Het Nederlandse NPO-journaal tijdens de zomer: Vanochtend een item, met beelden van twee weken geleden, over een otter die in een surfboard bijt in een Amerikaanse rivier. Verder loopt alles op rolletjes in Nederland. Het kabinet is immers op vakantie.quote:
Ik zo vis halen makker, eet smakelijkquote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het Nederlandse NPO-journaal tijdens de zomer: Vanochtend een item, met beelden van twee weken geleden, over een otter die in een surfboard bijt in een Amerikaanse rivier. Verder loopt alles op rolletjes in Nederland. Het kabinet is immers op vakantie.
Bakschotel met kipkerrie en groentes.
Een woord waar je inderdaad niet geringschattend mee moet omgaan.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het werkwoord "kermen" is ondergewaardeerd.
Hopelijk ben je trots op jezelf.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:16 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik drink nu twee blikjes Red Bull Zero.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:16 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik drink nu twee blikjes Red Bull Zero.
Hoe gaat het met de scriptie?quote:
Uit de hand laten lopen had wat meer entertainmentwaarde opgeleverd.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:09 schreef onlogisch het volgende:
Bitchfight gaande in het Feyenoord topic tussen @:Lokale_Notabele en @:Scrummie
Kordaat opgetreden @:AFCNiels
avg maatquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
avg maatquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:09 schreef onlogisch het volgende:
Bitchfight gaande in het Feyenoord topic tussen @:Lokale_Notabele en @:Scrummie
Kordaat opgetreden @:AFCNiels
kbr?quote:
De geest van Heitinga waait rond in het vrouwenvoetbal.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:12 schreef 3rr0r het volgende:
Zie net een samenvatting van Spanje - Costa Rica vrouwenvoetbal in het Sportjournaal. Eigen doelpunt en gemiste penalty, dosis lach voor vandaag is weer binnen.
Vind het wel knap van de commentatoren, mokerslechte acties en dan ten eerste niet in de lach schieten en vervolgens ook zo verwoorden dat het niet als een faal klinkt.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:14 schreef Sked het volgende:
[..]
De geest van Heitinga waait rond in het vrouwenvoetbal.
Graag een foto vanuit de bios vlak voordat de film begint graag.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:52 schreef KingRoland het volgende:
Volgende week naar Barbie
Moet van Kim @:mortaxx
Zoiets waarschijnlijkquote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:04 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Graag een foto vanuit de bios vlak voordat de film begint graag.
Ik raad een prive bioscoop aanquote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:52 schreef KingRoland het volgende:
Volgende week naar Barbie
Moet van Kim @:mortaxx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |