heen?"
Al sprak hij het niet uit, Boogerd dacht in eerste instantie duidelijk dat het om lekkere wijven langs de kant ging.
Vroeger had je Sylvester Szmyd, Jumbo heeft 30 Sylvesters Szmyd.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:16 schreef Aguero het volgende:
[..]
Luke Rowe, Christiaan Knees, Vasil Kiryenka
Want wat de rest van Jumbo presteert is niet bizar?quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:15 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Volgens mij mis je het verschil tussen een bizarre individuele prestatie en bizarre prestaties van een heel team.
Pavel Padrnos, Benoit Joachim, Steffen Kjaergaardquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:16 schreef Aguero het volgende:
[..]
Christophe lost voor alle UAE-renners anders!quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Want wat de rest van Jumbo presteert is niet bizar?
Christophe en Nathan vinden dit leuk.
en niet te vergeten Wout Poels' huidige ploegleider Roman Kreuzigerquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Pavel Padrnos, Benoit Joachim, Steffen Kjaergaard
Prachtige haarlijn van Banesto daar achter.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:18 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Daar letten renners niet op.
[ afbeelding ]
Zelf vind ik de brede grijns van De Zwijger Van Pamplona veelzeggend.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Prachtige haarlijn van Banesto daar achter.
De betreurde Armand de Las Cuevas?quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Moet van Kristof de Kegelquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:22 schreef Marcoss het volgende:
Mathieu "ik kan alleen maar hoesten en ben hier nog enkel nog voor het WK" vd Poel zit er ook nog gewoon
Armand de Las Cuevas ?quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou Renaat graag skoekeloen horen zeggen in de komende 10 minuten om dit te verifiërenquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Renaat las iets van 30 haarspeldbochten. Hij leest mee!
Hoi Renaat.
quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vroeger had je Sylvester Szmyd, Jumbo heeft 30 Sylvesters Szmyd.
Had ie niet altijd supercompensatie na een Giro?quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:25 schreef Aguero het volgende:
[..]
Prachtige zege. Met een ploffende Valverde.
Dauphine lag hem sowieso wel volgens mij.
Niemiec, Majka, Kwiato. Goede slaven daar in Polen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:16 schreef Aguero het volgende:
[..]
Die had Wilco ook ooitquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Had ie niet altijd supercompensatie na een Giro?
Je zou halverwege de afdaling maar denken dat je terug omhoog moet ja.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]
Neem aan dat Adam de ASO heeft opgedragen die pijlen nog toe te voegen voor de veiligheid?
Goed idee. Welke neem je?quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Tijd voor unnen ijsco vrinden, wat jullie
Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]
Neem aan dat Adam de ASO heeft opgedragen die pijlen nog toe te voegen voor de veiligheid?
Altijdquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Prachtige top-10 incoming voor Kelderman.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:31 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vrees dat dit voor de vluchters is.
Wout begint nu te rijden, dus de vluchters zitten met een probleem.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:31 schreef Columbiafan het volgende:
Het schijnt dat ze hierna nog 28 kilometer moeten klimmen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:31 schreef Columbiafan het volgende:
Ik heb nog een Magnum Gold Caramel Double Billionnaire turbozestienklepper liggen. Denk dat ik die maar eens pakquote:
Ik pak een Magnum, gewoon omdat het kanquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Is dat dan nummer 150?quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Prachtige top-10 incoming voor Kelderman.
quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog een Magnum Gold Caramel Double Billionnaire turbozestienklepper liggen. Denk dat ik die maar eens pak
#viesdikquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik pak een Magnum, gewoon omdat het kan
Pogi en Vingegaard kunnen er wel allebei voorbij als ze straks als 1e boven komenquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zonder gekke dingen heeft Ciccone de bergtrui wel binnen.
Oke, dat klinkt lekker.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog een Magnum Gold Caramel Double Billionnaire turbozestienklepper liggen. Denk dat ik die maar eens pak
1ste peloton.. volgens mij is hun groep groter dan die van 'het peloton'quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:31 schreef Columbiafan het volgende:
Als Vingegaard als eerste boven komt staat die 9 punten voor. Vanuit de kopgroep zou Gall op 6 punten van Ciccone komen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ja, ik dacht dat ze de dubbele punten afgeschaft hadden.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als Vingegaard als eerste boven komt staat die 9 punten voor. Vanuit de kopgroep zou Gall op 6 punten van Ciccone komen.
Er zitten wel een hoop goede klimknechten voorin.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze hierna nog 28 kilometer moeten klimmen.
Vandaag de enige klim met dubbele punten, geloof ik (als hoogste punt deze Tour)quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ze de dubbele punten afgeschaft hadden.
Ze hebben het nu als de Giro ingericht met extra punten voor de Cima Coppiquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ze de dubbele punten afgeschaft hadden.
Lijkt me sterk. Hoe ver achter?quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:38 schreef Bugno3 het volgende:
Groupe Maillot Vert begint stilletjesaan wel een probleem te krijgen denk ik.
Rijden op wat, klein kwartier? Komt wel goed.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:38 schreef Bugno3 het volgende:
Groupe Maillot Vert begint stilletjesaan wel een probleem te krijgen denk ik.
Moet zaterdag nog wel aan de bak ja, maar goed met heel zijn team erachter zal dat wel goedkomen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik zappte op kantoor even langs beeld, leek even meer dan 25 minuten te zijn. Vergeet wat ik zei.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Rijden op wat, klein kwartier? Komt wel goed.
Wie zegt dat? Dat lijkt me in ieder geval totaal kansloos. Pogi zie ik dan dichterbij komen, maar ook daar is de kans kleinquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wout kan het etappeoverwinningen record van Merckx verbreken
Gewoon 3 tours 10 ritten winnen ofzo.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jens Voigtquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Dat lijkt me in ieder geval totaal kansloos. Pogi zie ik dan dichterbij komen, maar ook daar is de kans klein
Die moet eens stoppen met drinken.quote:
Dat was toch een Brit die dat kon? Die zit alleen nu thuis...quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die pakt in 2027 die recordzege hoorquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat was toch een Brit die dat kon? Die zit alleen nu thuis...
Als morele ritoverwinningen ook tellen welquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoop te verdienen daar boven. Boni's, bergpunten, knaakjesquote:
Herkenbare stijl toch. Met dat swingende voorwiel.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Renaat ziet de hele tijd Bilbao, maar het is Bilbao niet.
Neemt een aanloop voor de klim straks. Met 8W/kg naar boven.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:50 schreef Bugno3 het volgende:
Keldergod laat een gaatje in de afdaling. Goh.
Denk het ook, alleen in de laatste 5km kunnen ze al 2 minuten terugpakken.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Pogi of Vinjego nog wil neem ik aan dat de kopgroep kansloos is.
De rechtop zittende Heek mag je ook wel herkennen op zich.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:49 schreef Aguero het volgende:
[..]
Herkenbare stijl toch. Met dat swingende voorwiel.
quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:55 schreef Marcoss het volgende:
Bij de NOS hebben ze de matrassen even getest
Is Danny terug?quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:55 schreef Marcoss het volgende:
Toch Dione en Herman dan?quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:55 schreef Marcoss het volgende:
Dan valt hij buiten de punten.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:56 schreef Fretwork het volgende:
Ciccone zou zo gewoon een tijdrit naar boven moeten rijden.
Van die schaarse momenten dat je roepend voor de buis zit: kom op, doorgaan!!quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:58 schreef 4-elements het volgende:
Poli was in 1994, niet in de jaren tachtig...
Waarom ook niet 10 km per minuutquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:00 schreef Zorro het volgende:
Met dit tempo wordt het de omgekeerde Dijkstra regel: 10 minuten pakken per kilometer
Doe maar heinig an.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:05 schreef Szura het volgende:
Eem driet’n en dan gaan we er eens goed voor zitten
Duurde niet lang meerquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:06 schreef Mani89 het volgende:
Alaphilippe nog niet gelost, die gaat er staan op het WK.
Dit moet wel een bewuste jinx zijn geweest.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:06 schreef Mani89 het volgende:
Alaphilippe nog niet gelost, die gaat er staan op het WK.
Laat maar zienquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:09 schreef wimderon het volgende:
Ik heb een nieuw gifje voor in het nieuwe topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |