1 | [url=hier de link]hier het adres [/url] |
1 | [img]hier de URL[/img] |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door alpeko op 19-07-2023 13:34:45 ]
Kut, je was me net voor. Eenzelfde tekst getypt, wil ik op 'invoeren' klikken, "topic vol"quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:01 schreef alpeko het volgende:
Eindstand vorig topic
Tussenstand:
_jass 27
alpeko 27
TARAraboemdijee 25
r_one 13
DikDikkie 8
PSM 7
Kaheemsaid 6
Rockfire 6
rubbereend 1
Telling werk ik straks bij. Nieuwe opgave volgt dan ook.
Nee hoor... kan gebeuren heh.quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Moet ik de telling anders doen? Dat je zelf de OP nog even aanpast? We zijn nml al anderhalf uur verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Grote verschuivingen bovenaan. _jass ging van plek 4 naar 2. Ik ging van plek 5 naar 4Ik had hem al aangepast. Ietsje meer geduld aub.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stond er al voordat je het aanpastequote:Op woensdag 19 juli 2023 13:36 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik had hem al aangepast. Ietsje meer geduld aub.
quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Grote verschuivingen bovenaan. _jass ging van plek 4 naar 2. Ik ging van plek 5 naar 4Ik moet weer wat actiever worden anders word ik straks van de eerste plaats gestotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Voor de voortgang van het spel mag je wat mij betreft gewoon de locatie noemen. Als het juist ik dan keur ik het goed.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:12 schreef rubbereend het volgende:
ik dacht vrij zeker te weten waar het is, maar kan de juiste foto niet vinden
ik dacht de Trintelhaven aan de Houtribdijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:20 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Voor de voortgang van het spel mag je wat mij betreft gewoon de locatie noemen. Als het juist ik dan keur ik het goed.
Dat klopt helemaal. Vroeger zee en nu de locatie van Ceckpoint Charly. Er zijn daar echt heel veel fotosfeers gemaakt. Ik moest ook een keer of vijf klikken om deze weer te vinden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik dacht de Trintelhaven aan de Houtribdijk
Hintje?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:05 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
Tussenstand topic 102:
alpeko 7
_jass 6
Rockfire 5
r_one 3
PSM 2
TARAraboemdijee 1
qajariaq 1
rubbereend 1
goed idee, Hanzenstadquote:
He Dikkie, even dit laten oppoppen in je meldingenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 08:43 schreef DikDikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Tussenstand topic 102:
alpeko 7
_jass 6
Rockfire 5
r_one 3
PSM 2
TARAraboemdijee 1
qajariaq 1
rubbereend 1
DikDikkie 1
Ik zie, mobiel, niet wat er fout ging in de link van de afbeelding.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
He Dikkie, even dit laten oppoppen in je meldingen
De afbeelding is niet zichtbaarquote:Op woensdag 30 augustus 2023 15:03 schreef DikDikkie het volgende:
[..]
Ik zie, mobiel, niet wat er fout ging in de link van de afbeelding.
Als het tijd is voor een hint: de vorige is niet ver
De afbeelding blijkt verwijderd van imgur (vanmiddag kreeg ik 'm nog wel: ook een landweg toelopend naar een snelweg met brug in de verte, klopt?)quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:03 schreef DikDikkie het volgende:
Ik krijg het nu niet voor elkaar. Ik kan hem wel zien via de link maar krijg hem er niet als img link op. Kan iemand anders een nieuwe plaatsen?
Zullen we gewoon weer verder gaan....quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:03 schreef DikDikkie het volgende:
Ik krijg het nu niet voor elkaar. Ik kan hem wel zien via de link maar krijg hem er niet als img link op. Kan iemand anders een nieuwe plaatsen?
New York, Chicago, Barcelona, Tenerife en Geesterambachtquote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:26 schreef qajariaq het volgende:
Alvast maar een hint, het spel kan wel wat tempo gebruiken vind ik.
New York, Chicago, Barcelona, Tenerife en deze locatie hebben iets gemeen.
...gracht, Utereg wàquote:
Oh, in dat geval .....quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De bewoner van het huis heeft bedongen dat de rondweg die over het landgoed werd aangelegd, afgesloten kon worden bij begrafenissen. Zodat de laan volledig gebruikt kan worden om de bewoner van het huis naar de begraafplaats aan diezelfde laan te kunnen overbrengen. Dat is nu twee maal gebeurd, de laatste keer in 2019
Kan aan mij liggen maar ik zie alleen maar een doorsnee woonerf ergens in Nederland.quote:
Kijk goed naar het dakquote:Op donderdag 21 september 2023 12:34 schreef r_one het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen maar ik zie alleen maar een doorsnee woonerf ergens in Nederland.
Lolwut …..quote:Op donderdag 21 september 2023 12:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Kijk goed naar het dak
https://m.facebook.com/st(...)l&id=100064874340374quote:Op donderdag 21 september 2023 13:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/utrecht(...)-niet-blij~a8c92f21/
Klopt. Wel zo’n vorm -met eenrichtingsverkeer- maar het is gratis en het ‘wildste’ dat je er tegen kunt komen, is een wolf (of wild zwijn; of hert).quote:Op woensdag 27 september 2023 09:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Safaripark Beekse Bergen is het niet
En wat een toffe watertoren om het mee te vieren!quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[ afbeelding ]
En daarmee ben ik gestegen naar de 3e plek in het totaalklassement
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 10:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En daarmee ben ik gestegen naar de 3e plek in het totaalklassement
Ingang Sophiaspoortunnel, Oud Alblas/Papendrechtquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:41 schreef _jass het volgende:
En door!
[ afbeelding ]
Tussenstand topic 102:
r_one 22
_jass 20
TARAraboemdijee 19
alpeko 18
Rockfire 7
DikDikkie 5
PSM 4
qajariaq 2
rubbereend 1
Kaheemsaid 1
Twents kwartiertjequote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:11 schreef qajariaq het volgende:
Het wordt wel heel erg een een tweetje. Niet dat ik ze wel wist....
Bij mijn weten in Oelequote:
Je hebt gelijk idd.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Bij mijn weten in Oele![]()
jullie gingen even heel hard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |