quote:Komen nog wat regeldingetjes bij zoals dat we eigenlijk de aankoop van een nieuw huis zo goed als rond hadden en we niet lang meer hebben om dit af te zeggen.
Moet vernieuwd worden. M'n vriend heeft zich er niet aan gehouden en de zorg was dus niet 50/50. Daarom in deze situatie heeft ze best veel poten om op te staan als ze er iets mee wil doen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:50 schreef Lienekien het volgende:
Wat moet er dan nog geregeld worden met de scheiding?
Maar verder leek het je wel een goed idee om samen een kind te nemen?quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:49 schreef olijf09 het volgende:
Hij wil wel heel graag samen verder maar ik twijfel nog best wel.
Was dat laatste ook de reden voor de scheiding?quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:00 schreef olijf09 het volgende:
[..]
Moet vernieuwd worden. M'n vriend heeft zich er niet aan gehouden en de zorg was dus niet 50/50. Daarom in deze situatie heeft ze best veel poten om op te staan als ze er iets mee wil doen.
Heeft ze ook 'voor de grap' mee gedreigd toen hij het baby nieuws met haar deelde gisteren.
Ze is niet amused over het nieuws en wil eigenlijk niet dat hun kinderen omgaan met het nieuwe kind ofzo en heel haar leven zou nu een chaos zijn met deze verandering.
Gekke is dat zij destijds ook buiten de boot gepist heeft en hun jongste kind niet van mijn vriend is maar hij wel de vaderrol op zich heeft genomen toen.
Heeft hij dat dmv dna test bevestigd? En zijn de andere 2 dan wel van hem??quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:00 schreef olijf09 het volgende:
[..]
Moet vernieuwd worden. M'n vriend heeft zich er niet aan gehouden en de zorg was dus niet 50/50. Daarom in deze situatie heeft ze best veel poten om op te staan als ze er iets mee wil doen.
Heeft ze ook 'voor de grap' mee gedreigd toen hij het baby nieuws met haar deelde gisteren.
Ze is niet amused over het nieuws en wil eigenlijk niet dat hun kinderen omgaan met het nieuwe kind ofzo en heel haar leven zou nu een chaos zijn met deze verandering.
Gekke is dat zij destijds ook buiten de boot gepist heeft en hun jongste kind niet van mijn vriend is maar hij wel de vaderrol op zich heeft genomen toen.
Lekker dan...quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:00 schreef olijf09 het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk weer het ouderschapsplan, waar hij zich niet aan gehouden heeft? Nee, dat kon ook moeilijk als hij met jou in het buitenland woonde.quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:00 schreef olijf09 het volgende:
[..]
Die neem je niet, die krijg je dus all good.quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar verder leek het je wel een goed idee om samen een kind te nemen?![]()
![]()
Quote gefixt. Ik geloof er niks van. TS is meesterlijk in staat om de plottwists en extra info zo te verdelen dat iedereen mee blijft lezen en reageren.quote:
Ik ben het met je eensquote:Op woensdag 19 juli 2023 12:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Quote gefixt. Ik geloof er niks van. TS is meesterlijk in staat om de plottwists en extra info zo te verdelen dat iedereen mee blijft lezen en reageren.
Wel goed leesvoer hoor
Wel goed voorbereid in november.quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wie had dat gedacht hè, komkommertijd en dan zomaar op goud stuiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |