Maar ergens maakt het niet uit. Dit topic is uiteindelijk vindbaar voor iedereen met bepaalde zoekwoorden, dus ook voor mensen die zich wel in zo’n situatie bevinden en daarover gaan zoeken online. En dan kunnen tips/reacties altijd fijn zijn om te lezen. Is mijn ervaring (ik zoek weleens bepaalde dingen op om op fora te lezen hoe andere mensen erover denken, wat andermans ervaringen zijn enz, ik ben vast niet de enigequote:Op maandag 24 juli 2023 08:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
Veel woorden om helemaal niks te zeggen. Chapeau.
Voor de goede tips?quote:
Ooh, dan gaat ze vast niet meer reageren.quote:
Of bezig om een nieuw topic te makenquote:Op maandag 24 juli 2023 21:28 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ooh, dan gaat ze vast niet meer reageren.
En kan dat dan 2 dingen betekenen?
Of ze heeft alles aan elkaar gelogen. (Kan zelfs wel een kerel zijn)
Of het is waar en ze beseft dat ze vies bij de neus is genomen door haar vriend?
Denk toch dat we het bij het goede eind hadden. Maar het was best vermakelijk zolang het duurde. Kunnen we haar of hem niet verleiden om nogmaals te reageren?quote:Op maandag 31 juli 2023 22:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Sorry mensen dat ik een Harry Pottertje deed en de trol verjaagd heb
Verzin een listquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:32 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Denk toch dat we het bij het goede eind hadden. Maar het was best vermakelijk zolang het duurde. Kunnen we haar of hem niet verleiden om nogmaals te reageren?
Wist je dat niet. Mensen kunnen zomaar ontstaan zijn.quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:13 schreef fespo het volgende:
het 3e kind is 9 en niet van hem?
dus ergens in hun relatie is die er bij zomaar bij gekomen.
wut the fuk
In veel gevallen, hoe je aan ze komt, raak je ook weer van ze af...quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:04 schreef fespo het volgende:
je kan er natuurlijk op wachten dat hij binnen x jaar hopt naar de volgende.
en nee, dat kun je niet voorkomen.
Hoe is het nu?quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:00 schreef olijf09 het volgende:
[..]
Moet vernieuwd worden. M'n vriend heeft zich er niet aan gehouden en de zorg was dus niet 50/50. Daarom in deze situatie heeft ze best veel poten om op te staan als ze er iets mee wil doen.
Heeft ze ook 'voor de grap' mee gedreigd toen hij het baby nieuws met haar deelde gisteren.
Ze is niet amused over het nieuws en wil eigenlijk niet dat hun kinderen omgaan met het nieuwe kind ofzo en heel haar leven zou nu een chaos zijn met deze verandering.
Gekke is dat zij destijds ook buiten de boot gepist heeft en hun jongste kind niet van mijn vriend is maar hij wel de vaderrol op zich heeft genomen toen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |