Barbie is geen Aziaat, hier kun jij weinig mee.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:52 schreef KingRoland het volgende:
Volgende week naar Barbie
Moet van Kim @:mortaxx
quote:
Fijn gap.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 08:42 schreef RamboDirk het volgende:
Dit weekend spreek ik iedereen boven de 50 aan met gap/gappie.
jung-un?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:52 schreef KingRoland het volgende:
Volgende week naar Barbie
Moet van Kim @:mortaxx
Slechts eentje, vond het zo ranzig dat ik maar weer gewoon aan het bier gingquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
@:Drizzt_DoUrden wat was jouw recordaantal Flügel op één avond?
Je had moeten doorzetten.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Slechts eentje, vond het zo ranzig dat ik maar weer gewoon aan het bier ging
De goldstrike ging altijd wel hardquote:
@napoleonfourquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:31 schreef GGMM het volgende:
F&S / Napoleon (2023) - Met Joaquin Phoenix
@:kingroland @:yvonne @:scrummie
Dat vond ik dan weer zum kotzen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De goldstrike ging altijd wel hard
Apfelkorn in de Trappist is als een kut zonder klit.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:30 schreef tong80 het volgende:
Trapist met Apfelkorn
Nu zaterdagse lekkerbekje.
Verstandige keuze, Gappie.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Slechts eentje, vond het zo ranzig dat ik maar weer gewoon aan het bier ging
Niet in, maar ernaast.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:35 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Apfelkorn in de Trappist is als een kut zonder klit.
Daar heb ik nou echt nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet in, maar ernaast.
JUI / Heerlijk, beste speler van Feijenoord wordt voor 23 miljoen verkocht
Even gegoogled, ik wist niet eens dat het een mixdrankje is tegenwoordig. Ik ken het in een borrelglaasje naast andere drank. Eerst een slok wodka ofzo, daarna in één teug de Apfelkorn. Die kut studenten weten ook alles te verkloten. Mietjes.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Daar heb ik nou echt nog nooit van gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |